holdurheadhigh

Alla inlägg under januari 2014

Av princessmy - 26 januari 2014 13:49

Hade en fantastisk helg i Simrishamn förra helgen! Fika och förberedning hos cassi & Freddie på fredag dag, middag & examens firande på kvällen. Sov hos Joanna den natten och satt uppe med Stefan till halv 5 med en hel del glas vin & en himla mycket bebismys. Åkte till graven på lördagen sen fika & tjejkväll hos Jessica på kvällen ytterligare bebismys. Mina favorit tjejer, helt fantastiskt. Tusen tack för en magisk helg Simrishamn, ni gör mig aldrig besviken <3

Mina favorit tjejer, helt sjukt vilken kärlek man känner när dom är i ens famn. <3

Av princessmy - 25 januari 2014 16:56

Whoooooop

Av princessmy - 15 januari 2014 23:44

Gaaaaah, räknar nästan timmarna tills jag lämnar denna staden för helgen. Är så jäääääävla taggad, typ som jag var inför nyår. Ska bli såååååååååå kul och är så fruktansvärt stolt över alla mina vänner som på fredag tar examen & blir lärare! Och så på lördag, efter vad jag tror en riktigt galen fest ska besöka pappa med världens finaste Mattias för att på kvällen ha en riktig tjejkväll med Jessica & min lilla favorit tjej. Summa av summera, fest, hälsa på pappi & bebismys. Tror inte en helg kan bli bättre än så! Hujedamig vad jag ska pussa på lilla Maj, hon är så fin den lilla prutten. <3

Nu ska jag se pretty little liars, återseende!

Av princessmy - 15 januari 2014 08:53

Whooooooooopa!

Av princessmy - 14 januari 2014 07:47

Varit vaken i typ en timme, rätt tankspridd idag. Mycket som händer kommande dagar & veckor och bara att kolla på kontoutdraget gör en deprimerad. Längtar till helgen iallafall, ska spendera den på mitt älskade Österlen. En av dom absolut finaste vännerna man kan ha tar sin lärarexamen och det ska firas med pompa & ståp. Ska bli så himla kul att få dela dagen med henne och hennes fantastiska släkt! Vet dock inte om jag spenderar natten i Simrishamn eller hos Mattias för dagen efter ska jag & Mattias faktiskt köra till graven. Det var så jävla längesen jag var där, har nog inte varit där sen mormors begravning. Ganska exakt ett år sedan. Dålig stil. Har dåligt samvete för det. Känner mig alltid konstigt nog närmare pappa varje gång jag är där. Typ som att jag skulle haft en stol och varsin kopp kaffe med mig, bara att jag inte ser honom. Men känner ändå hans närhet där, precis som han vore bredvid. Vet dock inte hur det kommer kännas nu när mormor också är begraven där. Graven är full av namnen på stenarna. Har nog inte riktigt insett att hon också är försvunnen. Innan ville jag gärna bli begraven på kyrkogården här i stan men nu känner jag att om jag skulle dö av någon anledning så vill jag bli begraven hos pappa och där är plats kvar, tack och lov.

Fick denna av Tocke som hade varit där för några dagar sen. :)

Av princessmy - 13 januari 2014 23:21

Sitter på bussen hem från stan just nu och spelar thorleifs. Pappas absoluta favoritband. Kan inte räkna hur många gånger han satte igång deras jävla skivor på de högsta vid 10 tiden på dagen och dammsugade när han visslade ikapp till låten, ALLT för att jag skulle vakna. Flertal gånger stormade jag upp, tog ut cd och drog ut sladden och låste in mig på rummet igen i ren protest. Haha, många av våra bråk började sådär.. Det är härligt med minnen, det är därför man kan sitta med ett leende och tänka tillbaka.

Av princessmy - 12 januari 2014 13:22

Haha, jag har börjat prata rätt mycket med alla mina gamla polare nere på Österlen igen och dom om några kan driva en till vansinne genom att ha en helt vanlig konversation på kommentarsfältet på fb.. Jag nämnde min kommande 24-årsfest för Edin som ni ser här nedanför men han tycks bara ha en sak i huvudet.. Tänkte jag skulle smiska honom nästa gång vi ses så han får se vem som är bitchen egentligen!

Av princessmy - 10 januari 2014 14:25

Åh alltså vet ni.. Ni vet när man vaknar rätt tidigt, jag hann aldrig riktigt gå in i djup sömn inatt så jag vaknade rätt pigg vid halv 7 tiden och bestämde mig för att tända ljus i hela lägenheten och mysa till det riktigt. Lite oasis på det & nybryggt kaffe. Mm, dagen kunde inte starta bättre tyckte jag. Speciellt inte för mitt nattsällskap som skulle komma upp till detta mys. MEN!!!! PLÖTSLIGT händer det, ska starta dammsugaren... HELA jävla lägenheten släcks... Förrutom taklampan i vardagsrummet & köket så sluta elen fungera, varenda jävla eluttag också. Förrutom de vid micron. PANIK!!!! Jag som aldrig någonsin behövt pilla med proppar började nästan gråta, ringer min syster i panik 7 på morgonen men inget svar, ringer till Joanna, skriker på alla men inget vettigt svar. Ringer felanmälan på ABK men får svaret att jag måste köpa proppar. Och mycket väl är det ju en propp jävel som bestämde sig hastigt och lustigt att gå i sönder när jag vaknade på strålande humör. Att duscha i mörker var ingen hit och framförallt inte bära in hall spegeln i köket och sminka sig & platta håret där heller. Helt sjukt. Har dessutom peddos katt här så här var sjukt smutsigt efter 2 katter. Fan alltså, mitt psyke var knäckt tills jag bytade propp. Har nu 4 proppar på lager så jag känner mest att bring it on, nu är jag förberedd!

Nåja, En glad my är jag nu och ska snart iväg till Psyk men vad gör det, har el iallafall och en åt helvetes dålig karma!

Lugnet förre stormen..

Ovido - Quiz & Flashcards