holdurheadhigh

Alla inlägg under oktober 2011

Av princessmy - 30 oktober 2011 15:26

Efter många månader utan besökte du mina drömmar inatt igen. När ja vaknade imorse kändes det som att jag hade träffat dig igen och saknaden gjorde inte lika ont. Önskar det var till bokekull jag skulle åka hem till imorgon. Där du var, på din plats vd köksbordet och vinkade när du såg mig gåendes utanför. Precis som du gjorde i drömmen.

Av princessmy - 29 oktober 2011 01:48

Haft en grym kväll här i lilla men ack så vackra simrishamn! Vart idolmys med Jessica o hennes syster sen en sväng upp på Statoil då vi träffade Freddie och cassie en sväng. Senare tog vi en sväng upp till cassi F nya lägenhet där Corre, Hampus & tusse vart och även Emil kom upp en sväng och hade en awesome kväll med spel o en jävla massa skratt. kom hem för en stund sen o nu ska jag försöka sova. Lär ju vakna när Johan ska till jobbet imorgon bitti, haha!

Av princessmy - 28 oktober 2011 12:48

blir försäkringskassan, skatteverket & stadsbiblioteket sen flyr jag fältet till simrishamn. Orkar inte vara hemma en sekund till. 

Av princessmy - 28 oktober 2011 11:47

Jag vill flytta hem.

Av princessmy - 27 oktober 2011 20:27

mår sjukt illa så jag går o lägger mig nu.. Godnatt!

Av princessmy - 27 oktober 2011 17:27

har sprängande huvudvärk, hungrig som en ko på asfalt för har inte ätit något på hela dagen. Sovit as kasst inatt för varit nervös inför mötet i morse. Började lipa på mötet och gått runt hela staden med en vrickad fot. Mått illa till och från och fryser. fuck my life.

Av princessmy - 27 oktober 2011 17:18

this is what I made of

Av princessmy - 26 oktober 2011 22:10

så fick jag ett mejl på facebook igår av min gamla konfirmations präst i Mellby som löd; " hej My - hoppas allt är bra, eller hur bra det nu kan vara! Vi ska tända ett ljus för Ingvar vid minnesgudstjänsten i Vitaby kyrka 6/11 kl 16 och jag håller på att skicka ut inbjudan - till vem/vilken adress ska jag skicka till? Vh Per F. " Det var som en kniv i hjärtat. Mitt under shoppingturen på nordstan. Kunde inte släppa det riktigt. Svarade senare att jag kunde prata med min syster & farbror men han fick skicka inbjudan till min bror. Ringde Mattias direkt så vi skall åka dit, ha min bättre hälft med mig. Inte varit i kyrkan sen urnsättningen. Kommer bli tungt.

Ovido - Quiz & Flashcards