holdurheadhigh

Alla inlägg under oktober 2012

Av princessmy - 31 oktober 2012 01:08

x Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd? Young, wild and free!
02. Är du nöjd med det? Ohyes!
03. Vem kysste du senast? Fan det vet jag inte.
04. Har du varit kär på riktigt? Ja.
05. Har du varit ihop med någon du älskar? Nej.
06. Vem hade du sex med senast? M.
07. Ditt äldsta strul? Hmm.. 26?
08. Din äldsta sexpartner? 26..
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? 28 kanske, 29.
10. Vad för sorts killar faller du för? Badboys, rakt igenom.. Mums.
11. När kysste du någon senast? Alltså jag minns inte.
12. När vill du skaffa barn? När mitt liv är stabilt.
13. Har du kysst någon annans pojkvän? Inte kysst nej. Vänskapspuss.

x Privat
14. Vad är ditt andranamn? Elin.
15. Har du sårat någon med flit? Ja.
16. Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook.com
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? Ingen.
18. Är du kär? Nepp.
19. Vem bråkade du senast med? Hosham. Eller grälade.
20. Har du varit i slagsmål? Njaaa..
21. Brukar du dricka alkohol? Ja.
22. Är du rökare? Ja.
23. Snusar du? Nej.
24. Hur gammal är du? 22.
25. Har du bra självförtroende? Ibland.

x Personer
26. Vem litar du på till 100%? Kajsa!
27. En snygg person? Luke Perry.
28. Vem smsa dig senast? Lang.
29. Vem smsa du senast? Lang.
30. Vem ringde dig senast? Cassie.
31. Vem kramade du senast? Hosham.
32. Vem såg du senast? Hosham.
33. Vem ser du upp till? Pappi.
34. En person du skulle vilja se ut som? Kim kardashians kropp hade man väll inte tackat nä till..
35. En bra artist? Eeeeh, SWEDISH HOUSE MAFIA!

x Har du under de senaste 10 dagarna...
[ ] Simmat
[ ] Tränat
[ ] Varit sjuk
[ ] Hånglat med någon
[x] Haft sex
[x] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[x] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Blivit kär
[x] Bråkat med någon
[x] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? Min bebis iPhone.
37. Hur ser din drömkille ut? Åhgud. Vart ska jag börja?
38. Är du homofob? NEJ!
39. Har du tandläkarskräck? Njaaaa..
40. Hur många har varit otrogna med dig? 1, vad jag vet.
41. När var du senast i Stockholm? Aldrig varit där.
42. Är du helsvensk? Ohyes!
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? Japp!
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? Inte varit så sjukt naiv.
45. Vad är du rädd för? Att någon av mina nära och kära skulle dö.
46. Är du lycklig? Ibland.
47. Brukar du använda smycken? Alltid. Tar aldrig av korshalsbandet jag fick av pappa.
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Tillit, till 100 %
49. Är du en djurvän? Ja det skulle jag kunna säga att jag är.
50. Vad vill du bli i framtiden? Rik och berömd!

Av princessmy - 31 oktober 2012 00:44

Dagen har bestått av tvätt, möte med min psykolog i stan där vi besökte "boendebasen". Dom vill att jag ska få en kontaktperson där och även spendera någon dag i veckan där för att få rätt hjälp och stöd då dom klassar mig som en "gammal missbrukare". Alltså, är där bara missbrukare som är på basen. Skit kul. Verkligen.

Trots det så har jag spenderat min kväll med världens finaste tjejer. Lang, Cassie & Freddie, himla mysigt. Så jag är nöjd.

Och imorgon. IMORGON får jag världens finaste besök! Tina, My & Emilia kommer hit. Herreguuuuuud vad jag längtar. Ska pussa och krama Emilia varje vaken minut. Hennes kinder är to die for. Älskar den lilla skruttan så mitt hjärta nästan brister. Hon är den finaste lilla tjej jag någonsin lagt mina ögon på. Och snart kommer lillebror. Hur ska mitt hjärta klara av all kärlek?

Nu ska jag försöka sova så det är en ny dag och Tina med Co. äntligen är här.

Over and out från en nöjd men sleten tjej.

Av princessmy - 30 oktober 2012 02:55

Senaste person som....
- Sov i din säng? Förrutom jag, Kajsa!
- Såg dig gråta? Kajsa, tror jag.
- Fick dig att gråta? Människor.
- Du gick på bio med? Minns inte, haha.
- Du gick på stan med? Kajsa & Hampus innan idag.
- Skickade ett e-mail till dig? Groupon, dryga jävlar.
? Senaste...
- Låt du hörde? Baptism - crystal castles
- Film du såg? Cabin in the woods eller vad den hette.
- Mat du åt? pastasallad.
- Drog du knarkade? Hasch.

Hur lång är du? - 1.70 cm.
Vad vill du bli när du bli stor? - rik o berömd.
Har du långt hår? - jodå.
Vilken hårfärg har du? - rött.
Sminkar du dig? - everyday. Gick så långt att igår när jag gick till pullan osminkad snodde jag hennes smink för jag stod inte ut att se ett spöke, haha.
Har du haft sex senaste månaden? - ja.
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vit/blåa.
Har du kysst någon idag? - nej.

FAMILJEN:
Bor dina föräldrar ihop? - Nej.
Vem är bäst, mamma eller pappa? - pappa <3
Hur många syskon har du? - Tre stycken.
Vad är det senaste du sa till din pappa? - att jag älskade honom och att vi skulle ses dagen efter.
Hur många ställen har du bott på? - ett par. Flyttade en del som liten.
Vem i din familj stör du dig mest på? - typ alla.
Vilken familjemedlem är snällast? - Jag såklart.
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - aaaaaaaaaas längesen!

KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis? - inatt, Hosham bara kom sådär haha
Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Kajjan!
Har du kysst nån kompis? - Ja.
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Nej.
Vem har du varit kompis med längst? - Jöns.
Längsta tid du varit osams med en kompis? - flera år.
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?- om den frågade så ja.
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - har hänt.

KLÄDER:
Vad har du på dig idag? - nu har jag bara trosor på mig.
Har du bytt om idag? - ja.
Favorittröja? - hmm gillar många.
Sexigaste klädesplagget på andra könet? inget plagg alls.
Har du gett bort kläder nån gång? - ja.
Har du ångrat ett klädköp nån gång? - haha för många gånger.
Har du handlat kläder genom internet? - yes.
Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? - ung och dum!
Fulaste plagget andra könet kan ha? - manchester och typ 1000 årgamla jeansvästar o cowboy hattar.
Vad använder du för skor? - Skinnstövlar bara typ.

VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar? - yes.
Klä dig annorlunda? - ja.
Vara dig själv? - Ja.
Visa dig i bikini/badbyxor? - haha, nej.
Pierca dej? - såklart.
Ge dig på utmaningar? - Ja, oftast.
Vara omogen? - alltid omogen.
Äta småkryp?- hatar kryp.

RANDOM:
Vet du vem FATO är? - tänker bara på hon mörkhyade som blir våldtagen på en fotbollsmatch, säg att du älskar mig.
När tuggade du tuggummi senast?- igår.
När var du på semester senast?- Simrishamn är semester för mig så i somras!
Vilken färg är det på din tandborste? - lila typ!
Vad har du för påslakan just nu? - svart, vita med blommor på, typ.
Vem såg dig naken senast? - haha. Min gamla granne.
När duschade du sist? - för en timme sen typ.
Gillar du BUBBEL STRUGGEL? - vet inte vad det är för något.
När ska du gå och lägga dig? - ligger redan.
När hade du sex senast? - inatt.
Är du homosexuell? - haha va? Nej!
När var du full senast? - haha. I lördags. Dyngrak. Nog aldrig varit så full innan.
När testade du droger sist? - det väljer jag att inte svara på.
Är du trött? - Mhm, nu ska jag sova! Lite hungrig är jag dock.
Säker? - JA!


GODNATT!

.

Av princessmy - 29 oktober 2012 23:14

It still hurts

Av princessmy - 29 oktober 2012 01:12

One man standing.
Steve Angello.

Av princessmy - 26 oktober 2012 11:34

År och dar sen vi gjorde en lista so here we gooooo!


Sagt nej till samlag?: ja.

Varit medvetslös: hehe, ja.

Hånglat med nån riktigt ful: usch ja.

Hånglat med fler än 50 pers: nej.

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej.

Gjort något riktigt dumt: Yeees.

Gjort något du verkligen ångrar: never a misstake, allways a lesson.

Blivit full på ett släktkalas: haha ja, det var skoj.

Varit full i skolan: yes.

Blivit portad ifrån en krog: nej.

Varit otrogen: nej.

Slagit sönder en tv: nepp.

Önskat att du var det motsatta könet: ibland.

Överdoserat: haha ja, fan vad jag spydde.

Åkt ambulans:  yes, både för mig och med pappa.

Gjort nåt olagligt: ja.

Fått din mamma att gråta: ja.

Slagit ner någon: Alltså... jag har ju försökt!

Skämts över dina föräldrar: ja.

Skämts över dig själv: väldigt längesen.

Ätit från en papperskorg: men fy, nej.

Kissat ner dig av skratt: hahah jaa, det har jag. När jag var yngre..

Sagt jag älskar dig och menat det: ja.

Dricker du: yes.

Vem är din bästa vän: Kajsa.

Vad är du mest rädd för: säger jag inte.

Vilka kläder sover du i: trosor.

Vart vill du gifta dig: kyrkan i stan, herregud vad vacker den är!

Vad hatar du verkligen: orättvisa.

Varit kär: Ja.

Är du kär nu? nejnejnej

Är du ett hälsofreak: haha. nej.

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: yes.
Är du ensam nu: ja.

Vill du gifta dig: ja.

Vill du ha barn: ja.
SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: haha. hmm.. Emma kanske? Nej, pullan!  

Såg dig gråta: jag själv.

Fick dig att gråta: verkligheten.

Du delade en drink med: med mig själv.

Du gick på bio med: eeeeeeeeh... Jag minns inte ens vilken film jag såg sist på bio.

Skällde på dig: Hosham.

Du kysste: en kusin. Inte min kusin då alltså.
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: nae, ett tag sen.

Köpt någonting: NEPP!

Varit sjuk: sjuk nästäppa.

Sjungit: såklart.

Saknat någon: ja, papi.

Haft sex: nepp.
JAG HAR:

Digitalkamera: ja.

Telefon på rummet: alltså.. eeeeh. Jag bor inte hemma. 

Egen dator: ja.

Könssjukdom: fan ta honom om jag!

Husdjur: dammråttor.

Bra kompisar: mina är världens finaste!

Tar du receptbelagda mediciner: nepp.

Vem vill du fika med just nu: Tina, My & Emilia.   

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft sex?: yes.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? alltså jag vet inte.

När hade du sex senast? i lördags.

Vad tycker du om kärlek? väll fint om man hittar the one.

Har du flashat/strippat?: har ju råkat visa mig naken för mina grannar kanske..

När kramade du någon sist? igår!

Saknar du någon speciell person? JA.

Har du svårt för att bli kär? nä.

Är du singel? ja.

När fick du senast en komplimang? igår.

Har du träffat någon internet person? yes.

Har du hånglat med någon av samma kön? haha ja.

Av princessmy - 26 oktober 2012 00:12

WTF?! Snööööööööö?? I Kristianstad??????

Av princessmy - 25 oktober 2012 14:28

Somsagt, att bli bra på bild är glömt för längesen för mig men nu är jag redo för födelsedagsmiddag! Karro blir 22 år, men först ett stopp hos en kär gammal vän för en kaffe eller två. För Trotsallt så börjar inte middagen förrän 6.30 ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards