holdurheadhigh

Alla inlägg under maj 2014

Av princessmy - 19 maj 2014 19:32

Jag är så JÄVLA tacksam för precis allt jag har i mitt liv just nu, för att allt rullar på precis som det ska.

Tacksam för mina otroligt fina vänner, för helgen i helsingborg där det blev brakfest med tina & kennys föräldrar, springa i bara trosor på landet med sin bästa vän, för all glädje folk runt omkring mig sprider.

Tacksam för att på söndag ska jag på barnkalas då min systerdotter ska ha barnkalas på en skivstudio och att fasters guldklimp också ska vara med, TÄNK att mina små älsklings tjejer Ella & Natalie under ett och samma tak, åh lyckan är total. fast dom är inte så små längre, dom fyller 10 iår... helt galet.

Tacksam för mina syskon som trots snedsteg och svek finns bakom mig och hjälpte mig resa mig upp till toppen igen. Sanslöst tacksam för att jag har en lägenhet på G i malmö, en dröm går i uppfyllelse!


tacktacktack livet för att du visar dig från din absolut bästa sida, jag ÄLSKAR dig!



Av princessmy - 14 maj 2014 19:04

med tanke på att min dator har havererat helt och min mobil sjunger på sin sista vers tog jag tag i saken och ringde min bror och frågade om han inte kunde fixa min dator och det kunde han! :) Så jag åkte ner till österlen igår och dumpade min dator och snodde med mig en av Joannas datorer så jag kan ha denna så länge men jag är helt kär, tror nog jag behåller denna! ;)



Av princessmy - 2 maj 2014 11:05

SÅ tacksam för att jag blivit beviljad månadskort och kan nu ta mig runt i Skåne, 3 arbetsintervjuer - HERE I COME!

Ovido - Quiz & Flashcards