holdurheadhigh

Alla inlägg under december 2013

End

Av princessmy - 31 december 2013 11:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av princessmy - 24 december 2013 17:28

Firade julafton med my all time favorite girls igår med julgodis, julmust, mat, Bingolotto & julklappar. Vann ingenting och vart bitter över det men blev så himla rörd av alla fina julklappar av mina tjejer. En plattång, värmeskydd, presentkort, en Beyonce parfym, en pläd & ljus fick jag. Blev så överväldigad att jag hade kunnat börja gråta på studs.

I skrivande stund är jag i stan på Ungdomsbasen, det blir julfirande med världens bästa kontaktperson som lyckades övertala mig för några dagar sen att komma in hit så snart blir det julbord så det står härliga till!

God jul!

( & god jul mina änglar i himlen, hoppas det bjuds på flertal nubbar och helvetes massa ål. Saknar er till månen och tillbaka, julen är inte sig lik utan dig pappi. <3 )

Av princessmy - 23 december 2013 03:09

Omöjligt att sova utan mina sömnpiller, går på fjärde veckan med dom imorgon så det är inte särskilt konstigt att kroppen har vant sig vid all benso.. Sen kanske har 3 koppar kaffe något med det att göra också, vår allas favorit norsk är hemma på besök så det var ett kärt återseende igår när hon steg in på albogatan och så även ikväll för några koppar kaffe. My all time favorite granne gjorde oss också sällskap och har precis avslutat min kväll med honom framför en mystisk film.

Nåja, imorgon (idag enligt klockan) blir en mysig dag. Ska först till sjukhuset på förmiddagen sen ska jag & ellebell flänga runder en stund och förbereda inför kvällen då hon, jag & Peddo ska hålla pappas tradition vid liv - spela Bingolotto på uppesittarkvällen! Blir mat, julgodis & glögg, cola light för min del och julklappsutdelning! Ska bli så otroligt mysigt så jag nästan tuppar av i skrivande stund. Och så ska jag få finbesök, en av mina absoluta favorit tjejer, som bara är en bebis. det längtar jag efter <3

Av princessmy - 21 december 2013 06:13

Fick en bild av Emma för en vecka sen där det stod på engelska att skälet till att dricka är att vänner ska veta att man älskar eller tänker på dom kl 2 på natten, haha. Detta sms påminner mig om det. försöker övertala honom att julklappshandla idag, det slår aldrig fel med hans temperament bland folkmassor och det är lika kul varenda gång.. Haha, knäppgök till kompis! <3

Av princessmy - 20 december 2013 16:32

6 maskiner tvätt och ett rent hem som luktar klorin & rengöringsmedel gör mig pretty nöjd. Smått uttråkad nu. Ska hoppa in i duschen och gå och handla något att äta, är bajs hungrig sen får vi se hur kvällen slutar. Killarna från Simrishamn snackar om att komma upp och partaja lite, får se om jag orkar. Känner definitivt inte för utgång heller, det slutade inte så jätte bra sist.. Fyfan. Får ångest bara jag tänker på det. Men ta några öl med dom hade aldrig varit fel. Haha, en av dom sa att dom tänker dra till gayklubben i Malmö för där är fina brudar, jag dog. Och en annan skicka en bild när han bajsar inatt, dog där med. Ska nog ge förslag på att vi ska dra till wonk på nyår, om dom har öppet?! Jag, Kajsa & Jessica var där en gång.. Bögarna var helt vilda, det var riktigt kul! Dessvärre mådde jag riktigt jävla dåligt på natten haha, fyfan.

Nej, slutpratat. Nu ska jag ta mitt feta arsle och sätta igång musik & hoppa in i duschen. Har en sån jävla innebrännare på överläppen, ser ut som jag har fläskläpp. Osäkert om jag vågar visa mig ute faktiskt.. Lingonveckan väntas och det suger.

Av princessmy - 20 december 2013 12:49

Min syster har åkt till Thailand över jul & nyår, vi ligger inne med 8 plusgrader när det är 4 dagar till julafton, höll på att få en panik ångest mitt i julhandeln igår, slut på idéer till julklappar, har bara 3 sömnpiller kvar, min katt har börjat kissa inne väldigt mycket. Åh, kan rabbla upp hur mycket som helst.

Positiva är väll att jag spenderade min kväll med Peddo igår och har en riktig städ & tvättdag idag. Ett rent hem gör mig glad. Kan inte vistas hemma om det är smutsigt. Pappas pedanta sida har verkligen kommit fram...

God jul.

Av princessmy - 17 december 2013 16:40

Spenderat min gårdag i stan, ovanligt att jag är där en hel dag faktiskt men hade mycket att checka av. Möte på Ungdomsbasen och kissprov, sjukhuset & hämta ut medicin och tog även upp mitt förbannade illamående. Ingen panik, ingen bebis bakas här - lever i celibat nu förtiden. Vi ska ge min adhd medicin en vecka till då mitt illamående blev mer påtagligt efter dom höjt min dos. Tydligen en vanlig biverkning förrutom tappad matlust som jag verkligen fick känna på. Tappade nästan 3 kg på en vecka men dom är tillbaka ..... Men vad gör man. Äta bör man.

Nåja, försöker tagga gärnet till nyår. Jag & Peddo drar oss mot Malmö till världens bästa Jaegers. Ska bli så förbannat jävla kul så jag kan inte ens förklara det. Lärde känna Jaegers när vi hamnade i samma mongo klass i gymnasiet och trodde aldrig han skulle bli en sån stor del av mitt liv som han faktiskt blev. Han var en av mina nära killkompisar som kom i kostym på pappas begravning. Och när det ryktas om ett sju helvetes nyår med gamla & nya människor är det svårt att stå emot, speciellt när Peddo också vill följa med. Maj gad... Tiden går snabbt!

Nåja, nu ska jag slänga mig i duschen och bege mig en snabbis in till stan, har en snabb sak att fixa och möta upp några polare snabbt. Sen blir det hem och låsa in sig, idag är det ingen bra dag alls.

Ovido - Quiz & Flashcards