holdurheadhigh

Alla inlägg under juli 2013

Av princessmy - 27 juli 2013 15:06

Min fina snusse, jag älskar dig bara mer & mer <3

?

Av princessmy - 26 juli 2013 04:42

Snusse ?

Av princessmy - 26 juli 2013 03:59

 

Bloggen - låt mig presentera Princess, min nya familjemedlem.   



_____________________________________________________________________________________________


Inatt när jag inte kunde sova kollade jag min vanliga runda på fb, även dom där loppis sidorna.. Såg en katt annons och bestämde mig för att det var dags för mig att ta steget, jag ska bli mamma! Idag, 21.30 fick jag henne. Världens finaste black and white katt. Åh, en liten kattflicka på 12 veckor. Jag sprang Näsby runt ikväll för att få tag i saker och som tur var hjälpte Ali mig med kattlåda så det blev kattsand, kattmat & kattgodis som inhandlades. Imorgon ska jag till ÖB och köpa lite leksaker så min lilla älskling kan roa sig lite. Hon var så sjukt blyg i början. Kollade runt och bara pep och pep. TIllslut kom hon till mig och sprungit efter mig sedan dess. Hon ligger nu bredvid mig, sovandes. Min lilla prinsessa. Den lilla stunden hon har varit här har hon redan hunnit träffa biggi, baha & hosham och det tog hon bra. Lika bra att vänja henne med folk direkt.


Imorgon ska jag testa att lämna henne en timme och se hur hon tar det. Måste somsagt in en snabbis till stan och köpa lite saker. Sen ska jag hem och mysa med henne och vidare till kvantum och handla hem lite. Anledningen till att jag inte skaffat husdjur innan är just pga man är så bunden men en liten kisekatt är inte sånt stort ansvar som t.ex en hund. Detta kommer gå bra detta!


Just nu när hon ligger bredvid mig, så liten, så oskyldig så blir jag nästan tårögd så fin hon är min lilla flicka. Jag är KÄR!


Nu ska jag krypa ner i bingen bredvid min prinsessa.

På återseende.

Av princessmy - 25 juli 2013 05:07

som ni förstår så är jag fortfarande vaken. Helvete. Kan inte sova. Inte på långa vägar. Är så jävla trött på detta nu så har fått tag i sömnpiller så imorgon lär jag sova gott. Orkade inte fitta mer med bloggen, det får vara så tills inspirationen kommer och besöker mig igen.


Aja, annars? Inte mycket som har hänt faktiskt. Chillat sönder med grabbarna varje kväll. Träffade en ledsen vän inatt också, eller ja.. natten till idag, lever fortfarande på den 24 juli. Och sen kom han den dära... ni vet.. faaaaaaaaaaaan. Ingen som helst självdiciplin. Och det suger hästballe långa vägar. Även om det känns som det inte finns ett enda bekymmer i hela världen när jag ligger i hans famn vet jag att det är så fel som det kan bli. Eller.. Inte fel, men riskabelt. Jag är ute på haaaaaaaaaaaal is och ingen vet slutet. Men jag kan nästan säga redan nu att det är värt det. För den tryggheten jag har när min kropp är vid hans är oslagbar. Detta låter nästan som en kärlekshistoria men jag har inga känslor för den mannen, han ger mig trygghet bara. Och sköna stunder. haha. Nä, men .. fan. jag vet inte.


Annars idag har jag blivit bjuden på VÄRLDENS GODASTE THAIGRYTA!! MAAAAAAAAAAAAJ GAAAAAAAAAAAAD!!! Peddos thaigryta är den godaste grytan EEEEVER!! Åt nog för 10 pers, haha. Ska dit imorgon och äta mig mätt igen, hoho. Drog hem senare och biggi kom en sväng. Några polare ville att jag skulle komma över och röka vattenpipa med dom men jag låg i sängen med mjukisbyxor, mjukiströja, håret uppsatt i en slarvig tofs och hade fastnat i big brother så det fick bli ett snällt nä, haha.


Nåja, nu ska jag sätta i hörlurar och gå ut en runda på näsby. Man vet aaaaaaaaaaldrig vem man träffar på. Charmen med näsby nästan!

Puss & Kram


 

en glad my för några veckor sen på martini!

.

Av princessmy - 25 juli 2013 04:39

Nu kommer bloggen ligga under konstruktion! Headern jag har nu ska väck och en ny ska upp och en ny layout är påväg! Hold on, kan ta några dagar.. beroende på mitt tålamod denna natt!

Av princessmy - 23 juli 2013 17:52

dessa spelas om och om och om och om igen här hemma, whoop whoop!


Blurred Lines - Robn Thicke


What I want - Bob Sinclar

mhm

Av princessmy - 23 juli 2013 09:21

wellwellwell!! Here we go again my friends! Dagarna har som vanligt varit fartfyllda. Vinkvällen slutade inte riktigt som vi hade planerat. Vi hade det supertrevligt hos Julia och vi bestämde oss att dra till Ivön där typ alla araber jag känner hängde, men tack och lov (nu i efterhand) åkte vi aldrig dit. Vi drog istället till vår hemliga ställe i österlöv och hängde lite. Tills vår vän kollapsade och inte gick att få kontakt med. Tillslut ringde jag ambulansen och dom körde från hässleholm med blåljus & sirener. Den paniken när man ser sin vän medvetslös och det kvittar hur mycket man än skakar henne och skriker hennes namn så får man ingen respons är INGET jag vill någonsin vara med om igen. Den kvällen slutade med 6 timmar på akuten, höll min hand i hennes genom allt. Trögt nog blev hon utskriven vid 6 tiden på morgonen så jag sov hos henne den natten. (Och där har ni även svaret på att det var en riktig tur att vi inte drog till ivö..)


Som ni förstår vart jag rätt sliten den dagen men hängde en stund på pizzerian och blev bjuden på övergod irakisk kebab. Fyfan vad det knullar i munnen, helt sanslöst. Den kvällen tog jag jävligt lugnt men den dära mannen som jag egentligen inte skulle ha kontakt med kom hit. Jag fattar inte riktigt vad han gör med mig. Men det var en mysig stund han var här. Biggi & baha gjorde sin uppenbarelse denna kväll också, hosham med. Så vi hängde vi 4 efteråt. En tur till statoil blev det också, som vanligt, hoho.


Idag då? eller ja, igår kanske.. Drog in till stan, senare mötte jag, baha & Biggi upp Linn & Ellen och styrde kosan mot Helsingborg 22.00 Grabbarna skulle köpa biljetter till Real madrid matchen i göteborg på lördag och vi ville bara hänga på som sällskap. Som slutade i en förbannat rolig roadtrip. Helvete vad vi skrattade. Vi drog till knutpunkten och käkade oss feta och övertröttheten tog över, men SÅ värt det! Killarna släppte av oss på donken parkeringen runt 3 inatt, vi drog hem hit och drack oss mätta på kaffe och här ligger jag... har fortfarande INTE somnat och har dessutom tvättat sen kl 7! FML. Känner på mig att jag inte kommer somna alls så lika bra att göra något utav dagen istället. Är så sugen på att dra ner till Emma och hälsa på men tösen är duktig och är i Ystad varje dag, sucks to be me..


Något som gjorde mig jävligt glad idag, eller ja igår.. var ett sms från bästa Freddie där hon skriver att brudarna kommer upp på lördag där det vankas fest & utgång!!! Jag är SÅ JÄVLA PÅ! Om cashen trillar in innan dess vill säga.. Längtar ihjäl mig! Saknar dom himla mycket, mina fina tjejer. <3


nu ska jag ner och ta den sista tvätten och fortsätta sträckkolla på bigbrother 2012, tjingeling!


 

bild tagen i lördags med bästa peddot!

Av princessmy - 23 juli 2013 05:05

Ovido - Quiz & Flashcards