holdurheadhigh

Alla inlägg under juli 2012

.

Av princessmy - 31 juli 2012 18:25

Välkommen in till mitt heligaste i mobilen, men mer än så får ni inte se, hohohoho

Av princessmy - 31 juli 2012 14:43

Efter ett trevligt dygn i Malmö hos fina Nina är jag nu påväg hem mot vackra Kristianstad igen. Men bara för en timme för troligtvis drar jag mig ner mot Simrishamn ikväll och stannar tills torsdag. Seperationsångesten mellan mig & syskonen Bengtsson är alldeles för stor!

.

Av princessmy - 30 juli 2012 01:04

Hahahaha bästa svaret! Nu måste jag försöka sova, Siri är alldeles för rolig för det egentligen..

.

Av princessmy - 30 juli 2012 01:03

Haha Siri då!

Av princessmy - 30 juli 2012 00:53

Siri levererar! Genom bara min röst kunde jag be Siri skicka ett sms till Mattias! Jag är mäktad imponerad!

Av princessmy - 29 juli 2012 20:41

Jag har glömt att presentera er för min nya bebis. Min vackra & alldeles perfekta vita Iphone 4s. Den är så vacker så jag håller på att dö. Välkommen till Apple familjen älskling.   


 

(jag är så äckligt bakfull fortfarande så jag orkar inte bry mig hur white trash jag ser ut idag, haha.)

Av princessmy - 29 juli 2012 15:58

Denna fina snopp fick jag av fina Lang igår! Vi får väll se när den kommer till användning, haha! Och hur jag menar med det är ju helt klart en tolkningsfråga!

Av princessmy - 29 juli 2012 04:03

Med denna bild säger jag Godnatt från en awesome kväll med världens finaste vänner! <3

Ovido - Quiz & Flashcards