holdurheadhigh

Alla inlägg under februari 2013

Av princessmy - 27 februari 2013 23:15

Idag vart jag helt ledig, från allt!! bara tagit dagen som den kommit. Steg upp alldeles för sent, en härlig dusch på det och vart beredd på att åka in till stan när Kajsa plingar på och har Mattias med sig!! SÅ GLAD!! Härligt att träffa honom. Händer ju tyvärr inte så ofta nu mera... Alla såna impuls besök uppskattas från folket nereifrån österlen. Varit lite dålig på att hälsa på sistonde.. blir mer i sommar med sommarkortet dock! :)


Vi drog till en djuraffär och blev barn på nytt sen släppte han oss i stan och vi drog till Baha en sväng, en kopp kaffe hos Karro och sen Baha igen! VIdare därifrån till syskonen bengtsson där även Hedvig & Ricky var. Testade lite kläder inför lördag. Fattig som man är prioterar jag inte klädesplagg denna månaden men tur man har vänner som har desto mer partyplagg man kan snylta på! ;) Står i valet i kvalet på 2 plagg. Men jag fastade väldigt mycket på en skjorta.. Kanske är jag en skjortmänniska, vem vet?! haha. så onödigt skrivit.


Nåja, nu är jag hemma. Väntar på att ataraxen ska göra sin verkan. Dunderpiller som inte är farliga alls. Imorgon är det gamla vanliga och psykologen. Härliga tider eller vad säger vi? Myskväll med syskonen bengtsson & kajsa imorgon, det säger man inte nej till det heller :)


 

Av princessmy - 27 februari 2013 01:55

Hahahahahahahaahaha förresten!! Visste ni att när muslimer har bajsat, då slabbar dom vatten i röven och torkar sig igen för dom känner inte sig renliga nog efter dom torkat sig med papper?! Hahahahahahahaha, ja höll på att DÖ när min vän tog med sig en 2 liters flaska vatten in på toa när han skulle skita. Dagens!!

Av princessmy - 27 februari 2013 01:50

Så dålig på att uppdatera bloggen... Skriver det mesta min dagbok nu mera.
Well, dagarna flyter på i vanlig ordning. Ungdomsbasen. Samtal, behandlingsassistenter, kaffepauser, deep-talk och lite cigg på det. Så ser dagarna ut! Rätt enformigt och skriva så vareeeeenda dag! Drog iaf in till karro & Mattis ikväll på en kopp kaffe. Vidare till Baha och träffade även baby en stund. Hängde med Baha & Kajsa och vid 1 körde Baha mig hem. Ligger nu i sängen, sleten och hoppas på att ataraxen ger verkan snart. Ska börja städa över lägenheten i dagarna. 23-årsfest på lördag! Helvete vad jag längtar!! Ska bli så jävla skoj, man fyller ju bara år 1 gång om året! ;)

Hörs när vi hörs!

Av princessmy - 27 februari 2013 01:06

Jag & Kajsa får nog börja gå svenska kurs... Vi börjar säga mer och mer arabiska slang ord...

Av princessmy - 22 februari 2013 12:25

1. Hur gammal är du om fem år? 28...... OMG!!
2. Vem var den sista du träffade? My baby.
3. Hur lång är du? 170 cm..
4. Vilken var den senaste film du sett? Laaaaaaaholm tror jag.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kuken svarar inte mig..... Till Freddie!
7. Var är dagens planer? Sova liiiiiiite till sen får vi se.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda!
10. När såg du senast din mamma? 2008.
11. Vilken ögonfärg har du? Brun/gröna.
12. När vaknade du idag? Precis.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? I min säng.
15. Vilken plats föredrar du minst? På en skabbig buss.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning. Kanske går med i 29-årsklubben.
17. Vad skrämde dig som barn? Att brinna inne.
18. Vem fick dig att skratta senast? My babe.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp... Men ändå gjorde jag det när jag vart liten!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast i trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6.
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha ja..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!
26. Är du social? Ohja!
27. Vilken är din favoritglass? Choklad.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Handla utan gränser.
29. Tycker du om Kinamat? absolut.
30. Tycker du om kaffe? Mums!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Magen bara.
33. Kan du spela poker? ja.
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp!
37. Vill du ha barn? Ja absolut men inte nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite arabiska, norska, kinesiska, polska & danska! ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen.
42. Äger du dyra smycken? några.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Baha!!
46. Vem kysste du senast? My babe.
47. Vad har du för ringsignal? Swedish house Mafia - dont you worry Child.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.
49. När hade du sex senast? 4 dagar sen kanske..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en skog.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej, riskabelt..
52. Har du fått fortkörningsböter? Naj!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Femtio nyanser av frihet.
54. Läser du dagstidningen? Men nej..
55. Förhållande? Typ..
56. Dansar du i bilen? Ooooohja..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bra fråga!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mina hemligheter i min dagbok.
59. När var du i kyrkan senast? Min släktings begravning.
60. Är du kär? Ja.

Av princessmy - 21 februari 2013 00:36

Gårdagen var minst sagt någon av dom märkligaste jag varit med om.
Någonsin. Att spendera natten med en som gör mig kär och galen gör mig lycklig. Jag som aldrig skulle hamna här! Nåja, nog om det.

Ungdomsbasen idag, drog med mig Kajsa. Hon gillar dom lika mycket som jag. Svårt att inte göra det lixom.. Vart hos Baha en stund också, träffade Ali, Kajsa & Biggi med. Love it. Kajsa bjöd på middag ikväll och jag tog bussen hem vid 10 och väntar på min man nu. Ska läsa en stund tänkte jag sen får vi se vad som händer.

Hörs imorgon mina trogna läsare. 3 möten, så måste vara skärpt!

Av princessmy - 19 februari 2013 22:31

Jag vet att många av er gärna vill lägga er i mitt levnadssätt. Jag vet att ni gärna dömer, gärna snackar om hur det är. Men ni har ingen rätt. Ni har ingen rätt att göra något utav det för många av er vet inte ens hälften. Detta året har varit kaos från allra första början, jag har förlorat folk jag älskar, jag har sett döden i vitögat. Jag har sett ondska och jag har sett glädje. Jag har handlat fel, jag har gjort många tabbar längs vägen men jag har även lärt mig av misstagen.


Oron som kröp i kroppen och paniken som sakta steg för varje minut jag spenderade hemma var vardagsmat. Bråk och tjafs lika så. Pengapanik, kronofogdensbrev skulle dimpa ner i brevlådan eller hur i helvete jag skulle få tag i piller så jag kunde sova på natten. Mitt självdestruktiva beteende eller hur många män jag skulle legat med. Ni har ingen aning. Inte en jävla aning. För jag ville och vill inte ha snack. Men jag är trött på att folk ska snoka. Jag ser ingen anledning till att förklara och berätta allt öppet här på bloggen. Kanske när jag mår till 100 % bra igen, när jag är klar med min behandling. Men inte nu. Nu ber jag er sluta döma, sluta lägga er i och sluta snacka. Ta hand om er själva och era liv. Gör det bästa utav det. Förändra världen.


/ yours truly

 

Av princessmy - 19 februari 2013 22:09

Igår hade vi myskväll i stan hos Karro & Mattis, 3 choklad & titanic på projektor med hemmabio system - CHECK! Awesome. Niko kom och hämtade mig och kajsa vid typ 11 tiden. Lämnade Kajsa och han sov här. Mysigt.


En dusch i morse och han körde mig till Kajsa och vi gjorde oss redo för att dra oss in mot stan för att ÄNTLIGEN vart dagen här, BIGGI KOM HEM!!! Vi drog till Baha, as usual och dit kom Biggi. AAAAAAAAAH!! Vilket leende jag hade på läpparna. världens bästa kille alltså, haha. Ser så jävla mycket framemot att presentera han inför alla mina andra vänner den 2 mars. Nåja, häng där en timme innan vi gjorde stan och sen drog oss hemåt. Lagade mat och plockade undan lite här hemma och slog på serien " torka inga tårar utan handskar." Världens bästa serie, OMG!! Somnade dock på soffan efteråt och vaknade för en stund sen. Lär aldrig kunna somna ikväll och jag är fett deppig. Ska alldeles strax gå ut på fältet på en promenad och rensa tankarna. Behövs. Får se vad kvällen erbjuder.


Puss & Kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards