holdurheadhigh

Alla inlägg under mars 2012

Av princessmy - 31 mars 2012 14:59

Snackade med vår allas cassandra typ hela kvällen igår och typ halva natten med ett avbrott ett långt samtal med min syster. Nåja, vid halv 3 sa vi godnatt. HALV 4 vaknar jag livrädd att telefonen ringer då ANTAR cassandra att jag fortfarande är vaken och kan hålla henne sällskap för då skall hon hämta en bil.. hahah, jaha.. OCH på detta ringer ett annat panthuvud HALV 9 och väcker mig. Det är fan INTE okej så detta har resulterat i en väldigt trött My...


Men jag hänger inte blygläpp för detta, (hahahahhahahah döööööör... hänger inte blygläpp) Cassandra kommer upp idag och det ska bli så jävla kul! Har just underhållt mig med att rensa så in i helvetes många obetydliga och meningslösa bilder på Fb... Bilder på en karusell på kiviks marknad.. yeeeey typ.. 48u34934 bilder sen Rix Fm festivalen här i kstad för x-antal år sen. Nä, behövdes rensas! Nu är säkert 10 mappar väck och många bilder där till - GÖTT!


Nä, nu ska jag ta en dusch, prata vidare med Bea och fixa och trixa lite. En dammsugning här hade ju inte varit fel så får göra det med!


Kisses and hugs peps!

-

Av princessmy - 31 mars 2012 02:49

Godnatt världen & starta dagen med att visa kärlek till människor du tycker förtjänar det. Det ska jag göra!

Av princessmy - 30 mars 2012 21:06

Tack till alla er, för alla som läser denna blogg har gjort mig till den jag är idag. Tack till er som alltid stöttar mig, i vad det än gäller. Tack till er som gör mig glad, får mig att skratta. Tack till er för att ni får mig att må bra, orkar att gå upp vissa dagar. Tack till er för att ni har en axel att gråta ut på. Tack till er för ni alltid har dom rätta orden, svåra som inte så svåra att ta in för att hjälpa mig på traven. Tack till er till som vill mitt bästa och inte försöka sänka mig. Tack till alla gamla vänner som vandrat in och ut ur mitt liv, ni har gjort att jag insett vad smuts är. Tack till er som verkligen lyser upp allt omkring er, er livsgnista smittar av sig. Tack till er som jag får dela den tråkiga vardagen med. Tack till er som delar alla spontansaker vi gör. Tack till er för att ni är bäst. Tack till er för att ni är det finaste jag har. Tack till er för ni har insett glädje i livet. Utan er hade jag inte stått här idag. Tack till er alla för ni har påverkat den människa jag är idag. Jag älskar er från djupet av mitt hjärta. - TACK! Jag älskar er!


     


Av princessmy - 30 mars 2012 19:43

well hello there. Dagen har varit fett seg. Jag har varit fett trött och druckit fett med kaffe. Fet sovit på soffan sen kom min fina Lang på en cigg för att sedan bege sig till andra sidan skåne.. Gissa hur kul jag tycker det är då.. Nåja, vi hinner längta efter varandra som hon så fint sa, haha. sötnöt.


Idag ska jag inte göra någonting alls. Har parkerat min röv i soffan sen innan idag. Hunnit prata med min fina vän Jessica i 1 ½ timme, skönt att höra att hon mår ok! Tog tag i att ringa min syster med haha. Så det är också gjort!


Imorgon kommer Cassibitch upp, GISSA om jag längtar?! Mindre roligt att jag bara har 73 kr på kortet så går inte att göra så mycket, haha. Men är hon på hennes typiska humör behövs det inte mycket för att ha kul ändå, höhö. Ska slå henne en pling nu och har egentligen inget vettigt att säga så avslutar här!


Tack & adjö


Cassandra Frid i egen hög person när hon bajsa hemma i kivik!  

Av princessmy - 30 mars 2012 18:28

Tagen igår utanför Kajsa, helt fantastiskt!


 

Av princessmy - 29 mars 2012 23:31

Trött och sliten men fan så bra dag då! Lang kom och hämta mig vid 13 tiden, hämtade upp vår gravida vän Frida för att styra kosan mot Fjälkinge & EKOHAAAAALLEN! Efter lite felkörningar kom vi fram och vart där kanske en timme, hur mycket saker som helst, galet! Typ ett mini ullared.. Fast lite dyrare pris då.


Vägen tillbaka bestämdes det för att besöka Röda korset då dom hade ett erbjudande om typ en hel påse valfria kläder för 20 spänn. Jag blir är tyvärr väldigt känslig mot sådana ställen, samma med loppisar och sånt men vi mötte upp Kajsa & Karro och gjorde den galna "rean". Damerna hittade hur fina saker som helst men jag fick panik & typ syrebrist, haha.


Hastigt och lustigt bestämdes det att jag skulle följa med mina andra damer hem till Karro för att käka, gott, enkelt och välbehövligt. Hade ätit en macka på hela dagen och mitt huvud vart nog nära på att explodera, haha. Efter några timmar där följde jag med Kajsa hem, Lang hämta upp oss och spenderat våran kväll här med lite bak, jäkla massa skratt, lite rumble och en massa Beverly Hills 90210! Gud så härligt. Bevvan är fan underskattad!


Damerna körde för en stund sen och jag är fett trött men som alla andra kvällar väntar jag på att BB avsnittet kommer ut sen är det bingen direkt! Tackar iallafall alla för en underbar dag!   


    

hahahahhah DÖR när jag ser denna bild, fina Lang, hahahahahahahahhahahahahahaha!

Av princessmy - 29 mars 2012 02:15

ja kära ni, ännu ett blogginlägg. Nyss kollat på kvällen BB-avsnitt. Hatar den där jävla rockabilly musiken men man kan inte låta bli att vifta lite på tårna när det spelas hela tiden i avsnittet.. haha.


Dagen idag har varit rätt lugn faktiskt som ni vet.. Hunnit avverka ett par samtal, en timmes prat med min vapendragare i simrishamn som blir opererad imorgon. <3 En timme till Cassandra och uppdaterade varandra om det senaste, ett samtal till Jöns och en utskällning av min syster imorse, haha. Det har jag glömt att berätta.. Jisses vad vi skrek på varandra. Får väll ringa henne imorgon.. haha.


Ska iallafall försöka sova ut så gott jag kan imorgon, har någon jävla inre stress för jag vaknar skit tidigt av att jag känner stress inombords, skit jobbigt. Vet inte vad det är för i skrivande stund har jag faktiskt inget att vara orolig för. Inte ett endaste skit. Och det har inte hänt på många månader. Galet men sant. Nåja, vid 1 tiden tar jag & lang froggy fear mot Ekohallen i Fjälkinge, kärt återbesök om man säger så. ROOOOOOADTRIP! Eller? haha. Blir senare en promenix med Kajjan, hur mys? Skönt att ha kommit igång med någon aktivitet iallafall, hur gött som helst att promenera i detta väder.. Bortsett från idag då, typ storm eller något..


hahahhahahahahahhaha jag döööööör... Jag tog en paus från att skriva klart detta inlägg och kollade i min ipod där jag hittar en video från Gotland där Natta spelar Amandavartdet, jag dööööör!! Fick ett ryck och skulle testa spela in en videoblogg precis. HAHAHAHAHAHAHAH! De där funkar inte. Vem fan försöker jag lura. Ingen storbloggare, bara ser förbannat dumt ut. fan alltså, kan inte sluta skratta åt videon. Försöker spela helt seriös genom filmen men i slutet när jag slänger en slängkyss kan jag inte hålla mig mer, haha. En bild får ni stället, taget för 1 min sen!


 

jag är egentligen alldeles för speedad för att gå och lägga mig.. tror jag ska ge mig på några situps till Justin Bieber.. Ibland kan man äta kakan och ändå ha den kvar ;)

Av princessmy - 28 mars 2012 18:03

a powernap... Har sovit kasst på den senaste tiden. Somnat sent och vaknat tidigt vilket har resulterat i en trött och speedad my... tills idag. Soffan har varit min bästa vän och inte orkat göra ett skit förrutom att vara inne i Greys världen men tog en liten paus och somna 2 timmar på soffan, hur gött.. Vaknade lagom tills det var dags att äta något så har avnjutit min tredje portion lasagne för dagen (haha!) framför ett greys avsnitt!


Nu ska jag bannemig koka mig en kopp kaffe och avnjuta tillsammans med dagens första cigg.. Ja hör ni?! Inte ens rökat idag. Rätt bra gjort om ni frågar mig faktiskt..

Ovido - Quiz & Flashcards