holdurheadhigh

Alla inlägg under maj 2013

Av princessmy - 31 maj 2013 22:19

Intagit min plats som klågerups lyxlillasyster och dricker öl. Inte helt fel faktiskt!

Av princessmy - 30 maj 2013 02:30

Idag har det varit en ganska konstig dag. Jag har inte känt någonting speciellt. Bara tomt typ. Förutom i morse... Jag skrattade så jag höll på att vika mig. Baha sov i soffan och biggi på golvet i vardagsrummet. Och när biggi vaknade, (jag gick upp kl 7 för att tvätta så jag vart vaken) så smyger han in i mitt sovrum för att se om jag vart vaken och hackar tänder för han fryser svin mycket och har sååååååååååååååå ont i ryggen. Hahahahahahahahahaha han är så gnällig. Och det fick jag höra heeeeeeela förmiddagen. Erbjöd han att ta sitt täcke och lägga sig i sängen med mig om han ville vila mer och det gjorde han. Klockan vart väll runt 9 tiden och en kvart senare plingar det på dörren och då kommer Hosham från ingenstans så det slutade med att vi tre låg och mös i sängen en bra stund och jag dog av skratt varje gång jag tänkte på biggi när han smög in, hahahahaha. Jag verkligen älskar att ha så bra killkompisar så att det inte blir någon big deal om man ligger i deras famn eller något. Jag låg lixom i sovtröja och trosor i hoshams famn utan konstigheter. Det är något jag verkligen uppskattar med mina killkompisar. Och jag bryr mig definitivt inte om att dom springer runt i bara kalsonger, samma sak som att jag bara sprang ut i handduk när jag duschat.

Nåja, vid 3 stack allihopa och en timme senare åkte jag in till Rebecka för en kopp kaffe. Biggi kom dit och vi drog till brotherhouse och express därefter. Hängde med metaq en stund och mötte upp Baha därefter. Drog iväg långt ifrån verkligheten och bara va. Så jävla härligt. Vi bara snackade och snackade. Lättade på hjärtat. Ingen av oss mår speciellt bra och det är så jävla skönt att kunna prata om allt med en kille dessutom. All kärlek till mina tjej vänner men jag har alltid kommit bättre överens med killar, alltid.

22.30 drog jag upp till Emma och hjälpte henne med förberedelser då metaq blev 29 år ung idag! En god middag och tårta på det så blev det succé! Blev precis avsläppt och ska nu njuta av min första natt helt ensam på väldigt länge. Ska bli riktigt, riktigt skönt!

Morgondagen är fortfarande obestämt men jag kan ju bara gissa vart jag hamnar.. Hos vår lilla familjen express. Men jag klagar inte, det är där jag hör hemma. <3

.

Av princessmy - 29 maj 2013 04:21

Idag har det, utan tvekan varit en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv. Att sväva mellan rätt eller fel, när man egentligen vet att det är så fel som det kan bli men ändå förstår människans handlingar. Jag har kommit till insikt med hur många av dom jag umgås med fungerar idag, och alla är inte till det positiva. Rent utsagt - chockerande. Det är sjukt, hur en bild av en människa man trodde vart godhjärtad kunde förstöras på det viset.

Nu ska jag släcka lampan, lyssna på fåglarna och mina män som sover här, på deras snarkande och vara tacksam för att vi har varit där för varandra ikväll. <3

Av princessmy - 20 maj 2013 01:29

Vad vill du ha just nu? – bahas mammas kebab!

Vad är du rädd för ska hända? – att jag ska förlora fotfästet igen.

Hur många stora kärlekar har du haft? – oj... 2 typ.

Vilken är den bästa filmen? – Jag älskar många filmer, men A haunted house är högt upp på listan!

Brukar du läsa böcker? – bara om Mr grey <3

Vad irriterar du dig på just nu? – att arbetshelvetet inte går att skicka till en polare.......

Vem skulle du vilja se ut som? – mig själv!

Om du hade en miljon, vad hade du köpt? – Guuuuud!! En flygbiljett till destination unkown.

Vad föredrar du, sex med känslor eller utan känslor? – utan känslor.

Vem hade du sex med sist och när? Habibi och vi hade sex igår.

Vad ångrar du mest av allt? – Jag ångrar inget, jag lär mig av mina misstag.

Vart drar du gränsen för otrohet? – en kyss!

Vem bråkade du senast med och varför? – Måste nog varit med Hosham..

Hur många sexpartners har du haft? vi kan väll säga 10 +.

Skulle du kunna hoppa fallskärm? – Jappjapp, vill göra det på min möhippa!

Tror du att man kan vara vän med sitt ex? – så länge man är på varandras villkor.

Lever du efter en religion? – Nej.

Vilken är ditt favoritämne i skolan? – Turism.

Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex? – nej.

Läser du bloggar? Isåfall, vilka? – Blondinbella, kenza, gaybloggen, kissies, paow, lang, nattas.

Vilken kändis ser du upp till? – ingen vad jag kan komma på.

Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år? – Lycklig som bara den, då löser sig allt längs vägen.

Vad står det i ditt senaste mottanga SMS? – Saknar dig också :*

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? – På mig & Kajsa.

Hur är du på fyllan? – glad, pratglad, livlig & allmänt skön!

Vilket är ditt största problem för tillfället? – Tänker inte ta det här.

Vilken är din favoritdrink? – LOOOOOOVE cosmopolitan!

Vart skulle du helst vilja bo? – Allra helst i USA, men jag gillar kristianstad med. :)

Hur ser en perfekt helg ut för dig? – Fest, vänner, habibi & massvis med alkohol & skratt. En PERFEKT kombination!

Vem ringde dig senast? – Hosham

Vad ska du göra nu? – Ta en öl faktiskt, japp det ska jag göra!


 


-

Av princessmy - 17 maj 2013 03:18

Testade förresten en klänning inför bröllopet, vad tycker ni? ;) haha

Av princessmy - 17 maj 2013 03:16

Finally at home! Varit en lååååååååång dag! Sov 2 timmar, gick upp och åkte in till stan och var med en vän på hans rättegång där Sverige än en gång bevisade hur patetisk landet egentligen är. När domen kom tyckte jag det var pinsamt att kalla mig svensk bara...

Nåja, lite på stan och följa med bahaas Kajsa till Hässleholm en sväng, tbx till k-stad, stan igen & sedan hem och testa kläder och chilla lite inför möhippan som skulle vara kl 8! Metaq hämtade oss och det var en riktigt trevlig kväll där med maaaassa araber, dom är helt galna! Love it! Gjorde min livs första henna-tatuering som tydligen är vanligt stt man gör vid möhippor inom islam, sjukt kul att se skillnad på olika religioner & levnadssätt. Vid 00.00 drog vi resterande till lokalen där bröllopet ska äga rum imorgon och förberedde allt med bord, dukning och allt som hör till och jag har precis lagt mig i sängen. - ÄR DÖD!

Imorgon blir det en snabbis till stan för att sedan ägna mer eller mindre dagen på att samla energi och göra sig vacker inför en, vad jag tror en minnesvärd kväll! 200 araber under ett och samma tak som ska fira kärleken, det kan inte bli mer än bra!

Av princessmy - 10 maj 2013 04:00

And here I am again. Nerbäddad i sängen och lite sådär mysigt trött, men fortfarande inte så mycket att jag kan somna.

Igår drog jag, Metaq, habibi, kajsa & Hosham till biljardkompaniet för grabbarna skulle spela lite, till pizzerian lite för att åka vidare hem och korka upp några öl.. som blev sådär 20 stycken, haha. Vi drog till Freddie & Cassi en sväng och hälsade på. Finaste syskonen. Finare får man faktiskt leta efter.


Vid 12 tiden drog vi till donken, lagom fulla och käkade och fortsatte dricka här hemma. Habibi sov här. Längesen jag kände mig så trygg med en människa som jag gör med honom. Förrutom Kajsa såklart. Men kommer ni ihåg när jag skrev att jag kände en otrolig trygghet med Mattias? Sådan trygghet känner jag med habibi nu. Han är så fin, så fin. Och vi har så jävla kul tillsammans. Men inget är officiellt och det är inte många som vet om honom och så ska det förbli tills vi båda vet vad vi vill. Det bästa som finns är ändå när han ska gå och han lägger sig bredvid mig, håller om mig, kysser mig och säger " vi ses". haha, låter kanske konstigt men det är en härlig känsla. Inte att han ska gå såklart men den där mystiska sidan.


Nåja, har hängt på pizzerian hela dagen idag. Kanske låter lame i era öron men det är verkligen där det händer. Där har jag har träffat 3894498578 vänner och man träffar nya varje dag. Sjukt blandat folk men det är riktigt härligt. Brukar dock tjuva en plats i hemkörningsbilen och åka med då och då, för en omväxling lixom, haha. Redde ut gammalt groll med en gammal kompis och blev bjuden på mat hemma hos Metaq & emma, lika trevligt varje gång.


Kom hem vid 2 tiden, gjorde en läxa åt en polare och nu är jag här. Hoppas John blund vill hitta till mig snart men tills dess ska jag leta efter bröllopspresent. Nästa lördag skall vi på vårt första arabiska bröllop, baha & Metaqs syster gifter sig och det ska bli så jäääääävla kul!! Ska bli riktigt spännande och se vilken skillnad det är, lär bli helt galet. haha!


/ yours truly

Av princessmy - 7 maj 2013 03:16

Namn? My.
Vad drack du senast? vatten.
När sov du senast bredvid någon? natten till igår.
Är du singel? yesbox.
Har du körkort? ohja, men vad för något håller jag tyst om!
Vad är du rädd för? spindlar och framtiden.
Vem är i rummet med dig nu? me, myself and I.
Biter du på naglarna? ibland kanske.
Vem vet mest om dig? kajsa.
Har du glasögon? neppneppneeeeepp.
Vilken färg har du på dina trosor/kalsonger? oranga.
Vilka andra namn ville dina föräldrar ge dig? ingen aning.
Har du brutit mot lagen? Det har väll alla?
Vem såg du senast på film tillsammans med? Metaq, Emma & kajsa.
Hamnat på sjukhus/akuten? alldeles för många gånger..
Hur löd det senaste sms:et du fick, och vem var det från? " Jag kommer imorgon så kan vi snacka :* " Från habibi.

Vem kramade du senast? Bahaaaaaaaldin!
Hur gammal är du om fem år? 28, fyfan.
När gick du upp i morse? AS TIDIGT!!!
När spydde du senast? för några helger sen.
Vill du sova jämsides med någon inatt? Nesh.
Föredrar du långa eller korta förhållanden? inga alls ;)
Vilken är din favoritplats? USA!
Sover du med eller utan kläder på dig? bara trosor oftast.
Har du sagt nej till sex? ohja.
Kan du cykla utan händer? har nog tappat tekniken tyvärr.. 2 sek går bra men sedan är det bara utför..
Hur vill du ha ditt kaffe? med mjölk, tack!
Hur många kuddar har du i sängen? 6.
Har du åkt buss genom hela Sverige? typ, skåne - dalarna. 
Vad gjorde du igår kväll? Vart hos Emma & Metaq.
Hur många hamstrar har du haft? INGA!
Kan du gå ner i spagat? I wish....
Vad ska du göra i kväll? vänta på att john blund ska hitta till mig.
Vad ska du göra i morgon? Sjukhuset, lämna datorn till Ali & träffa habibi.
Senaste inköp? redbull.
Vad har du i ditt fönster? lampor och blommor och småplock. 
Tycker du om att cykla? love it.

Vem sov du över hos senast? oj, måste varit när vi vart hos Tina!
Vad ska du göra nu? svara på alla frågor.
Vad ska du göra sen? röka.
Vem kysste du sist? habibi.

Vem hade du sex med sist? Habibi.
Vem skulle du vilja träffa? pappa..
Vem ringde dig senast? Hosham.
Vem ringde du senast? kajsa.
Hur länge sov du inatt? 3 timmar kanske.
När ska du gå och lägga dig ikväll? ligger redan i sängen.

När hade du sex senast? I lördags.
Vad gjorde du för tre timmar sen? nyss hemkommen skulle jag gissa på.
Vad skulle du vilja göra nu? ÄTA!! Är fett hungrig, IGEN!
Saknar du någon som du aldrig trodde att du skulle behöva sakna? Ja.
Vänner du kan prata om allt med? kajsa.
Person du kan lita på till 100% ? ingen.
Har du badat i år? nesh.
Tidsfördriv? slå en pling eller feeeejsbook.
Vad heter du just nu på msn? är inte inloggad där mer, haha.
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Jag minns faktiskt inte varför jag ringde Kajsa, haha.
Hur många syskon? 3.
Känner du någon som heter likadant som dig? yes.
Har du rymt hemifrån? Ja det har jag.
Morgontrött? fruktansvärt.
När är du född? 4 mars. 
Var bor du? Kristianstad. <3 
Nuvarande hårfärg? rödhårig, love it!
Riktiga hårfärg? mörk blond.
Ögonfärg? brun/grön.
Vad läser du för bok nu? ingen alls, väntar på den nya femtio nyanser.
Har du vänner som aldrig sett din naturliga hårfärg? yes.
Humör just nu? blandad.
Vad har du för parfym idag? Kylie Mignoe.
Vill du ha barn? japp men inte nu!
Hur stort är ditt rum? har en heeeel lägenhet.
Har du tv/dator i ditt rum? Somsagt.. en lägenhet. Kom igen när du har det, haha.
Tatuering? jappjappjapp.
Vill du ha en tatuering? har redan en och vill göra fler.
Hur många converse allstarskor äger du? 3 par.
Brukar du vara osminkad i skolan? gick ganska ofta osminkad, hur fan vågade jag?

Ovido - Quiz & Flashcards