holdurheadhigh

Alla inlägg under januari 2013

Av princessmy - 31 januari 2013 15:37

Sjuk impulskväll, haha galet. Har jag sagt att jag älskar mina arabvänner?! Jag & min Kajsa drog till baha & hans Kajsa, Hosham & biggi kom också dit och vi skulle bara ta ett glas vin. Ett glas vin blev lite mer... Haha. Fett kul iallafall. Skönaste gänget någonsin. Kom hem vid halv 4 tror jag någongång..

Och med tanke på nattens bravader missade jag mina läkartider och vaknade 13.30 SHAME ON ME! Tur fick jag en ny tid idag redan så är påväg dit nu..

Imorgon drar ligan mot Broby sanatorium och på lördag ska jag Kajsa & Kajsa ha vinkväll och svina i bahas lägenhet, hoho. Nädå, men vin blir det! :)

<3

Av princessmy - 30 januari 2013 02:59

I always got your back, always.

Av princessmy - 30 januari 2013 02:53

Finally home efter en mysig film kväll med baha, Hosham & biggi. Alltid lika kul att träffa dom och umgås. Jag & kajjan hjälpte baha att städa ungkarlslyan, haha. Så grisigt.

Varkens jag eller Kajsa är speciellt trötta så känner jag oss rätt kommer det bli en del dö tid i sängen inatt. Trist läge och fruktansvärt tråkigt men det är tur man kan slå ihjäl tiden med människan som känner mig bäst. <3

Av princessmy - 29 januari 2013 19:20

Näsby, fan vad jag älskar dig!

Av princessmy - 29 januari 2013 19:19

Efter att Kajsa var klar tog vi en promenad från stan hem till Kajsa, lagade mat och chillade. Hon somnade och efter att min matkoma försvunnit blev jag uttråkad och städade hennes lägenhet och väckte henne senare med nybrygd kopp kaffe.

Snart beger vi oss mot Albogatan och vidare mot baha för en kväll med grabbarna, det behöver vi båda!

Av princessmy - 29 januari 2013 14:31

Är på nästa anhalt nu och har ungefär 45 min till att slå ihjäl. Dör redan av rastlöshet. Stack till baha efter u-basen och snackade med honom lite, Kajsa & karro kom dit och vi drog till karro för en kopp kaffe & lite fika. Nu är vi på det andra stället och sen får vi se vad som sker.

Ikväll ska jag & förmodligen Kajsa se film med mina favorit killar hos baha. Så mys. Project X väntar, yiiiiha!

Av princessmy - 29 januari 2013 09:43

På ungdomsbasen, fullständigt älskar stället. Trevligare behandlingsassistenter kan man nog inte hitta.

Av princessmy - 29 januari 2013 08:13

Sovit så jävla dåligt inatt. Vaknat varje halvtimme i ja, panik. Funderar på att göra mig i ordning och åka in en stund tidigare eller rent möjligt gå in till stan. Mest för att fördriva tiden till 9.30

Ovido - Quiz & Flashcards