holdurheadhigh

Alla inlägg under december 2014

Av princessmy - 28 december 2014 16:25

Beskriv året med tre ord.
Svar: Glädje, osäkerhet men lycka!

Bästa köpet?
Svar: utan tvekan min nya bebis, iPhone 6 plus!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Oj.. Tear the roof up, twerk it like miley, albatroz, samsara, åh så många!

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: jag har lärt känna så många nya människor under året men dom jag umgåtts allra mest med är väll Fredrica, Matilda, Hosham & Biggi!

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: ett för jävla bra förhållande med mig själv!

Vart reste du under 2014?
Svar: haha.. Danmark..?! Nästa år!

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: alltså detta året had varit ett av dom bättre, klart jag gjort små misstag men inget livsförändrande. Skall jag tvunget nämna något är det väll att jag har litat på fel personer!

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: att vår familj återförenades & att vi alla kommer överens. Och SÅKLART att jag började kompetensarna, absolut bästa som hänt mig!

Har du blivit bättre på något?
Svar: att ta hand om mig själv och andra. Att bemöta nya människor och prioritera vad som är viktigt att lägga energi på samt vilka som inte är värda det. Min självkänsla har blivit toppen!

Vad var extra dåligt med året?
Svar: haha, inget dåligt så.. Förutom att pengarna kunde väll rullat in lite extra snabbt!

Vad var extra bra?
Svar: alla nya människor jag lärt känna och tycka om. Jag har lärt mig så oerhört mycket av dom och under årets gång så jag kan inte benämna bara en sak!

Lärde du känna några nya människor?
Åh ja, fantastiska människor!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Tog tag i mitt liv och visade vad jag gick för & det har lönat sig! :-)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Allt! Alla!

Största framgång på det privata planet?
Svar: att jag har växt som en person, jag kräver respekt för att ge respekt. Det har jag inte gjort innan!

Vem saknade du?
Svar: pappa, såklart. <3

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: jag tänker fortsätta köra mitt race nu, på bara 2 månader har jag tagit mig längre fram än någonsin och aldrig trivts så bra med mig själv och min omgivning.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: 2014 är ett svårslaget år, vi får väll ge det ett försök? ;)

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: allt, det har varit ett fantastiskt år! Men framförallt all kärlek jag sett.

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: synat alla bluffar!

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Mat, haha. Ääääääääälskar mat!

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: bara köra på, det finns inget stopp nu, bara kör!

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: NJUT! Av varenda sekund! Ge kärlek, va tacksam för varje dag. Allt är verkligen bra!


Tack 2014 för detta året, dig kommer jag alltid förknippa med framgång & lycka!

Av princessmy - 14 december 2014 14:08

omg, festade vi eller festade vi igår! De va dags för klassfest & alla vart lika taggade. Började med att käka pizza och direkt när vi kom innanför Emelies dörr drog festen igång & de va så FÖRBANNAT jävla roligt att träffa alla mina finisar igen, som jag saknat dom. ???? vi drack, dansade, tafsade på bröst, smiskade och pussades och kramades, allihopa! Jag ville verkligen inte att kvällen skulle ta slut. Vid halv 1 drog vi till Grand och gav gärnet, dansade bort alla kalorier och hade de sjukt kul!

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar, verkligen bajs... Men de va så värt det. Har saknat alla så de nästan gjort ont och en bättre första klassfest kunde jag inte begärt och nu börjar vi planera för en ny, iiiih! ^^

Praktiken går SÅ bra, helt glömt bort att skriva om det. Jag trivs SÅ bra och har fantastiska kollegor, det känns verkligen rätt. - Livet kan va allt bra fantastiskt ibland.

Av princessmy - 7 december 2014 19:50

Kan ni tänka er att det har gått 6 veckor sen jag började på kompetensarna?! I fredags hade vi vår sista dag tillsammans och det var värre än vad jag kunnat tro att skiljas från alla.. Fyfan. Vi kändes faktiskt som en enda stor familj och jag har aldrig haft så roligt i mitt liv som jag haft under dessa veckor. Jag har verkligen hittat vänner för livet, det är helt galet. Trodde aldrig någonsin det när jag steg in på läkarvillan den 27 oktober.. Kommer sakna vårt lilla gäng och alla internskämt, fan det är ingen annan än vi som skrattar nör vi säger att vi klappar katten, haha..

Aja, usch.. Vi käkade på steakhouse hela klassen på lunchen iallafall som ett litet avsked och avslutade dagen med film på skolan och världens största gruppkram. Som TUR är ska vi klassfest nu till helgen som kommer, det ser jag framemot! ^^ är helt övertygad om att vi kommer hålla kontakten och det glädjer mig oerhört mycket.

Imorgon börjar jag min praktik, NERVÖS!! På ett ålderdomshem skall jag ha det, 8 veckor! Börjar inte förrän 14 imorgon, kommer känna mig helt värdelös första dagarna.. Gör alltid de när jag inte kan något men vafan, det kommer bli bra detta! det är ju vad man gör det till, ellerhur?!
Är så oerhört tacksam för jag fick denna chansen, det är min tur att glänsa nu!

Slänger upp lite bilder vi tog i fredags, puss & kram!

Mina favvisar!

Ovido - Quiz & Flashcards