holdurheadhigh

Alla inlägg under januari 2012

Av princessmy - 31 januari 2012 23:48

 

hur söt? Vi smider planer inför min kommande födelsedag! Fyller inte år förrän den 4 mars men det blir nog fest den 3 för att fira in med utgång! Självklart är ganster gänget från simrishamn bjudna! eller aah, ska bli bjudna! Happy times!



Av princessmy - 31 januari 2012 17:37

en tupplur på en dryg timme blev det, den satt där den skulle! Freddie bjöd över mig ikväll, hon hämtar t.o.m mig, vilket lyx! Stannar där nog över natten också, kan vara skönt att inte sova själv. och dessutom är jag bästa vän med hennes underbara soffa! Ikväll blir det breaking down part 1, såg den på bio och vi skulle sett den för ett par veckor sen men det vart kass kvalle men nu så.. 


Nä, lite huvudvärkstabletter och nässpray på detta (hittade det tillslut!) så skall jag nog överleva! 

- kärlek.


psss... tusen tack till alla skickat krya på dig sms, inlägg eller ringt under min sjukhus vistelse. Ni är guldvärda!   

Av princessmy - 31 januari 2012 14:40

äntligen hemma. Mör i hela kroppen och en dov smärta i magen men det kan jag fan ta istället för att ligga isolerad på ett tråkigt rum.. Fick inte gå ut i korridoren ens, fick jag besök fick dom gå i min privata ingång.. hade t.o.m en sådan! sjukt.. Fina Jessica kom igår, kan inte förklara hur mycket det besöket betydde för mig. Ligga ensam på ett kalt rum är inget för mig... alls.. 


Har ont i huvudet så ska ta en huvudvärkstbablett och gå och lägga mig snart en stund. Kuk förkyld med, skit kul! Hittar inte mitt nässpray ens.. undrar vart det är. 


Och inlägget jag skrev i söndags vart jag as hög, haha. Det är under sprutor dom ger en. Känns verkligen som man svävar på rosa moln! 


så här glad vart jag på akuten när jag fått sprutan! haha, fräsch bild men jag var riktigt väck där.. haha!


och såhär mådde jag i går eftermiddag när jag vågade vägra morfinsprutan för jag fick en sjuklig huvudvärk och illamående av den.


och nu mår jag såhär... 



awesome förändring ha?   

Av princessmy - 31 januari 2012 10:42

Firar fett med lite Misteltoe i hörlurarna liggandes diggande i sjukhus sängen för att jag får åka hem idag!!! Fan alltså, är bajs glad!! Mår mycket bättre än igår och förrgår då jag mest vart hög, haha. Minns typ inget. Nu väntar ja på sjukskrivningspapperna från läkaren. Japp, blir sjukskriven igen. Men bara i en vecka. Får inte bära tungt, inte stressa eller något sånt. Ska nog inte bli några problem! Nu ska jag gå och kissa ut mina 6 dropp jag livnärt mig på! Adios!

Av princessmy - 30 januari 2012 01:35

Hatar att vänta Och det är de enda vi gjort sen jag KLM hit. Fått en fett bra Morgonsoffan så jag mår ad bra!! Huvudet snurrar dock och nu vill jag dan bara sova. Taxk till världens finare Freddie som följde med mig hit. I love u!

Av princessmy - 29 januari 2012 15:01

fyfan, trodde jag skulle behöva åka in till sjukhuset innan idag. Fick sån sjuk kramp i bröstet, typ vid hjärtat. Smärtan vart som den när jag vaknade upp efter narkosen. Shit vad ont det gjrode alltså. Hade ett fett tryck mot bröstet i hopp om att det skulle gå över och efter en kvart gjorde det de men det är fan olidligt. Hoppas jag slipper de fler gånger! 


Såklart har jag ju den bästa trösten någonsin, haha ni vet ju vad jag menar!! Misteltoe går ju varm här hemma om man säger så! När jag lyssnar på den tänker jag bara på mig och Emil när vi åkte hem ifrån någonstans så sitter hela bilen tyst förrutom han och jag som sjunger med som vi vore JB själva.. haha. 


plingade nyss på en skit läskig gubbe. tror han märkte att jag ljög.. Han bara " är det my?" och jag bara " eeeeh, alltså... näää.. " han bara " Vad gör du i hennes lägenhet då?" - " eeeeh.. alltså jag bara lånar den kanske " haha. Fan fick panik.. Hatar att öppna här när det plingar på, man vet ju inte vem fan det är och sen dessutom brukar man inte få oväntat besök utan oftast bokat.. Annat var de i kivik, då skutta man nästan till dörren för man vart så nyfiken på vem det var, haha. Och där hade vi inte ens titthål.. 


Nä, föra över några låtar till mobilen, koppla in det i högtalarna, ta en dusch och bege sig till Freddan som väntar på mig, tänkte kila därifrån till Freddie senare, busig som jag är! 


- på återseende!

Av princessmy - 29 januari 2012 02:12

gaaaah, funderar på att kasta in handduken för ikväll! är fett trött och jag sov ändå 2 timmar innan idag.. Kvällen har spenderats i telefonen typ. Orkade inte gå till Freddan tillslut så stannade hemma, pratade med min syster i en hel evighet ungefär och Freddie ville ha med mig ut på utgång. gaah, om jag bara hade orkat. 


Är fett degig alltså haha. Får sticka och färga Freddan hår imorgon istället och sen har jag en dejt med freddie inbokad imorgonkväll också, så mys! Och imorgon kommer Jessica hem från sin lilla weekend i småland med, everything is back to normal med andra ord! 


omg, trodde jag fick en hjärtattack alldeles nyss. Fick ett mejl från twitter där jag bara läster " justin bieber follows you on twitter" .. Men det var hans fanpage som följer mig.. inte lika coolt men ändå lite coolt! Hans låtar går så varmt här hemma. Twitter är fan ganska ballt ändå. Men typ ingen i sverige har det. Förrutom kändisar typ. Och svenska kändisar är bara pinsamma mot deras konkurenter. Förrutom kanske Abba, skarsgården klanen och alla internationella. 


wellwell, ska ta en cigg på detta, ja fyfan vad jag ska göra det! wiiiiie


 

en gång vart jag ganska cool faktiskt.. Saknar dom ögonbrynen!

Av princessmy - 29 januari 2012 00:23

oh gud.. 


Hur underbart?!

Ovido - Quiz & Flashcards