holdurheadhigh

Alla inlägg under september 2014

Av princessmy - 30 september 2014 00:37

Av princessmy - 30 september 2014 00:30

Efter 7 helger i rad av hårt festande har min kropp verkligen sagt sitt.. MEN, jag har haft the time of my life, omg vad många minnen jag skapat dessa helgerna! Och vilka människor jag har träffat, helt sjukt ju!

Cassandras 25 års middag i Simrishamn & perikles på korsa avslutade min lördag, GRYMT kul! Desto värre igår när jag bara ville någon skulle skjuta mig i huvudet så bakfull jag var, gode Gud..

Men jag antar att detta bara tillhör ungdomsåren men det får bli ett slut! En vit helg kanske? Ryktas om partaj men jag är osäker om det är fett värt det.. Blö

Ungefär så känner jag..

Av princessmy - 26 september 2014 08:09

När humöret sviker och tankarna sätts igång är det perfekt med hörlurar, en munk jacka och bara vara. Brukar sätta mig på trappen på natten och bara stirra ut i tomma intet, MEN... Det är för jävla kallt för det just nu... Haha.

Ska till Simrishamn imorgon, DÖR av längtan. <3

Av princessmy - 24 september 2014 01:26

Av princessmy - 16 september 2014 01:27

Satt och läste min gamla blogg nyss och en sån där jobbig känsla går igenom min kropp. Helvete vad jag saknar mitt gamla liv just nu... Jag jobbade röven av mig, på alla lov & helger, somrarna.. Jag spenderade varenda ledig stund i Malmö eller på baksidan på bokekull med alla kiviks vänner. Shoppade, festade, chillade.. Fyfan vad jag saknar det. Och Gotlands resan, OMG... Så roligt de va. Så mycket jag & Kajsa såg framemot det. Det var verkligen 2 välbehövliga veckor..

Det som gjorde mest ont att läsa var över alla bråk jag skrev ut som jag och pappa hade.. Att ingen av oss tänkte på att ta vara på varandra istället för att bråka varenda jävla dag.. Jag ångrar inte det egentligen, för om vi hade varit utan den perioden hade inte vårt band blivit så starkt som det blev när han blev sjuk men självklart hade jag gärna sett att vi iaf hade en trevligare ton mot varandra under bråken.. Saknar att bråka med honom, vakna upp med honom sittandes med sitt nybyggda kaffe, höra på hans sketna jävla thorleifs skiva, äta nyplockade jordgubbar eller hans berömda kanelbullar.. Saknar allt med han. Saknar hans röst, hans närvaro. Saknar att vara bortskämd med att få krama min pappa när jag kände för det. Att få rufsa till hans "perfekta" lugg som han själv sa. Önskar så att jag bara hade kunnat få en enda ynka dag till med honom. Finns så mycket jag vill säga honom, visa honom. Krama & pussa på honom, berätta hur förbannat mycket jag älskar han och hur mitt hjärta värker varenda minut av saknad. Att han finns i mina tankar varenda dag och att jag skulle göra om allt tusen gånger om bara för att få en endaste liten kram igen.

Han är min sanna hjälte, kämpe och bästa vän. Det finns ingen och kommer aldrig att vara en sån stor man i mitt liv som pappa är för mig. Jag har aldrig och kommer förmodligen aldrig se igen hur en människa kämpade för sitt liv in i de sista som han gjorde och för mig är det ren och skär kämparglöd. Han var, är och kommer för alltid vara mannen i mitt liv. Jag älskar dig pappa, har alltid gjort och kommer föralltid att göra. Vi ses på andra sidan. <3
Förevigt saknad - aldrig glömd.

Av princessmy - 12 september 2014 05:56

..... Eller något.

Har sovit någon timme men vaknar konstant, vet inte vad det är med mig. Sömnen har varit helt rubbad denna vecka och det var längesen jag sov såhär dåligt.. Jag fattar inte varför, mitt liv är lugnare än på vääääldigt länge, känns som att min kropp lägger av helt... Hämtade ut sömntabletter i veckan men inte ens de hjälper, dom sover jag annars på som en klubbad val och jag vill definitivt inte hamna i gamla träsk och ta för många och springa runt hög som ett hus.

Fortsätter de såhär nästa vecka med får jag ringa min läkare och disskutera ny medicinering, jag fixar verkligen inte vardagen utan sömn. Tyvärr är de väll så & som jag är rädd för att han såfall sätter mig på ännu starkare sömntabletter, vill säga flunitrazepam, även kallad våldtäktsdrogen, nästa steg efter sömntabletterna jag har i idag och det vill jag verkligen, verkligen inte.

Hatar känslan av att min kropp bara fungerar med medicin i kroppen, jag är så ung fortfarande att sånt inte ska vara ett problem. Jag spyr på mediciner och jag varit så jävla glad och främst jävligt stolt över mig själv att jag har kunnat fungera utan dom på ett tag nu. Det har verkligen känt som en seger för mig och ett riktigt fuck u till dom som aldrig trodde på mig.

Åh fan vad jag är deppig nu, har en sån rolig dag att se framemot. Men, det är bara att sätta igång kaffe och starta dagen helt enkelt.. Man har väll fredag i blodet?

Från när jag fyllde 23 men fina killar ^^ sjukt att Hampus fyller 21, han var Lixom 14, skulle fylla 15 samma år vi träffade dom. Livet går för snabbt ibland..

Av princessmy - 10 september 2014 21:31

Vem är i rummet med dig? ingen, aaaaaaaaaaal alone.
Vem fick du senaste sms av? Matilda.
Vem tänker du på nu? Stefan Löfven haha.
Vem pratade du senast i telefon med? Biggi.
Vems hus var du senast i? åh hus.. hmm.. Min brors kanske?
Vem önskar du var med dig nu? Det vill ni allt veta ha?
Vem hade du sex med senast? Det är min hemlighet, hoho.
Vem är din favoritsläkting? Älskar mina syskon & syskonbarn obeskrivligt mkt, kan inte favorisera där.

VAR

Var är din mobiltelefon? soffbordet.
Var handlar du mest? Netto tror jag.
Var hade du sex senast? I soffan, haha.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den när jag fyllde 23, fuck cancer tröjan!
Var åkte du senast bil? härifrån till stan!

VAD

Vad åt du senast? pasta carbonara, mmmmmmmm
Vad drack du senast? Cola zero.
Vad är det för färg på dina byxor? röda sovshorts.
Vad är den närmaste saken som är blå? tändare.
Vad har du på fötterna? tjockis strumpor.
Vad är din favorit färg? Lila!
Vilken film såg du senast? taken 2!
Vad hör du just nu? När vänsterpartiledaren blir utfrågad på 4:an.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Åhja.
Hånglat på en bio? Nepp.
Hånglat i skogen? Jepp.
Tyckt att din kusin är het? Haha men nej.
Sovit naken? Ja.
Kört över hastighetengränsen? Ja.
Haft sex med en utländsk? svårt att låta bli de goda.
Målat om ditt rum? Japp!
Dansat framför en spegel? Senast igår!
Fått hicka? Men ja..
Stulit pengar från en kompis? Aldrig!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha ja, jag har ju det, Ung & dum!
Varit i slagsmål? Nja.
Smugit ur ditt hus? Haha ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Japp.
Hånglat med en främling? Ja..
Älskar eller saknar någon nu? Men ja.


 

Ovido - Quiz & Flashcards