holdurheadhigh

Alla inlägg under maj 2011

Av princessmy - 31 maj 2011 18:35

det bästa med att bo här i kristianstad är närheten till ALLT! Verkligen allt.. okej förrutom gina tricot.. men det är på G! Hoppas jag..


Mötte iallafall upp Mattias i stan och vi tog en kaffe latte, eller mocca latte för min del. Satt där hur länge som helst och pratade sen gjorde vi stan. Jag har här med handlat klart ALLA studentpresenter. IT'S DONE! Hann t.o.m köpa en inflyttningspresent till kajjan. Så sjuuuuukt effektiv jag är. Tror Mattias blev trött på mig efter första affären, jag ville in i så många affärer men jag såg i hans ögon att han verkligen inte ville så jag jag sa inget, haha.


 Svettades ihjäl på bussjäveln hem, dom kan förfan sätta igång ACN när det är sjukt varmt ute och en överfull buss.. tog en iskall dusch det första jag gjorde när jag kom hem. Försökte nå min systerdotter också som blir 7 år idag men hon ville inte prata med mig, tröstar mig med att jag är världens bästa moster ändå.


Nu ska jag spela sönder min nya, vackra lady gaga skiva och käka något! Har verkligen min kropp på rehab, har inte ätit ett enda dugg idag, inte ens en liten smula. God im good!

Av princessmy - 31 maj 2011 17:49

    

Behöver jag ens säga mer? Skivan går på repeat..

( seriösa bilder kunde inte tas då jag är så lycklig för skivan, haha!)

Sen har jag faktiskt en tjänst jag vill be er alla som läser min blogg, läs igenom texten jag kommer publicera här nedanför. Vi alla borde följa hennes budskap och definitivt tänka så om oss själva varjevarjevarje dag!


It doesn't matter if you love him, or capital H-I-M
Just put your paws up
'cause you were Born This Way, Baby



My mama told me when I was young
We are all born superstars


She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir


"There's nothing wrong with loving who you are"
She said, "'Cause he made you perfect, babe"


"So hold your head up girl and you'll go far,
Listen to me when I say"



I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way


Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way



Oh there ain't no other way
Baby I was born this way
Baby I was born this way
Oh there ain't no other way
Baby I was born-
I'm on the right track, baby
I was born this way


Don't be a drag -Just be a queen
Don't be!


Give yourself prudence
And love your friends
Subway kid, rejoice your truth


In the religion of the insecure
I must be my self, respect my youth


A different lover is not a sin
Believe capital H-I-M (Hey hey hey)
I love my life I love this record and
Mi amore vole fe yah (Love needs faith)


Don't be a drag, just be a queen
Whether you're broke or evergreen
You're black, white, beige, chola descent
You're Lebanese, you're orient
Whether life's disabilities
Left you outcast, bullied, or teased
Rejoice and love yourself today
'cause baby you were born this way


No matter gay, straight, or bi,
lesbian, transgendered life,
I'm on the right track baby,
I was born to survive.
No matter black, white or beige
Chola or orient made,
I'm on the right track baby,
I was born to be brave.


I was born this way hey!
I was born this way hey!
I'm on the right track baby
I was born this way hey!


I was born this way hey!
I was born this way hey!
I'm on the right track baby
I was born this way hey!

Av princessmy - 31 maj 2011 01:36

min kropp är på rehab just nu. försöker rena den nu så mina tarmar kommer må strålande. Druckit flera liter vatten ikväll och kissar som en jävla häst. Det är fan dyrt att vara nyttig! All nyttig mat kostar typ dubbelt så mycket, man dricker mycket vatten och det är gratis men sen när man blir kissig då kostar det toalettpapper och sen inte snacka om tvålen när man tvättar händerna. SÅ långt har ni nog aldrig tänkt så nu snackar ekonomen själv, haha.


Känner jag mig själv och mina vänner rätt så lär det bli hämt pizza ihelgen mitt i kajsas flyttröra.


Jag är fan helt uppspelt inför i helgen. Tills torsdag är det ganska lynt men sen börjar det dra igång.. Visserligen ska jag träffa Mattias imorgon, onsdag ska jag hjälpa kajsa och hennes mamma bära upp alla saker i lägenheten, torsdagen osäker än men på fredagen ska jag hinna med hjälpa kajsa, jessica kommer upp också, träffa Sune över en lunch och förhoppningsvis träffa min syster antingen fredag eller lördag och åka in till stan med henne. Och så blir det att pilla i kajsas lägenhet hela helgen men sover hemma på söndag tror jag. med andra ord - fullt upp!


nu börjar jag bli trött så nu ska jag snart hoppa ner i säng, får nog gå o kissa ett par gånger först. Blir fan kissig på 2 minuter igen.

Av princessmy - 30 maj 2011 22:43

ååh jäääävlar vilken fartfylld dag jag har haft idag! noooot.. Suttit i telefonen hela kvällen typ. Ringde först mormor som fyller år idag, Tänk att det är lixom ett år sen vi firade hennes födelsedag på löderups strandbad... fan, minns dagen som den vore igår typ.


En stund efter slog jag min syster en pling och frågade hur det gick för henne idag och under den halvtimmen ringde mattias 10 (!!!!!) gånger och spelade in på min eurovoice.. Snackade en stund med Jöns också, saknar han så himla mycket. hoppas på att kunna ses snart. Går allt enligt mina planer i sommar så ska jag åka upp till norge och besöka han, om han skaffat lägenhet såklart. haha. Pratade en stund senare med Mattias som ska till kristianstad imorgon och vi bestämde att vi skulle ses över en fika imorgon, MYS! :) Vi har börjat ses en gång i veckan och det gör mig så himla glad. Han får mig att känna mig så trygg.


Med detta menas då att jag får skjuta upp min städ dag som jag hade tänkt göra imorgon.. får göra det imorgon kväll istället.. har inte dammsugat på typ en vecka. ganska grisigt faktiskt.

Av princessmy - 30 maj 2011 00:10

  hittade denna bild på en kompis blogg där hon skrev ett väldigt fint blogginlägg samma dag pappa gick bort. Detta är den här synen jag vill minnas han, så glad men ändå ser så besvärad ut för att bli fotad, haha. så tjock o go han var. Hans hemska gula tröja som jag gärna påpeka hur mycket jag avskydde och såklart på hans stol vid köksbordet med spelkort i handen, det var pappa. Vad jag saknar han, fina papi. Hoppas du har det bra, vart du än är.   

Av princessmy - 29 maj 2011 22:45

   

En sann göteborgare, haha vad jag saknar dig goding!  

Av princessmy - 29 maj 2011 03:45

När jag klantar mig, när jag sviker dig, när jag sabbar och förstör. Var kvar ändå.

Av princessmy - 29 maj 2011 02:29

haha fyfan vad misslyckat.. glömde totalt bort dagens direkt efter jag publicerat det andra, hahahah. men hääääär kommer den!


DAGENS VILL HA:
obegränsat med energidryck!


DAGENS KLÄDSEL:

sovshorts och sovtröja.. en riktig gris är jag.


DAGENS FRISYR:
uppsatt men ändå står håret åt alla håll och kanter.


DAGENS LÅT:

life is beautiful - Sixx AM.


DAGENS PLANER:
jag ska snart soooova.


DAGENS SAKNAD:
pappa. <3


DAGENS DUMMASTE:
Råkade säga " kolla vilken söt N-unge" liiiite för högt.


DAGENS MISSLYCKANDE:
hmmm.. inge.


DAGENS DROG:
sömn.


DAGENS KÖP:
inget alls.


DAGENS GODIS:
inte ätit godis idag.


DAGENS HUMÖR:
glad.


DAGENS CITAT:
Hold your head high gorgeous, they will kill to see you fall.

DAGENS ROLIGASTE:
När kajsa och jag löjla oss, haha.

Ovido - Quiz & Flashcards