holdurheadhigh

Alla inlägg under september 2011

Av princessmy - 30 september 2011 22:55

Mått bajs idag, varit sjukt deppig och legat och gråtit timmarna jag varit vaken vilket inte är många. Är väll så när verkligheten kommer ikapp en lite gällande allt. Är så jävla trött i huvudet så skulle kunna somna medans jag bloggar, mitt huvud gör ont och mina ögon är extremt ljus känsliga.


Allt kan just nu bara dra åt helvete men hoppas att jag och kajjan och jag ska göra något skoj imorgon så jag slipper sitta i min jävla bubbla imorgon också. Hoppas också på att vakna upp på ett lite bättre humör.

Av princessmy - 30 september 2011 22:42

Vill så klart ha pappa tillbaka, mer än något annat i denna värld men det är somsagt omöjligt.. Så jag väljer hellre då obegränsat med pengar! Tänk er att gå in i en valfri affär, kunna ta allt utan att kolla på prislappen, dra kortet utan någon som helst ångest! Fyfaaan vad härligt! JÄVLAR vad jag hade shoppat, helt insane alltså. Shoppat tills jag hade droppat :) Och kunnat boka alla resor man viljat.. köpa alla teknikprylar man kunde hitta på marknaden.. gosh, får gåshud! Nu vill jag ha 80 miljoner på mitt kort!

-

Av princessmy - 30 september 2011 03:05

jag.pallar.inte.mer

Av princessmy - 30 september 2011 01:26

Nu har jag kommit hem från att åkt hemifrån 13.49 idag! Kajjan och jag gjorde stan idag igen... not. Vi stack till Telia där vi bråkade lite och vidare till VLC där jag förmodligen kommer börja läsa Matte A nästa vecka. Hur lyckat känns detta? Kan inte matte och har sjukt svårt för det. Menmen, sucess is my only motherfucking option, failure´s not.


Drog till Anna & Tobias där vi trösta oss med kaffe, wienerlängd och en jäkla massa skratt och inte för att glömma ett halvt packe cigg. Det är helt faaakking omöjligt att inte röka ett halvt packe där, man sitter med en cigg i flabben hela tiden, haha. Efter ett par timmar mötte vi upp Cassie, Freddie & Liss i stan och fikade igen och blev hastigt och mysigt bestämt att vi skulle käka middag allihopa så vi packade ihop oss i Cassis racerbil och styrde kosan mot Willys och vidare till Freddie där vi åt en sjukligt god middag. Marinerade fläskfilé bitar med knapriga pommes med en kall vitlöks bonjur och en stor grekisk sallad fylld med fetaost och en vanlig sallad. Fy i hela helvete vad det knulla i munnen mina vänner, det godaste jag ätit på jag vet inte hur länge! Kvällen knallade på med skratt, fisar, rökpauser och filmen P.s i love you som folk säger man gråter till men jag fällde inte en enda tår. One hard bitch eller ljuger folk? Nåja, bra vart den iallafall. Tack för ikväll brudar! <3

Av princessmy - 30 september 2011 01:19

(föööörlåt att jag inte uppdaterat alls idag, berättar snart!)


Vart jag vill åka just nu är faktiskt Thailand! Jag & Kajsa har pratat om det ett tag och nu har vi tagit tag i saken och planerar att fly lilla landet lagom runt den 26/27 december 20....12! Över ett år tills dess men sticka ner där i 3 veckor och bara fetchilla. Vi vet inte om männen i våra liv följer med med eller utan dom så ska vi iallafall sticka ner där. Har massor utav ställen jag vill besöka och ge sig på att bli kanske lite solkysst. Både jag & Kajjan är sådana som behöver ha något att längta till så vi orkar med vår fett tråkiga vardag så detta är perfa. Har pratat lite med min personliga resguide Freddie och hon har rekommenderat några ställen att besöka och bo på så det blir nog bra detta. Somsagt, över ett år tills dess men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! .... eller?


  Ni ser.. paradiset!

Av princessmy - 29 september 2011 00:52

Det är ni som får mig att gå upp på morgonen, det är ni som får mig att känna mig fri till era ljuvliga toner, som får mig att dansa like crazy för jag blir galen till er musik. Det är ni som gör min himmel så blå och mitt humör så bra. Ni får mitt hjärta att banka.



Som ett par gånger innan får jag lov att presentera mina nya läsare för mina gudar, mina hjältar ... Swedish House Mafia   

 

  

Axwell, Steve Angello & Sebastian Ingrosso -

U rock my world.  

Av princessmy - 28 september 2011 22:57

Först och främst en eloge till kajsa för en sjukligt god middag igår! Det bjöds på fiskgryta med hederlig kokt potatis och till efterätt fruktsallad med vit chokladsås! - LYX! Hade såklart en trevlig kväll med tjejerna men vi glömde bort att ta gruppbild! Jag sa till men vi glömde det.. haha!


Sov hos kajsa iallafall och vaknade upp med en fucked up rygg, gjorde pissont och lovade mig själv att aldrig sova på madrass igen, haha. Efter en stadig frukost gjorde vi oss i ordning och gick till Karro för att ta en cigg och busa lite med världens sötaste chihuahua Luzifer för att sedan ta bussen in och göra stan.. vilket jag inte gjorde.. alls. Hittade ingenting men en mysig fika och mycket skratt med kajjan. Klockan närmade sig kvällen och vi ville inte hem så vi drog till hennes storebror där man har en tendens till att bli kvar gaaaanska länge. Var mycket folk och efter kaffe och ett halv paket cigg senare bestämde vi oss för att gå vidare och efter många om och men ta bussen hemåt. Väl hemma slängde jag mig över kylskåpet för jag var så sjukt hungrig och slängde mig i soffan och åt och bara kopplade av och det gör jag fortfarande.


Funderar på att ta ett fet-stort glas mineralvatten och ta en cigg och bara fetchilla ännu mer. Imorgon är det upp med tuppen för en mary kay ska komma hit och sen måste jag in till stan imorgon igeeen... suck!

Av princessmy - 28 september 2011 22:15

as all of u already know så har jag världens bästa, finaste, knäppaste, kreativaste, bästaste bästa vän, Kajsa Persson. Hon är världens finaste vän, det finns ingen som kan slå henne, inte på häst längder. Vi lärde känna varandra när vi vart 6-7 bast på förskolan och lekte en hel del och det öka när hon flyttade till bokekull med sin pappa där vi bråkade också en hel del, haha. Vi åkte på en sjukt kul resa vår granne bjöd på till köpenhamn där våra pappor umgicks o söp och jag och kajsa fick typ allt vi pekade på, haha. Minns den dagen fortfarande grymt bra och det var ändå 2002! Hon bodde nog där bara 1 - 2 år och i högstadiet tappade vi nästintill all kontakt. Vi sa ju klart hej när vi såg varandra men mycket mer än så var det inte. 2008 tog faktiskt Kajsa upp kontakten igen den våren där och sedan dess är det vi. Det är verkligen jag och kajsa mot allt. Trots att vi har helt olika personligheter så går vi så jävla bra ihop. När allt känns skit och allt går emot oss så säger både hon och jag " Det är du & jag my, det är du & jag " på vår löjliga stockholmska vi får till då och då.


Vi har tillsammans upplevt så löjligt mycket tillsammans. Hon var de bästa stödet man kan tänka sig när jag gick igenom mitt livs prövning när jag förlorade pappa. Hon har alltid haft en axel att kunna gråta ut på, en varm kram som tröstar en, peppade ord och ett skratt som man inte kan låta bli att skratta till. Hon är lixom en del av mig och var en del av pappa. Jag älskar henne i vått och torrt och skulle aldrig mot alla pengar i världen byta ut henne för hon är den bästa vännen någon kan tänka sig. Det finns bara en av henne och jag är lyckligt lottad att få ha henne i mitt liv. Jag älskar dig!


  haha, en bild på när vi testade fula mössor på H&M idag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards