holdurheadhigh

Alla inlägg under juni 2013

Av princessmy - 25 juni 2013 09:49

Av princessmy - 24 juni 2013 06:48

Ja, som ni ser i rubriken så är jag något frustrerad.. den sista veckan har jag varit glad om jag fått 2 timmars sömn. Inatt är en av dom många nätterna jag inte sovit en blund. Är inte speciellt trött heller, bara sjukt trött på att inte kunna sova. Vill sova, jag längtar efter att få sova. Min kropp skriker efter sömn men min hjärna går på högvarv. Vet inte vad det egentligen är heller, det mesta negativa har redan lämnat huvudet känns det som. Men det kanske är det omedvetna. Kanske allt som hänt på sistonde. Jag vet inte. Har inte tänkt på det så jätte mycket. Fan, vill bara ha svar på varför jag inte kan sova. Detta tar knäcken på mig. Känns som jag är tillbaka på ruta ett som jag vart när jag började söka hjälp. Har iallafall bestämt mig för att ringa min psykläkare imorgon, eller ja... idag och fråga henne vad fan jag ska göra. Och råga på allt började jag få tandvärk för en timme sen. INTE DET SKITET!!!!!!! Så imorgon, eller somsagt, idag ska jag ringa och boka tid hos tandläkaren. Nu måste jag ta tag i möget och göra något åt det. Tandvärk är fan olidligt.


Hade en sjukt bra kväll med Pullan & Ellen iallafall. Blev bjuden på övergod mat och så tog vi oss en tur i stan, hängde i tivoliparken i flera timmar. Bara lekte av oss och barnslade oss. Det behövdes. Gungade, red hästar, åkte kanor och allt de där alla 6 åringar gör, hoho. När Metaq skulle köra till jobbet runt 01.30 tiden körde han mig hem, det uppskattades. Och jag trodde jag skulle få sova. Men tji fick jag. Hade egentligen tänkt tvätta idag men bokade om då jag trodde jag inte skulle orka men nu är jag ändå vaken så får se om jag drar ner och tvättar några maskiner.. Måste ta tag i min jävla uteplats idag också. Ogräset växer värre än fan och snart får jag väll klagomål från ABK igen...... skit kul. FML haha.


Wellwell, veckan är väll ganska oplanerad. Ska visserligen förmodligen till Malmö och hälsa på Bea, beroende på när hon kommer tillbaka dit, kanske drar till Nina en sväng och funderar på att dra mig mot österlen ännu en gång och hälsa på dom jag inte hann göra i torsdags.


Slänger upp lite bilder ifrån veckan som gått..


 

hängde mestadels av mitt simrishamns besök med dessa två bruttor. På bilden vart vi coola och hängde på korsavads lärarrum och chillade sönder!


 Träffade på mina älskade syskonbarn i hamnen i simrishamn så dom ville att jag skulle komma förbi och hälsa på. VIlket jag gjorde och det vart helt underbart. PÅ bilden sitter jag i deras trägunga och bara kopplar av helt för en stund till den underbara utsikten.


 

och jag kopplade av i tonerna till fasters älskade hjärta. Finns ingen människa i hela världen som kan få mig att må så bra som hon kan. Faster älskar dig till oändligheten, min älskade solstråle. Om jag bara kunde förklara på något vis hur mycket jag älskar dig..


 

och som jag trodde vart Joanna smällfet pga en liten bebis som ligger och bakas där inne. <3 Klappade och mös med bebismagen en bra stund. Snart är du här, jag längtar. <3


 

Och midsommar spenderades i Kristianstad efter mycket om och men! På bild har kajsa fyllt den fina (ganska fula) kylväskan med öl och är påväg mot nya äventyr, haha.


   

Och sist men inte minst 2 bilder från ikväll, spendera mina kvällar i tivoliparken är något jag kommer göra ofta framöver nu under sommaren. Helt underbart!

Av princessmy - 18 juni 2013 15:12

Jag lever!!!! Jag har bara glömt att meddela det. Det blev sömn på ungefär 45 min inatt. Har legat och sträck kollat på tre kronor. Fast i skiten. New girl tog ju tyvärr slut.. Och säsong 3 kommer inte förrän till hösten... Nåja. Vad gör man. Ögat har blivit värre. Så jävla trist. Hatar det. Har tillåtit mig själv att låsa in mig idag också sen får det vara nog. Imorgon har jag tusen saker att göra i stan och på torsdag blir det Österlen och fredag är det midsommar. Alltså kommer jag se ut som en mumie på midsommar. Fyfan vad kul då. För 3 år sen hoppade jag på kryckor, haha. Tog mig 30 min att komma hem från Jessica och det brukade vanligtvis ta Max 5 min, Skandal.

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på tre kronor och sen kommer en gammal kompis som jag inte träffat på flera månader. Är lite smått fundersam på vad han vill men det får man väll ta reda på!

.

Av princessmy - 18 juni 2013 03:29

Och en sista sak... Mådde skit bra idag, hela dagen tills denna människa, from out of no where ringer mig. Jag svarar och det kan nog vara det sämsta jag gjort någonsin. Ännu en gång fick jag bevisat att jag aldrig haft någon mamma. Må du brinna i helvetet ditt jävla äckel.

Av princessmy - 18 juni 2013 03:25

Förresten, på torsdag blir jag äntligen ett med mitt vackra Österlen. Som jag har saknat det stället. Jag, Freddie & Cassi ska placera oss på haväng om det är fint väder och bättra på vår bränna på vår likbleka skandinaviska kroppar. Ska hinna med en sväng inom alekärrsvägen och gärna vitaby också! En hektisk dag men det gillar vi allt!

Av princessmy - 18 juni 2013 03:20

Legat i en timme nu och kan inte somna.. Nojade upp mig, såklart att enda anledningen till att min kropp demonstrerar genom att ett kärl spricker i ögat är pga att den börjar bli gammal. Kärlen börjar bli tunna och sletna och snart kommer kroppspulsådern att spricka. Mmm.. Finns säkert ingen risk till det egentligen men nu ligger jag och känner varenda puls slag så inte kroppspulsådern ger upp än.. Jag är inte riktigt redo att ge upp jordelivet än och jag har 4 saker kvar att göra innan jag kan kyssa detta liv åt helvete men nu är jag livrädd att om jag somnar så kommer jag aldrig mer vakna. Faaaaaaaan!!!!! Jag är ju skit trött. Råd åt hypokrondiker?

Av princessmy - 14 juni 2013 00:02

Spenderat min dag på pizzerian förrutom en kvick runda på stan. Regn och mycket folk, aint my favorite. Men what to do, hängde med baha iallafall. Drog på körningar och aldrig sett någon springa så snabbt som han idag, haha. Han vart i sitt esse. Hemma för någon timme sen, sett ett par avsnitt av min nya drog, New girl! Så sjukt bra serie. Snart matat igenom säsong 2 på 4 dagar... Dock kommer babe snart så får väll snällt slita mig härifrån då. Han tar studenten imorgon.. Höll på att trilla av sängen inatt när han sa det. Dock har han gått om 2 klasser så det fick jag trösta mig med, haha. Blir väll att åka in imorgon och se alla fulla studenter. Fett avundsjuk på dom för dom har ingen aning om vad som väntar dom imorgon och hur jävla kul det är att ta studenten.


Wellwell, ett avsnitt ska jag väll hinna med till.

Och jag ger er min nya favoritlåt, går på repeat all the time!


Alexis Jordan - Hush Hush

Av princessmy - 13 juni 2013 14:04

Wellwellwell! Jöns kom och han levererade! Fyfaaaaaaaaan vad kul det var att se honom. Världens bästa Jöns!

Det bestämdes rätt snabbt att vi två, biggi & Baha skulle grilla. Systemet för att köpa lite öl, netto där dom inte har någonting så vi får GÅ till kvantum. Mina fötter blödde.... Maj gad. Hosham hämtade oss sen iallafall, haha. Chill här hemma tills dom två kom, grillade och fick öl av langaren. Böhö körde hem och kvar vart vi med ett flak öl. Mhm, ni kan tänka er. Bara killar är 18838347484833 gånger roligare att festa med än tjejer. Det blev fyllesnack, fylle promenader runt gamlegården och sist men inte minst skratt. Vi däckade väll runt 4 tiden den natten, haha.

Igår drog vi in till Baha och käkade sen åkte Jöns hem efter att ha spenderat ett dygn här uppe. Men vi ska ses snart igen. VÄRLDENS BÄSTA JÖNS! Hans besök uppskattades så jävla mycket och det var kul att presentera honom för alla araber.

Nåja, väntade på hosham på pizzerian så drog vi en sväng ner till tivoliparken där det var ett jävla ös. Karnevalen så hela staden vart full av utklädda, fulla studenter. Härligt! Vill också ta studenten igen.. Vi drog hem sen iallafall, däckade stenhårt i sängen i 3 timmar och gick upp vid 8 tiden på kvällen haha. Bara mös med mig själv, (haha inte så då...) såg en film, lagade mat och hittade sinnesro. Från ingenstans hör jag hur någon springer upp på min balkong vid 12, hosham. Höll på att få en hjärtinfarkt!!! Några cigg på det och han gick hem och en stund efter kom babe hit och spenderade några timmar, haha. Det var roligt! Han vart Cp full och då är det ännu roligare att studera dom, haha.

Nä, nu ska jag göra mig iordning, ska möta aaaaaalaoui i stan! Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards