holdurheadhigh

Alla inlägg under juni 2011

Av princessmy - 30 juni 2011 21:37

i got nothing but love for u.

.

Av princessmy - 30 juni 2011 21:21

tagen ännu en gång från www.kaosochkarlek.bloggplatsen.se


VEM

Vem är i rummet med dig?

ingen, jag är helt själv!
Vem fick du senaste sms av?

Mattias. :)

Vem tänker du på nu?

Black eyed peas.

Vem pratade du senast i telefon med?

Mattias.

Vems hus var du senast i?

Måste det vara hus? Cassandras om det är hus annars Ida förrutom mitt då!

Vem önskar du var med dig nu?

Ingen faktiskt, sjukt härligt att vara själv.

Vem är din favoritsläkting?

älskar min familj oavsett vad.

VAR

Var är din mobiltelefon?

Bredvid mig.
Var handlar du mest?

Domus tror jag har handlat mest på.

Var fick du tag på tröjan du har på dig?

Gina Tricot loooong time ago.

Var åkte du senast bil?

Hem till Ida från Staffanstorp.

VAD

Vad åt du senast?

lasagne, mmmmm..
Vad drack du senast?

Lättdryck hallon/jordgubb från kiviks musteri!
Vad är det för färg på dina byxor?

gråa o degiga.

Vad är den närmaste saken som är blå?

min tavla som har liiiiite blått i sig.

Vad har du på fötterna?

ingenting.
Vad är din favorit färg?

Lila!!

Vilken film såg du senast?

bra fråga...

Vad hör du just nu?

Meet my halfway - B.E.P

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?

senast inatt.
Hånglat på en bio?

Nesh.

Hånglat i skogen?

ja.
Tyckt att din kusin är het?

Jag har två kusiner och dom är tjejer..
Sovit naken?

Ja,
Kört över hastighetengränsen?

gör jag alltid när jag kör bil.

Målat om ditt rum?

Nej men tapetserat. i kivik dock.

Dansat framför en spegel?

självklart.
Fått hicka?

JAAA. innan idag. Blir så jävla arg på mig själv när jag får det, haha.

Stulit pengar från en kompis?

Nej aldrig.

Hoppat i en bil med folk du just har träffat?

Ja fast då vart pappa med.

Varit i slagsmål?

nej men gett en brud bitchslap.

Smugit ur ditt hus?

ja i kivik gjorde jag.

Haft känslor för någon som inte känt desamma?

Ja.

Hånglat med en främling?

Då var han en främling.
Älskar eller saknar någon nu?

pappa.

Av princessmy - 30 juni 2011 17:14

OHH MYYY GOOOOOD VILKEN WEEKEND!!!


haha, nädå. eller jo jag menar det men inte så fjortis som det verkar. Jag stack till Österlen i tisdags igen, åkte ner ganska tidigt så jag hängde med ida & Emma hos dom innan jag mötte Bea & hennes kompis från malmö så vi tog en öl och hade de hur gött som helst nere i hamnkiosken med ägarna och så kom cassi & emma med. Vid 11 tiden drog jag och cassandra hem till henne och dagen efter begav vi oss till Malmö där hon skulle till en klinik.


Efter många timmar, irritation och svett så vart vi klara där och begav oss mot Burlövs center där det stod shopping på schemat. Köpte dock bara på gina, lite basic saker. Letade efter en klänning tills på lördag men hittade ingen som föll mig i smaken.. haha. När vi vart påväg hem eller i dalby släppte Cassi av mig vid en motorväg då mattias övertalat mig åka med honom i lastbilen den kvällen.. Där stod jag som ett trailertrash helt ärligt, folk glodde som fan, svettades som fan, kissig som fan och törstig som fan. haha. Men han kom med sin lastbil så vi vart i helsingborg i ett par timmar, sen ner till staffanstorp och så släppte han mig vid 23.00 tiden hos Ida där jag skulle spendera min natt. Vart skit kul att åka lastbil igen, vet inte hur länge sen jag åkte de sist.. typ två år sen. Min bror körde det då så har åkt ett par gånger i mitt liv om man säger så. Men det är gött. så länge man inte kör själv vill säga.


Nåja idag vaknade jag av att toke tokstolle väckte mig, tog en dusch och hade förmiddagmys med lundqvistarna och mötte upp kajsa 11.15 för en fika på bageriet i kivik där jag träffade mina gamla arbetskollegor. Sjukt skoj. Tog bussen 13.16 hem och nu har jag jävlar i det städat så det fan rök om mig. Åtminstonde så rann svetten... Fyfan, såhär rent har det ALDRIG varit här. Plockat undan, diskat, dammsugat och skurat golven. Skurat luckorna i köket och skurat sop / matavfalls lådorna och mer där till. SÅ REDIG JAG ÄR!!



Ikväll väntas bara en luuuuuuuuuuuuuuuuugn kväll. Ska duscha i ungefär en evighet och bara ta det lugnt. Magen kurrar så ska ta rester från lasagnen.. HUR GOTT?!


En tur ner i tvättstugan och försöka ragga upp tvättid behövs också..

Av princessmy - 27 juni 2011 23:48

Mina gudar, det är ni som gör att jag stiger upp varje morgon. Ett liv utan er musik vore inte ett liv att leva. Det är ni som gör himlen blå. Det är ni som gör att mitt hjärta bankar.


Låt mig presentera ....


  


Swedish House Mafia   

Av princessmy - 27 juni 2011 00:45

Är så jävla trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna så ska stänga datorn för ikväll och dejta min underbara kudde och säng. Som jag saknat den.


På tal om annat så är jag på jakt efter hotell i Oslo. Om någon själ i bloggvärlden har en susning om ett relativt bra standard hotell i centrala Oslo, gärna nära centralstationen får mer än gärna höra av sig. Jag pratade med Jöns ikväll och vi bestämde att jag skall komma upp, dock vägrar jag bo i den lägenhet han delar med två andra så jag tar in på hotell med honom. Inge sexytimes fastän det låter som det. Friends without benefits. Saknar han bajs mycket. Har inte träffat han sen... April kanske? FÖRSTÅR ni hur LÄNGE det är för att vara jag och jöns? Det hade ALDRIG gått såhär långt imellan våra möten, aldrig. Så det får det bli ändring på. Förmodligen blir det den 5 - 7 Augusti jag sticker upp till Nörge. Pinsamt att jag varit i både Danmarks & Norges huvudstad och inte mitt egna lands huvudstad.. Det får det bli ändring på.



Nåja, nu ska jag iväg på en dejt. VI hörs imorgon! Då väntas det plugg och betala räkningar.. Är det inte för jävla kul och se alla pengarna flyga iväg? Nåja, jag fick in min första transaktion från CSN denna månaden så det går till räkningar, har fan räkningar på 6500 jävla spänn denna månaden. Mår illa bara jag tänker på det. TUR jag tänkte steget före och förde över mina resterande pengar på ett sparkonto. Fan vad smart jag är! Sparbanken 1826 är king!

Av princessmy - 26 juni 2011 21:44

Lista tagen av kaosochkarlek.bloggplatsen.se - SAKNAR ER!


Vilken svordom använder du mest?
Jävlar, fan och fitta tror jag.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till Usa, helt klart!

Har någon någonsin kallat dig lat?
haha ja. asses.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ofc.

Hur många syskon har du?
Tre syskon.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
En piercing i bröstvårtan och sen har jag tre framtida planerade tatueringar!

Vad har du för väder just nu?
som en klar kväll, fast ljust såklart haha.

Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar! eller äpple..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
INGEN TID!

Använder du flip-flops?
absolut.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Beror helt på vart jag befinner mig när jag kommer på att jag måste handla men oftast är det Netto eller willys som gäller.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Beror definitivt på åldern på barnen men en kompis väljer jag.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Har gjort och skulle behöva.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
En bränd skiva jag fick av Pillan.

Vad åt du till middag senast?
Min " middag " jag gjorde ikväll vart macka med makrill i tomatsås mmmm gott. Annars var det stekt korv och potatis med ägg som Anita bjöd på idag.

Kan du vissla?
Japp.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
044!

Vilken film kan du alla replikerna till?
hmm.. typ Titanic eller mysteriet på greveholm kanske.

När flög du senast?
2008.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra stolar.

Läser du för skojs skull?
Skolböckerna gör jag ju för att jag måste.

Diskar du din egen disk?

Ja och jag hatar att diska. Funderar på att anställa en thaia.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och men använder min laptop mest.
Vad har du med dig in på bion?
Kajjan, blue keld och hemmakvälls påse!

Har du en blogg?
Med tanke på att jag skriver i den nu såå...?

Vilket är ditt favoritämne?
I skolan eller privat? i skolan var det nog turism eller hotell och privat är det hmm.. what's new?

Gillar du att flyga?
Älskar det! Snart är det nog dags igen! :)

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
eeeehmm... VAFAN! Det hade jag koll på förra veckan..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Åhjaaa, helt sjukt.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
mestadels.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
brukar hyperventilera och tänka " bara till att gilla läget " och " allt händer för en mening, jag är stark, jag klarar detta. "

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Vart skall jag börja?

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
va, nej?!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Jag älskar namnet Liam! och dylan. Matthew med.

När badade du i en pool senast?
Hmm... det var när jag sov hos kajsa sist. Studentveckan denna månaden!

Har du varit med i någon skolpjäs?
hmmm... jaaa när vi vart små.

Hur många barn vill du ha?
Två eller tre. helst tre.

Har du åkt moped någon gång?
haha Ja, en hel del på kajsas bettan.

Kan man vara vän med sitt ex?
Var det inget fult uppbrott så varför inte?

Vad har du i din väska?
vad har jag inte? Nycklar, plånbok, tändare och cigg, parfym, ja lite smått o gott.
Vad lyssnar du på nu?
Whatcha got - Dessie

Av princessmy - 26 juni 2011 21:23

Hej bloggen.


Efter påtryckningar av Emma så får det bli en liten update. Jag har haft nog mitt livs bästa midsommar, en riktigt lyckad kväll med vårt lilla gäng. Vi vart nere på dagen på solevi där dom reste midsommarstången och dansade runt den, vi andra coolingar satt kvar och rökte. haha. not.. eller? Efter spektaklet där nere drog vi vidare till våra vänners farföräldrar där vi och helsingborgarna fikade med både en stor sommartårta och en hel del kaffe.


Efter ett uppehåll där drog vi oss hemåt till stenstorp igen där grillarna startades och maten var igång. Jag själv mådde grymt illa så vart uppe o låg i sängen en stund och som tur var gick de över med lite mat i magen och en hel del snapsar med Ola, haha. Det drog igång redan där sen vart det full fart resten utav kvällen. Tänkt vi skulle dra ner till Vitaby dansen men jag och Emma skulle min skäl ta taxi om vi skulle någonstans men det uppdagades att den var inställd så vi rocka loss där hemma istället med groggar, ännu mer snapsar, whiskey, vin och cider. Smokie strömmade ur högtalarna och vissa gav sig på elgitarren och det slutade med att jag, tocke och ?! (minns inte men minns att det var en till, haha.) sjöng med i knocking on heavens door. Haha, kvällen var så sjukt flippad och kul så det fanns inte. Tocke var sådär galet full och jag grinade nästan läppen av mig under kvällen för allt han sa och gjorde. Jag vart lagom full och stämningen var verkligen på topp. så kul!


När vi skulle lägga oss och tocke var somsagt sådär galet full så skulle han ut i "hallen" utanför hans sovrum och där är även trappan neråt och fick syn på deras katt Tyson... Han höll på att stupa ner i trappan minst två gånger med huvudet först och börja dansa med katten och även här höll vi på att garva läppen av oss.


Nä, Verkligen en kväll att minnas. Aldrig har jag haft så kul på en midsommar som iår! Dagen efter drog Ida as tidigt för att jobba, Kajsa o Emma drog vid 12 tiden och jag stannade kvar och hjälpte till att städa och senare drog jag till min gamle granne i kivik Anita där det blev middag och efterätt, kaffe och rökande på hennes uteplats. Kajsa kom ner och hälsa på en sväng på kvällen. Kändes verkligen som förr i tiden när kajsa kom ner efter hon slutat jobbat. Slocknade på soffan fastän hon hade en bäddad säng till mig, haha.


Idag hade vi återträff på bokekull, jag och en massa gamla damer! Vet inte hur många gånger jag har hört idag " åååh, hur är det med dig my" eller " trivs du bra i kristianstad efter allt?" As gulligt men i långa loppet jobbigt. Sneglade såklart bort på vår gamla uteplats. Hon har spökat ut de totalt och är ungefär lika hjärntvättad i att smycka ut utrymmen med blommor som kärringen åvanför. där är FULLT av krukor på baksidan men pappas fina klätterblommor blommade förfullt och hon skötte jordgubbarna så det är jag glad för iallafall. Jag och Kajsa sa direkt att där borde vi ha suttit just nu och där har vi tillbringat många kvällar. så sant som sagt.


Nåja, Anita ville hitta på något så hon erbjöd sig köra mig hem som jag tackar och bugar för, en sväng inom Willys som blev en dyr historia. Handlade mat för 700 spänn men å andra sidan ekade mitt kylskåp så nu har jag fyllt på både frys och kyl och borde klara mig några veckor med tanke på att jag knappt skall vara hemma. Onödigt att betala hyra denna månad! elllooor?


Snart kommer det upp ett inlägg till men först kanske en bild som jag och Jozefine tog igår?


  


Av princessmy - 23 juni 2011 17:09

underbara österlen, nu är jag här! Sitter på underbara stenstorp och bara njuter. Kan låta hur löjligt som helst men ni fattar inte hur mycket jag saknar österlen. Men nu är jag här och ikväll ska vi städa och göra iordning allt inför midsommarfesten imorgon.


Vi hörs imorgon, love u all.


GLAD MIDSOMMAR! ..... i förskott.

Ovido - Quiz & Flashcards