holdurheadhigh

Alla inlägg under oktober 2013

Av princessmy - 25 oktober 2013 04:10

Well well well, att dricka kaffe kl 2 på natten är väll inte ett av mina smartaste drag om man säger så.. Speciellt inte när jag ska upp 7 för att tvätta och har en ganska fullspäckad dag framför mig.

Annars? Har varit en mycket väl värd dag. Drog in till stan vid 4 tiden, gjorde stan, maxi & lagade mat hos peddot. Tog bussen hem vid 11 och tog en cigg med en polare. Tänkte lägga mig i tid men sen kom 3 killkompisar och dom körde väll för 40 min - 1 timme sen kanske. Sleten som fan men tycks bli en sömnlös natt. Får hoppas jag kan ta en powernap innan kag beger mig in till stan imorgon. Ungdomsbasen, öppningspremiär för nya gallerian & vinkväll eller bio står på schemat, myspys! :*

Tja

Av princessmy - 24 oktober 2013 17:13

Hälsningar från sunlux solarium!

Av princessmy - 23 oktober 2013 20:14

Denna onsdagen tillbringar jag ensam, med 2 cola light i mjukiskläder framför en bra thriller! Men först, en snabb visit av bästa Ellen!
Ibland är det synd att klaga..

Av princessmy - 23 oktober 2013 04:15

Har redan spenderat 2 1/2 timme utav min dag på de tappade jävla sjukhuset innan idag med olika tester & EKG och har precis kommit hem efter 1 timme på akuten då min fantastiskt underbara vän från Österlen som aldrig någonsin klagar på smärta åkte in på akuten. Men för vad? En snabbsänka och temp för 6 timmars buksmärta och blir hemskickad med panodil utan röntgen eller en ordentlig undersökning. JAG SPYR!!! Spyr på den äckliga jävla sjukvården i det här tappade jävla landet. Pappa sökte vård för ont i ryggen, blev hemskickad med "ryggskott". "Ryggskottet" visade sig vara cancer längs hela ryggraden. Dom släppte mig efter 7 timmar på akuten efter mitt njurstensanfall fullproppad med all narkotika man kan få tag i på ett sjukhus för att sätta mig på en buss, ingen hjälp och jag visste knappt vad jag hette eller bodde, så hög var jag. Vår vän som var medvetslös fick vänner vi var med bära för ambulansen vägrade komma med bår, Jag vet flertal vänner som har somnat i väntrummen i väntan på vård på akuten för man har behövt vänta i flertal timmar som dessutom blivit hemskickad för att efter några timmar uppsöka vård igen då smärtorna blivit värre. Jag är så äckligt jävla arg så jag hade kunnat börja gråta. Jag hoppas så jävla mycket på att det blir ändring nästa val så pengarna kommer rätt och det läggs in stora resurser i sjukvården så att något funkar i samhället för just nu är det bara pinsamt att kalla sig svensk. FyFAN!

Av princessmy - 22 oktober 2013 17:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av princessmy - 22 oktober 2013 03:01

Kan inte sova. Massa tankar och Coldplay på Spotify. Då flödar verkligen tankarna omkring likt en virvelvind. Har så många frågetecken i huvudet men vågar inte ställa en enda. Då uppstår det ännu fler frågetecken och paniken är ett sorgligt faktum.

Jag har så himla mycket jag vill berätta för er, som säkerligen hade känts som en sten släpps från mina axlar men ärligt talat vågar jag inte. Så från och med nu kommer jag börja lösenords skydda vissa inlägg. Även om jag har min dagbok har jag min gamla blogg & denna som alltid kommer att finnas på internet och jag vill läsa tillbaka om typ 40 år om vad som försiggick i min hjärna när jag var 23. Då kanske alla problem verkade vara bagateller än när man sitter där 60 + med huslån och amorteringar, förhoppningsvis med en schysst karriär och en schysst framtida pension visserligen.

Och imorgon ska jag befinna mig på 9 på sjukhuset, neurologen. Lagom nervös. Nervös för vad som kommas skall, nervös för vad svaren skall säga. Nervös för att ännu en gång behöva gräva så djupt i mig själv som jag vägrat göra i så pass många år. Nervös för att kanske få en förklaring på mitt beteende i grundskolan, nervös för framtida mediciner och alla negativa effekter som kan komma med svaren. Men det gäller väll att ta en dag i taget I guess. Ska dra igång en utredning om ledgångs reumatism också. Inte lika nervös där faktiskt. Det är bara en sak som gör att jag & pappa är ännu mer lika. <3 men har verkligen noll koll på hur en sådan utredning funkar överhuvudtaget men visar utredningen att jag lider av det (vilket jag är nästan helt säker på att jag gör, har alla symptom pappa hade när han blev diagnoserad med det) är det en livslång medicinering, men självklart ingen dödlig sjukdom.

Ja ni mina vänner, det är mycket ni inte vet. Många frågetecken. Men jag kommer uppdatera er under vägens gång. Och det är definitivt något positivt gällande morgondagen, min vän, som jag har känt sen jag var 7 år blir förmodligen mamma! Är så sjukligt glad för hennes skull, längtar så tills jag får ett sms att lillfisen är född. Livet kan vara allt fantastiskt ibland, ellerhur?

Av princessmy - 21 oktober 2013 14:10

Snubben ovanför är 35 år gammal. Han har lagt 5 år och nästan 700 000:- på att operera sig så han liknar Justin Bieber. Fan jag är helt stum, helt tom på ord.. Det värsta är att han inte ens är i närheten av JB's utseende...

..

Av princessmy - 19 oktober 2013 18:22

Helt tom. Tom på alla ord. FanfanfanfanfanfanfanfanFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards