holdurheadhigh

Alla inlägg under januari 2017

Av princessmy - 4 januari 2017 21:29

av sömn sitter jag här. Gick av mina två nätter imorse och uppenbarligen vart jag trött. Vaknade till riktigt 19:30 ikväll, haha.. som det kan gå!


jaja mina vänner, 2017 är här. Jag hoppas ni hade ett bra nyår? Vi började dagen med att åka till Amins föräldrar och träffa släkten och fira lite där först. Himla trevligt fastän ganska annorlunda jämfört med det " typiskt svenska" nyårsfirandet. Efter ett tag blev vi hämtade och då drog partajet igång. Vid tolvslaget stod vi ute, med champagne i glaset, önskade varandra gott nytt år och jag fick min nyårskyss. Summa av sumera var det en väldigt rolig kväll med galenpannorna. Även denna natt, bekräftade jag & amin för varandra vad vi verkligen tyckte. Vi sa för första gången att vi älskade varandra.. AAAAAHH ^^ DEN känslan hörni, den önskar jag att alla en gång ska få känna.   


Nåja, en lite snabbis in här, är fortfarande helt slut efter två jobbnätter och funderar seriöst på att gå och lägga mig igen, är helt färdig. Kanske en stund till i soffan sen är det jag och sängen som gäller, helt klart.

Vi hörs imorgon!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards