holdurheadhigh

Alla inlägg under augusti 2014

Av princessmy - 10 augusti 2014 20:32

Söndagsångesten är ett faktum, ännu värre att man ligger inne med under 100 kr på kortet, men vad gör man? You only live once, eller? Aja!


Var och campade på österlen i veckan, snusse ringde i onsdags och sa att jag skulle befinna mig på österlen på torsdagen, sagt & gjort. Hur mysigt som helst, någonstans i snogeholm med 2 tält, öl & vodka. En sjö ett stenkast därifrån och en båttur, fy vad härligt de va! De va riktigt mysigt, de va riktigt pricken över i:et denna sommaren, sommaren 2014 har lätt varit den bästa sen 2006, utan tvekan. Hänt så mycket och mycket är yet to come!


Fredagen tog jag bara det lugnt & igår var jag hos David en sväng, vi drack lite öl och jag träffade hans inneboende, as sköna människor. Han har väääääääääärldens sötaste mops, världens yrväder men ack så söt hon var.


Veckan är ganska oplanerad, ska med Matilda till tatueraren imorgonkväll, på fredag är det 1 årskalas för lilla Thea, VART tar tiden vägen?! Helt sjukt att hon redan är så stor.. min sockersöta lilla pärla. <3 Och på lördag blir det malmö och malmö festivalen, Nause spelar och vi hade tänkt gunga hela stortorget med honom! Ska bli riktigt jävla kul alltså, helt sjukt vad jag längtar!


SKOOOOOOOOOOOOOJ läsning ha? mm, vet. Mitt liv är såååå intressant.. Kommer dock ett djupare inlägg snart som jag sparat i utkast.. Vet inte om jag ska låsa det eller göra det publikt än, vi får se..

Av princessmy - 5 augusti 2014 07:06

I fredags var det dags för Simrishamn & partaj, huuuuuuur kul som helst! Har inte festat på hemmaplan på urminnestider & dessutom att Jessica släppte på de lurviga gjorde saken bara mycket bättre!
Grillning, ananasdrinkar (REKOMENDERAS!!), öl & sjukt bra sällskap satte startskottet på denna kväll! Pavvan drog vi till, inte jätte mycket folk men träffade gamla klasskamrater & bekanta och vid 2 när dom stängde satte vi oss på cyklarna och cyklade hem, eller gick en bit då vi blev stannade av polisen som sa att vi fick leda cyklarna eller 1000 kr i böter, haha. Jaja, en öl & en cider hemma hos tusse och mitt huvud snurrade som aldrig förr... Fyfan.

Vart ju lagom pepp att sätta mig på en bussjävel hem men däckade rätt så snabbt här hemma, hoho. Men först, lite bebismys med majsan innan turen hem, hon är så go. :*

Av princessmy - 5 augusti 2014 07:01

När man inte har något annat att göra en måndagskväll (läs: förra måndagen) så kan man alltid gå till Skånemejerier & kyla ner sig rejält. De va häftigt! ??

Ovido - Quiz & Flashcards