holdurheadhigh

Alla inlägg under mars 2013

Av princessmy - 28 mars 2013 09:05

Oh my, mina vänner. oh my. Igår konfronterade vi vår vän för alla lögner han har sagt till oss. Kvällen igår blev kaos som slutade med arga telefonsamtal, skrik, hembesök & blockeringar på fb. Jag somnade arg runt 4 och vaknade arg vid 8 och kan fortfarande inte somna om. Vet inte hur jag ska hantera det heller. Förlorade min uuuuuuuuuuuuuuuunderbara pojkvän på köpet, haha. Ah, lika bra att sätta igång kaffe och kicka igång denna dag!

Av princessmy - 25 mars 2013 08:29

Igår var det exakt 2 år sedan jag sov min första natt i min alldeles egna lägenhet. Tiden har gått så sjukt jävla snabbt och det har varit en riktig berg och dalbana dessa två år. Jag har lärt mig så mycket och träffat över grymma nya vänner och fått ett helt nytt liv.

Tack Kristianstad för två fina år och jag hoppas på many years to come!

(Bilderna är tagna den 24 mars 2011, första måltiden och första natten haha!)

Av princessmy - 24 mars 2013 04:06

Ni som har eller bor i en by, ni vet när byn känns för liten? När man alltid stöter på någon man känner eller vet något om, man vet rykten eller skitsnack? Så känns näsby för oss nu, haha. Näsby är aaaaaalldeles för litet för mig nu. Senast idag stöter jag på en kille på bussen som jag absolut inte ville träffa. Igår träffade jag på kompisar till en kille jag dejtade som nog fick sig ett eller annat skratt när jag röd som en tomat går förbi med min kundvagn.. Denna kille är dessutom nära vän till min granne som jag dessutom alltid lyckas skämma ut mig inför. När man går på näsbychaussen träffar man ALLTID någon, alltid någon som kör förbi eller går förbi. Det är helt sjukt. Det känns som om jag bor i Kivik igen där man känner allt och alla. Men sen kan man se det på 2 olika sätt, positivt eller negativt! You choose! ;)

(Ni får en bild på mig & fina Kajsa som är tagen igår.)

Av princessmy - 20 mars 2013 19:47

   

nu drar jag till baha en sväng, behöver staden & baha!!

Av princessmy - 18 mars 2013 15:54

Sån jääääävla otur. Hade inte tänkt gå utanför dörren idag förrän jag kom på att jag hade möte med Pia på boendebasen, resultatet från ASI-utredningen är klar.. När jag är redo för mötet får jag ett sms om att hon är sjuk... JAHAPP!!! Kul. Därför ligger jag nerbäddad i sängen igen. Imorgon ska jag ut på stan har jag bestämt mig för. Alone-timen är över och jag tänker trotsa allt vad sjukdomar heter!

Aha

Av princessmy - 18 mars 2013 01:03

Svettas ihjäl i sängen nu, kan inte sova. Har tagit atarax men det som vanligt söver inte mig. Knaprat i mig Alvedon för att må lite bättre och kollar bilder på mobilen för att göra mig trött. Slänger därför upp lite fest bilder från olika tillfällen!

- sista bilden är ändå bäst!! Tagen av Kajsa, jag är stupfull och kissar med öppen dörr på bånken .. Haha.

Nog

Av princessmy - 18 mars 2013 00:57

Haha har ni sett vilken manlig kropp jag har? Tog denna bild vid innan idag när jag hade vaknat. Feber tar döden på mig..

Av princessmy - 16 mars 2013 21:32

som vanligt.. Mattias & Hampus kom upp igår så vi festa till det lite... LITE.. MHM.. Kajsa & baha kom också och med 2 absolut vodka flaskor och öl kan det inte mer än spåra. Well, vid 12 drar vi in till stan och ska ut på bånken. VÄL framme och ska betala och visa legg har jag GLÖMT mitt legg hemma.. Hoppar in i en taxi väldigt snabbt och åker hem om och hämtar det och väl tillbaka träffar jag en kompis som blötar ner sin stämpel och trycker den på min arm och jag hoppar över staketen på baksidan och plankar in, haha billigt och bra!! Hade så jävla kul på bånken, dansade röven av oss, drog med Hampus in på dam toaletten och trillade i en böghög och spräckte mina strumpbyxor, skrattade så jag höll på att dö och alla tjejer på toaletten bara glor och hjälper mig upp, haha. träffade på och dansade med en pantsamlare och blev värsta polarna, kajsa fick en drink över hela ryggen av en äckel brud med vilje, träffade Timo, och allt annat skoj.


Vid 3 tog vi taxi hem och Mattias & Hampus sov hos mig. Men att dela säng med 2 män är inget att rekommendera, sovit så jäääääävla dåligt inatt. Men det var så värt det. En awesome och impulsiv kväll!


Tyvärr ligger jag med 39 graders feber just nu och mår bajs. Har knaprat i mig panodil som börjat verka nu så jag kan vara vaken en stund. Hoppas innerligt att jag är bättre tills imorgon då vår familj ska samlas och ta ett sista farväl av vår släkting.   

Ovido - Quiz & Flashcards