holdurheadhigh

Alla inlägg under februari 2015

Av princessmy - 24 februari 2015 21:57

det är så många som undrar vad jag önskar mig nu inför födelsedagen och nu har jag insett vad... Presentkort på Jysk (för jag har hittat mitt dröm köksbord med stolar för en väldigt billig peng), presentkort på www.wegot.se för min drömsoffa & säng finns där och där kommer pengarna att flyga iväg... Samt presentkort på Ikea för dekorationer och sånt. Är så trött på min inredning hemma så jag vill spy så vill verkligen bara göra om ALLT och då kan man ta tillfället i akt att önska sig presentkort hos affärerna jag vill köpa saker hos... ^^

Av princessmy - 4 februari 2015 20:01

jag har hittat den PERFEKTA soffan, åh så fin den är att mitt hjärta nästan slår dubbla slag. Mitt begär tar nästan över, VILL HA!!!

Soffan hittar ni på www.wegot.se & modellen är " bari grand lyx u-soffa " i färgen ljusgrå... Ifall att ni har 9 995 kr över! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards