holdurheadhigh

Alla inlägg under november 2014

Av princessmy - 6 november 2014 20:12

Jäklar vad tiden har gått fort, helt galet. Men vilken fantastisk känsla det är att ha något att göra varje dag. Jag vaknar med ett leende, VARENDA morgon trots att klockan ringer 6.30 för jag vet att jag ska göra något skoj och gör något med mitt liv, hoho. Skolan går hur bra som helst och varenda dag dör jag typ av skratt. Åh, önskar jag kunde skriva allt. Men allt går bra, alltså riktigt riktigt bra. Jag är så JÄVLA stolt över mig själv, ni anar inte. Och klassen är amazing, klickar verkligen med alla. Är så bekväm så jag hade kunnat bajsa framför dom.. typ. haha nä men ni fattar...


Det enda negativa i mitt liv är just nu är att jag är förbannat jävla äckelmätt & sur för att telenor inte skickat min telefon än... JUST en svart iphone 6 plus på 64 gb leveransen är försenad... Men dom har lovat att den skall komma nästa vecka, hoppashoppashoppas!!! Min sketna jävla iphone 4s trillar ihop, nästan så jag skäms fan.. Den kan dö fast jag har 80 % på batteriet, SJUKT jävla irriterande.. längtar så jääääääkla mkt tills min nya stora bebis kommer.


Nä vet ni vad, snart kommer Ellen hit en liten sväng, norsk-svensken är hemma om & det skall jag faktiskt ta vara på! Imorgon är det skola igen & eftermiddagen friskvård.. Vi ska spela fotboll, i tivoliparken....... SKOOOOOOOOOOOOOOJ! Ska spela fett trög så jag kanske slipper! ^^


 

en bild ja hittade i arkivet här på bloggen, tagen för 2 år sen denna månaden. Minns att det var en mysig dag <3

Ovido - Quiz & Flashcards