holdurheadhigh

Alla inlägg under november 2011

Av princessmy - 30 november 2011 12:09

..

Av princessmy - 29 november 2011 01:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

fml

Av princessmy - 28 november 2011 21:19

inte orkat, inte velat och inte kunnat blogga tidigare idag då jag sovit större delen av dagen. Har så jävla ont i hela kroppen så vet inte vart jag skall ta vägen och varit uppe om och tagit värk tabletter och lagt mig igen. Känner mig sådär äckligt spymätt efter ett par glas vatten och det känns som att "maten" står mig upp i halsen fastän det bara är vatten. 


Mitt hår är flottigt och jag luktar bajs. det är typiskt en sån här dag man hatar allt o alla o framförallt livet. F.M.L


Av princessmy - 27 november 2011 23:59

För det ordnar sig, det gör det alltid,

jo, det löser sig, så brukar allt bli,

det kommer fixa sig till slut,

det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur,

och flera mil ifrån, det ordnar sig.

Av princessmy - 27 november 2011 22:33

Guuuuuuuuuuuuud!

Jag är helt sentimental och har ett litet lugnt rus som går igenom kroppen. Satt och kollade på bilder.. igen.. på bilddagboken från 2007. Gud alltså! Finns miljontals bilder som väcker biljontals minnen. Detta är helt sanslöst. 


Jag önskar verkligen man kunde vrida tillbaka tiden några år. Det största bekymret man hade vart (iaf för mig) vad man skulle säga till pappa dagen efter för man skulle slippa skolan, haha. 

Varenda och då menar jag verkligen varenda helg gick vi till busskuren på torget, ibland behövde vi vänta en stund ibland behövde vi inte vänta alls för där kom fan alltid folk. alltidalltidalltid! Allt till epor till mopeder, till bilar och traktorer. Även folk på cyklar. Men vi hängde med så grymma människor på den tiden. gud, det var så in i helvetes jävla kul. 


Jag saknar när mitt hem vart allas hem. Man knackade inte ens när man kom hem till oss. Det vart bara att kliva på o hojta hej och där var alltidalltidalltid folk. Pappa älskade mina vänner lika mycket som jag gjorde och han ansåg nog alla som hans barn mer eller mindre. Jag kan nog inte komma på någon från den tiden som INTE varit hemma hos mig. Folk jag inte kände kom dit med folk jag kände och sådär lärde man känna nya människor. Jag tyckte aldrig ens att det var jobbigt att folk alltid var hemma hos mig. Alla vart ju som en stor familj då. Jag menar, alla lärde känna varandra. Eller alla galna fester! Pappa blev vansinnig för jag väsnades långt ut på nätterna på vardagarna.. 


Det är det jag saknar mest från mitt "gamla" liv. Att aldrig behöva vara själv. Visst är det skönt ibland, men inte i mitt tillstånd. Jag var aldrig själv. aldrigaldrigaldrig. Hade jag inte någon där så vart åtminstonde pappa där. Han vart verkligen min trygghet och säkerhet. Han fanns alltid där. Varenda dag fick jag frågan av pappa " Kommer där ingen idag?" och han blev lika chockad varje gång jag sa nej, haha. Jag önskar bara att jag tog tillvara tiden lite bättre med pappa. Satt mig lite oftare ute hos honom i vardagsrummet när jag låg på mitt rum o sura. Bjöd han på pizza på pizzerian eller åkte till malmö en sväng. Jag menar, så jävla svårt var det inte. Det är lätt att vara efterklok har jag hört. Och det stämmer. Väldigt, väldigt bra. 



                     

   

Av princessmy - 27 november 2011 19:43

Att det är en orkan i skåne är en underdrift. Min ruta åker snart, det är jag helt övertygad om! Mina stjärnor blinkar till då och då och går strömmen vilket tydligen den har hög risk att göra så börjar jag ärligt talat att gråta. Fyfan. Det får verkligen inte hända!


På tal om något helt annat har jag varit rökfri i ett dygn typ! Inte känt vidare sug heller. Kanske blivit mogen nog att sluta? Nae.. Det tror jag inte. Men man kan iallafall hoppas, måste sluta iallafall inför OP:N.


Jag har dessutom så sjukligt ont i varenda muskel och del i min kropp. Har haft det i ett par dagar, i rygg, lår, vaden, axlarna, armarna, brösten och t.o.m kinden. Det gör så fruktansvärt ont och vet inte vad jag har gjort. Det blev inte bättre när Mattias massakera mina lår och armar heller. Det gör så jääääääävla ont när han gör någon konstig sak så man kan skrika av smärta. Får ringa ner till vårdcentralen imorgon och höra fallifall det kan ha med att göra att jag inte sköter mina nutrilett och lever endast på vatten och kaffe så det är vitamin och näringsbrist. Fan jag vet inte. Ont så in i helvete gör det iallafall..


Nu ska jag ringa till någon som gör mig glad för nu känner jag att hjärnspökena är på god väg ut och det orkar jag verkligen inte ikväll.

Av princessmy - 27 november 2011 17:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av princessmy - 27 november 2011 15:04

Hade en mysig kväll igår. Kajsa, hampus & Mattias kom hit så julbakade vi, en jäkla massa lussebullar blev det! 3 x bulldeg! Tog typ hela kvällen.. Killarna gjorde typ allt annat än att bakade men dom hade kul på sitt sätt med att vara lättklädda och dansa gaydanser. Men kul hade vi! Dom hade glömt äggen så vi plingade på hos grannen rakt över så vart det pappan som inte är spec bra på svenska och efter mycket om och men kom han ut med 2 ägg, 3 läsk och ett paket korv! hahahahahahaha. Så himla söt! Han tyckte vi skulle ha det ikväll för han hörde musiken ifrån mig, haha. Ska kila över med lite lussebullar och ägg till dom som tack! :) 


Steg upp typ vid 10tiden och degat framför tvn och tänt det första ljuset till en kopp kaffe och en jäkla massa lussebullar för dom andra! Dom stack för en stund sen och väntar nu på att syrran min skall ringa så vi kan snacka lite skit! 


Det är så så sjukt hur insatta vi är i varandras liv. Jag berättar ALLT för henne. eller det allra mesta iallafall. Allt nytt som hänt med vänner eller något annat berättar jag och hon ger alltid bra råd och samma för henne. Hon må va jävligt tjatig och pedant men hon är världens bästa syster!   


Och en annan rolig och söt sak. Jag fick en julklapp av Kajjan igår med ett fett fint rim som jag egentligen skulle väntat med att öppna till Julafton men hon sa att hon ville vara med när jag öppnade den så tillslut gjorde jag det.. Gissa vad det var i det?! En svart MORGONROCK! Guuuuuuud, blev så himlahimlahimla glad! Alltid velat ha en sådan och hon har tydligen catchat upp det. Fina Kajjan, tusen tack återigen. <3


nu orkar jag inte skriva mer!

Ovido - Quiz & Flashcards