holdurheadhigh

Alla inlägg under april 2013

-

Av princessmy - 30 april 2013 05:03

Har egentligen inget vettigt och säga denna gången heller.. Stampar bara in för att säga att jag lever! Hade en av dom mysigaste nätterna i mitt liv inatt. Att ligga i någons famn och aldrig vilja släppa taget är en känsla som inte kommer allt för ofta.. Att hålla en mans hand och känna att han är min, gah! .... Vi får väll se vart det leder någonstans men jag är upp över öronen lycklig!

Vi låg vakna till 9.30 imorse, sov en timme sen vart det dusch för att bege sig in till stan och möta upp Emma & Metaq. Vi hade lovat att följa med och se när Metaq spelade match och det gjorde vi, i SVIN kallt väder.... MAJ GAAAAAAD!!!! Ett stopp på pizzerian och sen blev vi bjudna på världens godaste middag hos Emma & Metaq samtidigt som vi såg den mest roliga film NÅGONSIN!!! A haunted house, hahahahahahahahahaha. En film som speglar mig, rakt igenom! SE DEN!!

Nu är vi hemkomna och jag väntar på att John blund ska besöka mig, sjukt att jag inte är trött efter bara en timmes sömn...

Av princessmy - 30 april 2013 04:54

Av princessmy - 26 april 2013 04:24

Shalom!


 kan inte sova, tänkte det vart lika bra att svänga inom här då med innan jag sätter igång ett avsnitt av biggest loser!

Vart en händelserik dag.. not. Helt dött på dagen, vid 5 mötte jag upp Kajsa vid linjekiosken för en redbull och lite snack, vidare till kvantum där vi mötte upp Freddie & cassie, ÄNTLIGEN är dom på hemmaplan igen!! Tills imorgon.. men man får ta vara på tiden helt enkelt. Handlade övergod mat och tillagade den på bästa sätt, på bästa stället fredrikas slott! Somsagt, en ÖVERGOD mat och bästa sällskapet, det kan inte slå fel. Vi tackar så hjärtligt för den middagen!


Ett snabbt stopp på Maxi med brudarna för att slå oss ner med godis, läsk, kanel & vaniljbullar framför en film. Så mysigt. Just like it should be. Vid 11-12 tiden blev jag upphämtad av Modi... haha. Statoil, hem hit och så har vi sett film och sånt dära. Vart nyss på statoil igen och nu ligger jag nerbäddad och inväntar john blund..


återkommer dagen jag faktiskt har något vettigt att säga!


 

Denna man saknar jag så mitt hjärta värker dessutom!

Av princessmy - 25 april 2013 02:46


Vad har hänt sen sist? Well, inget märktvärdigt. Hängt mycket i stan hos Emma & Metaq. Lite på pizzerian. Varit på ungdomsbasen.. ptja, lite smått och gott. Ett stopp på sjukhuset med, för en gångsskull inte för min egna del, nu som stöd. Kajsa har sovit här 2 nätter och vi har myst som bara den!


 Jag & Bästis tog en promenad in till stan ikväll, istället för express drog vi till sommarlust pizzeria till Emma & höll henne sällskap där för en promenad in till stan när hon stängde. Upp till henne & Metaq där vi lagade övergod spagetti & Köttfärssås, på muslismt sätt. Har nog aldrig ätit så lite griskött som jag gör nu. Allt är fan mycket godare, t.o.m pålägget är halal här hemma. Bra mycket nyttigare. Och fan så mycket mer inspiration till maträtter.. Araber är mycket enklare att umgås med och vi har kommit väldigt nära emma & metaq vilket är riktigt kul. Metaq har vi känt rätt länge men Emma har vi nyss lärt känna. Metaq, är för er som inte vet Bahas bror. Dom bröderna är kickass! Dom är så lätta att umgås med. Inget är tillgjort eller jobbigt. Man bara flyter på lixom.. Sam var dessutom där ikväll, en störtskön kille. Nåja, en tur till statoil och här ligger jag nu! Ska slå igång avsnitten från Biggest loser, ni har väll inte missat Martin? En bekant härifrån stan. Riktigt stolt över vad han har åstadkommit hitills! Träffade han på stan för några veckor sen, kände inte igen han alls.. En riktig inspirationskälla.


Well, solong!


 

stumpis och jag innan idag.

Av princessmy - 22 april 2013 03:44

well hello there.


Barnpassningen igår gick awesome, inte en enda liten tår kom på lillemans kinder. ett besök i tivoliparken på några timmar och en mysig picknick på bakgården gjorde sitt för han somnade gott efter det. Vid 10 drog vi till pizzerian, en snabb visit hos Karro & Mattis i deras nya lya som vart väldigt fin för att sedan ta oss några öl. My god vad dom satt där dom skulle. 2 besök hos Emma & metaq för lite skitsnack och lite öl drickande vart vi lagom runda under fötterna, framförallt jag, as usual.. haha. Vid halv 5 drog vi hem till mig, någon öl sen gick jag ut och träffade Noaf en stund. Blev sängen direkt efter det.


Åt världens brakfrukost imorse med frukostbullar, ägg & tomat och en välbehövlig kopp kaffe för att överhuvudtaget orka ha ögonen öppna. Baha & Kajsa drog och strax därefter kom Pullan på besök, hur trevligt som helst. Blev grillning, eller ja... det lilla som gick. Nettos engångsgrillar är totalt värdelösa så blev att steka filén, men det gick det med, super gott blev det iallafall! Det får jag tacka pullan för den exlusiva måltiden.


hon drog vid 8 och efter en dusch, sminkning & kläder på stod jag ute 20 över 8 för att Emma skulle hämta upp oss för att dra in till stan. En liten snabb visit på pizzerian och vi drog vidare hem till Emma & Metaq där det bjöds på lasagne och trevligheter. Kom nyss hem efter säkert 4 timmars pokerspelande.. En riktigt rolig tur till statoil med Metaq, biggi, kajsa & hassan där jag skrattade så jag grät och nu ligger jag nerbäddad och väntar på att john blund ska komma till mig. Kanske inte vidare smart drag av mig att klunka en redbull för en kvart sen men vad gör man. Får hoppas ataraxen biter på mig.


nu blir det en telesnabbis med bästis, puss & kram


  

Av princessmy - 20 april 2013 01:25

hello again!


som jag skrev innan så drog jag till psyk, i 9 minuter för att vara exakt. Hämtade ut mina papper. När jag läser dom så är det som en käftsmäll. Tänk om en utomstående skulle läsa dom, dom skulle tro att jag är ett riktigt psykfall, haha. Drog till stan och pizzerian, dock stanna inte baha så länge så vi hängde med Metaq & utkörningen hela dagen. Riktigt kul. Vi har nog varit i hela kristianstad idag, på varenda liten gata haha. Senare mot stängning samlades alla araber på pizzerian och jag hjälpte Emma med dom sista körningarna för att sedan bege oss på street racning som var på industrigatan här i näsby. Sjukt mycket bilar och folk men dessvärre inte många tävlingar. Hade föreställt mig värsta 2 fast and 2 furious men njaaaeee... Kul vart det iallafall! Alla vart verkligen sin vakt för att polisen skulle komma, vart någon idiot som hade blåljus på sin bil haha.


Ligger nu i sängen och försöker få upp kroppsvärmen, imorgon blir det barnpassning tills kvällen för att bege oss till pizzerian och möta upp Emma för att se vart lördagskvällen tar oss!


 

Av princessmy - 19 april 2013 12:02

Wellwellwell, igår? Vart hos psykologen och hämtade ut lite mediciner. Drog till Kajjan där hon bjöd på mat och två koppar kaffe. Vidare till bahaaaaaaldin & pizzerian som är mer eller mindre en tradition att hänga på, på kvällarna för där hänger så förbannat mycket människor. Man lär känna nya människor typ varje dag haha.

Efter stängning vart vi på charlottensborg lite, hem till albogatan där dom hjälpte deras vän med en bil och sedan mot en mysig tripp till Åhus mitt i natten. Där jag även, för andra gången den dagen träffade på min gamla dejt med en ny tjej... Haha. Värsta av allt är väll att han inte ens hälsade. Hade god lust att skrika och tacka för klamydian så bruden hade blivit skrämd, haha. Nejdå. Jag bryr mig om inte människan alls mer än att han har gett mig världens sämsta självförtroende i något jag trodde jag var grym på! Och det kommer han få sota för... Haha.

Nu måste jag städa sen till Psyk för tredje gången denna vecka för att hämta ut sjukskrivningspapper. Min läkare ringde mig för en stund sen och sa att dom beslutat sig för att sjukskriva mig till den 31 augusti.................................... Sådär road över det om jag ska vara ärlig.

G

Av princessmy - 18 april 2013 04:34

Ovido - Quiz & Flashcards