holdurheadhigh

Alla inlägg under juni 2012

Av princessmy - 30 juni 2012 13:15

Såhär brukar jag se ut när jag städar om jag är ensam. Har precis storstädat. Lika tråkigt som vanligt. Men gillar lukten av rent iallafall. Nu kan jag känna mig nöjd där. Nu hoppas jag resten utav lördagen blir bra.


bad hair day deluxe..


Av princessmy - 29 juni 2012 15:33

Vill bara påpeka att jag skriver kanske 40 % av allt som händer i mitt liv här på bloggen. Vissa inlägg är djupa, vissa ironiska, en del provocerande. Men ni får långt ifrån reda på allt.


Och så vill jag bara säga att jag nu mer inte ringer gratis längre, jag har bytt prisplan så det är INTE lönt att ni smsar mig att jag skall ringa er för nu är jag på samma pris nivå som alla andra. Det har varit ett sant nöje att ringa gratis men jag utnyttja inte det fullt ut som jag borde gjort. Dessutom fick jag räkningar på 1200 spänn i månaden på bara telefonen och nu sparar jag pengar på så vis. Men jag lider nog fan inte, jag får min älskade vita iphone 4s och känner mig som en drottning på toppen. Skulle aldrig någonsin få för mig att gå över till ett annat märke. Att köpa halvfabrikat som sony ericsson, som dessutom splittrats, wonder why.... nokia, doro och vad allt nu heter är inte värt det. Dom trillar ihop sakta med säkert. Samsung & Htc funkar men jag skulle aldrig köpa mig en sådan. Apple håller standarden och jag har aldrig någonsin varit missnöjd. Och det har nog ingen annan Iphone ägare i hela världen varit heller. Apple vet vad dom gör helt enkelt. Svårare än så är det inte.


 

Av princessmy - 29 juni 2012 15:07

Det var minst sagt en märklig kväll igår. Mådde bajs och låg och såg the lucky one, den nya filmen med Zach Efron ni vet. Så snygg han är. Plötsligt stormar min granne, hans bror & husham rakt in i vardagsrummet. Jag vart riktigt förbannad på min granne just då men vi gick ner och satte oss. Husham är så jävla rolig så jag dör. Vi hade det trevligt, hans bror gick hem och jag, husham & mohammed gick in hit. Det har hänt en del mellan mig och grannen som dessvärre påverkat vår vänskap så det är lite tryckt mellan oss, husham försökte var våran teraput men ja, det gick väll som det gick haha.


Dom gick hem och åt, Husham kom tillbaka och halv 3 satte vi oss ner och skulle spela i anden i glaset. Jag skrattade mig igenom spelet men vi fick faktiskt en riktig bra ande. Han skrev en gång " vad vill ni ", husham frågade vilket lag som skulle vinna VM och vi fick svaret " vet ej ". Jag frågade hur pappa mådde, han svarade " hoppas ". Jag & husham iallafall ska spela det på tisdag igen då vi är ett gäng som ska grilla, mys!


Nu ska jag sova en stund, är helt död. Vill bara känna mig lite bättre. och att den här jävla ångesten ska försvinna.

Av princessmy - 29 juni 2012 15:04

 

snart är du min, min fina vita iphone 4s. Jag älskar dig redan!

Av princessmy - 28 juni 2012 21:24

Well.. Vart skall jag börja. Inatt höll jag på att få en hjärtinfarkt då jag hörde stenskott på vardagsrumsrutorna.. Efter lite övervägande stack jag ut huvudet och där stod Husham som ville ta en cigg, haha. Han är så förbannat rolig människa. Helt galet. En cigg blev ganska många och ganska mycket snack. Vi pratade om hur det var i Irak när han bodde där. Helt sjukt vad dom har gått igenom mycket hemskt. Han berättade när han såg en av sina vänner bli sprängda. Satt med tårfyllda ögon och kan verkligen inte förstå hur det kan vara sådan skillnad på länder som bor på samma planet. Jag kan inte ens tänka mig in i situationen eller förstå hur mycket dom har behövt gå igenom. Egentligen skall vi vara jävligt tacksamma för att bo i Sverige, men tyvärr tänker man nog inte så speciellt ofta.


Nåja, efter 2-3 timmars sömn palla jag mitt arsle mot Landskrona för ett gruppmöte och 6 månaderskontroll. Kunde gått bättre. Mina provsvar var kassa så dom ville behålla mig, jag vägrade. Så skall dit imorgon igen för nya prover men jag tänker inte åka dit utan kommer att gå till vårdcentralen här istället. Har känt mig kass senaste dagarna men hoppas innerligt att det inte är något allvarligt. Pullan bjöd på mat så vart där en sväng, grillad laxfile. Fyfan vad gott.


Sitter hemma nu, har hunnit prata med mormor en stund. Min kära syster ringde och uppdaterade mig hur dom hade det och tillsist men inte minst ringde min fina, saknade Lang och överraskade mig med att hon förmodligen kommer upp nästa lördag! Helvete vad kul! Saknar henne fruktansvärt mycket. Ska bli så himla myspys.


Nu ska jag slå på en film och tycka synd om mig själv. Mitt hjärta blöder, jag har mens och jag är sjukt sårad.

Tack & adjö.


 

en bild på min lilla älskling som jag saknar extremt mycket.   

Av princessmy - 27 juni 2012 22:07

 

Min bästa vän försöker vara rolig. Men har man en svår situation får man göra något åt det. eller? nej, fan. punkt och slut.

Av princessmy - 27 juni 2012 21:57

Mår som en röv idag. Både psykiskt och fysiskt. Sovit hela dagen nästan. Vaknade för några timmar sen att jag vart hungrig så fick gå upp och laga mat. Pratade med telenor och tröstshoppade en ny iphone. Förlängde mitt abbonemang vill säga. Eller jag skall tänka tills imorgon. För jag är väldigt impulsiv. Men lutar mot det.


Nu ska jag höja volymen på musiken och hoppa in i duschen och kanske lägga sig. Fast egentligen... nej.


 

såhär ironisk käner jag mig just nu. Det lyser igenom bilden..

mys

Av princessmy - 27 juni 2012 14:59

kajsa, hon kom, hon levererade, hon gick.. tyvärr. :( Dagarna går alldeles för fort! Men vi har hunnit göra massor. Vi har druckit massor av kaffe, vi har träffat rebecka. Men det lätt roligaste någonsin vart när jag, min granne, kajsa & husham spelade anden i glaset natten till igår.


Alltså jag dör bara jag tänker på det egentligen. Det var läskigt, tills min granne börja skratta under spelets gång och då började jag med. Och så fortsatte det. Tills den skrev my. Då brukade jag allvar. Tills elen stängdes av. haha, då höll jag på att kissa ner mig men förstod ganska snabbt att det var grannen som hade stängt av den vilket inte kajsa eller husham förstod så dom vart livrädda. hahahhahahahahahahaha. faaaaaaan alltså husham! Sådan glädjespridare. Man mår så jävla bra när han är i närheten. Han hade bett för kajsa när dom gick på morgonen för han trodde en demon hade tagit över min kropp alltså. hahah, helt ärligt!! så jävla kul. En lyckad kväll iallafall, på alla plan. haha.


Sov max 3 timmar den natten, ett onödigt besök på vårdcentralen och sen vart det bara fethäng hela dagen. På gräsplätten, i soffan framför oth och på kvällen vart vi matchmaker och fixade ihop grannens bror med en kompis till oss, haha. Husham kom förbi en sväng och det var awesome, som vanligt.


Gick upp med kajsa halv 5 imorse och följde henne till bussen halv 6, helt död sen dess. Sovit 2 timmar och har sovit från och till hela dagen. Kanske inte så gutt.


Nu ska jag ringa telenor!

puss



Ovido - Quiz & Flashcards