holdurheadhigh

Alla inlägg under augusti 2011

Av princessmy - 30 augusti 2011 16:48

så kass uppdatering så det är pinsamt men jag har haft så fucked up mycket i huvudet och inte funnit tid till att blogga. Tänkte bara slänga in ett inlägg att jag lever. Ska snart kila över till Fredrika där vi ska laga mat och ha film mys med lang och senare ikväll kommer förmodligen finaste upp med hans ny inköpta bil. Behöver känna trygghet, behöver höra hans hjärta slå. ska begrava mig där.


Måste kila nu, men vill sända en tanke till min vän D, du finns i mina tankar hela tiden. Jag vet att du har en kropp av stål, du fixar detta! du MÅSTE fixa detta, kom igen nu, visa att du är ett hard ass! All kärlek och krya på dig kramar till dig min vän.   

Av princessmy - 22 augusti 2011 23:35

jävla bajsdag dag alltså. En av dom sämsta dagarna genom tiderna. Legat inne med fett hår och suckat o stönat och tyckt sjukt synd om mig själv. Blöder som en jävla häst och skrattat EN enda gång till en film när bruden bajsar på sig. Jag luktar nog skit och aldrig känt mig så ful i hela mitt liv.


skit dag...

Av princessmy - 22 augusti 2011 13:02

efter typ 2 år utan mens har jag idag officiellt blivit en lidande kvinna igen. Jag har känt av det i mina tuttar i flera dagar och magen dom senaste två dagarna men trott jag inbillat mig men nej.. idag vaknade jag med helvetet. Jag tycker helt ärligt jätte synd om mig själv..


Men efter allt som hänt med pappa, all stress och oro när han blev sjuk o alla familjedraman har kanske satt sina spår så detta kanske är ett tecken på att allt är på rätt riktning? Fast det tar jag tillbaka, för jag vill inte ha denna smärtan längre.. det gör jättejättejäääätte ont!!!!


Till något trevligare ringde en kär vän till mig idag och berättade en jätte glad nyhet, wihooo! Den 12 Oktober flyger vi till sthlm och stöttar vår vän som gör något som kommer förändra hennes liv. All lycka & kärlek till dig!   

Av princessmy - 22 augusti 2011 00:11

We'll do it all
Everything
On our own


We don't need
Anything
Or anyone


If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world


I don't quite know
How to say
How I feel


Those three words
Are said too much
They're not enough


If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world


Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden
That's bursting into life


Let's waste time
Chasing cars
Around our heads


I need your grace
To remind me
To find my own


If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world


Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden
That's bursting into life


All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes
They're all I can see


I don't know where
Confused about how as well
Just know that these things
Will never change for us at all


If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world



Av princessmy - 16 augusti 2011 19:44

Tänkte svara på lite frågor om min allra bästaste bästa vän, haha.


VAD HETER HON?
Hanna-Kajsa Persson, tilltals Kajsa dock.

VAD HAR HON FÖR ÖGONFÄRG? 
Brun/gröna.

VAD HAR HON FÖR KLÄDSTIL?
Ganska blandad, hon varierar efter humör och väder, haha.

HAR HON FÄRGAT HÅRET NÅGON GÅNG?
Yes, ett antal gånger.  

HAR HON PIERCAT SIG?
Japp men inge nuvarande.

DRICKER HON? 
Självklart.

RÖKER HON?
pass.

VAD HETER GATAN HON BOR PÅ?
Olastorpsvägen.

VAD HAR HON FÖR MOBIL?
en skrutten gammal sony ericsson, haha. 

HAR HON NÅGOT SYSKON?
Två brödrar. :)

VAD HETER HENNES FÖRÄLDRAR?
Lisa & Målaren. 

VAD ÄR HENNES FAVORITMAT?
hmm... typ lasagne!

VAD TROR DU HON SKULLE GÖRA OM HON FICK EN MILJON?
Tvingat med mig till malmö och shoppat allt hon kom åt, haha.

VAD BRUKAR HON GÖRA PÅ HELGERNA?
Träffa vänner eller hänga med pojkvännen.

VAD HAR HON FÖR MUSIKSMAK?
Hon älskar Coldplay, just like me.

HUR BLEV NI VÄNNER? 
Gått i samma skola sen förskolan och vart tajta när vi bodde grannar när vi vart mindre men 2008 blev vi ett.

VILKEN SIDA SOVER HON PÅ?
Oftast innerst, men inte hos mig, mohaha!

VAD ÄTER HON TILL FRUKOST?
Vad det bjuds på, mackor eller yoghurt / fil med musli.

VAD BRUKAR NI SKICKA SMS OM?
Oftast "ring mig" haha. Går inte en dag utan att vi hörs.

ÄR HON BEROENDE AV NÅGOT?
åhja, men vad skriver jag inte här. :)

VAD KALLAR DU HENNE?

Kajjan eller Kajsa.

VAD KALLAR HON DIG?
Mysis eller My.  


IDROTTAR HON?
Nesh men ska börja gymma.

VAD HAR NI GEMENSAMT? 
Humor, tankesätt, shoppingberoende, vin drickande med tända ljus och en filt omkring oss, haha. så gay.


VAD HAR HON FÖR HÅRFÄRG? 
 röd/brun.

NÄR ÄR HON FÖDD?
19 december 1990.

BESKRIV HENNE MED TRE ORD?
Outstanding, glädjespridare och en fantastisk människa.
 


Vill avsluta med att Kajsa är en grymt fantastisk person som jag aldrig skulle kunna se ett liv utan. Det är vi som gäller kajjan, det är du & jag.   


  haha, den enda bilden på oss jag har på den nya datorn. Ganska fulla och ganska så retarded.

Av princessmy - 12 augusti 2011 01:25

gissa vem jag och bea stötte på vid domus idag?!


Ingen mindre än... CALLE KRISTIANSSON!

sick alltså... så sjukt att jag skrev om han ett par inlägg ner och så går han förbi mig idag.. hans ögon är fan magiska, dom bara borrade sig in i en typ. Ångrar mig lite att jag inte stannade honom. Men han såg så ledsen ut, haha.


ska visa er "dagens sms" nu tänkte jag iallafall, eller dagens är det inte.. det är sen marknaden. men garvade ihjäl mig när jag skrev det. För somsagt, vi är så olika som det bara går!


 det bästa är väll att hon ändå skickar senare.. " har du tid nu då?" hahahhahahahahahahahahahahah!!

Av princessmy - 12 augusti 2011 01:04

jag är stressad och borde kanske vara det.. Har varit i ide dom senaste dagarna då min hals har pajjat min kropp totalt plus en jobbig feber. Min syster skickade ner mig till vårdcentralen tillslut men dom hittade ingenting.. fuckers.. Har en tendens till att bli vääääldigt gnällig när jag är krasslig och min syster kläckte ur sig idag att jag är värre än hennes barn. Ord som hon surt kommer få äta upp en vacker dag. Det enda jag begär är lite kärlek o sympati.. haha!


Imorgon ska jag till min syster o inta min tron som klågerups lyx-lillasyster! Det ryktades om att det skulle bli för och varmrätt som ska serveras imorgon kväll.. och skitungen fyller 15 år också. och det skall firas på lördag. Får ta med mig ett tiotal filmer som jag kan underhålla mig med med tanke på att familjen har en tendens att lägga sig när natten inte ens börjat. Förrutom Emil då, men han drar sig oftast mot datorn och där sitter jag. Tror ingen kan inse hur olika jag och min syster är och hur olika vi lever. Vi är verkligen varandras motsatser.



Nä, kanske börja packa lite. Skrev en packlista för konstigt nog har jag en miljon saker i huvudet jag skulle komma ihåg att packa.. och jag ska bara stanna i 2 dagar.


Ni ska få en bild på hur jag ändrat här hemma, slängde ut mitt skrivbord jag hade i vardagsrummet och köpte hyllorna o donade. :)


  fast sterion ska upp på en vägghylla snart :)

-

Av princessmy - 11 augusti 2011 19:21

worry less, smile more

accept criticism, take responsibility

listen & love

don't hate, embrace change

feel good anyway

Ovido - Quiz & Flashcards