holdurheadhigh

Alla inlägg under augusti 2013

Av princessmy - 27 augusti 2013 02:24

Hahahahaha ibland pallar jag inte med min och biggis vänskap. 40 % av allt vi säger är ord eller meningar vi har sagt eller hittat på som vi garvat åt sen vi lärde känna varandra. En gång råkade biggi säga ljustrafiken istället för trafik ljusen, han sa bevik ist för bevis och när han blir sur skriker han GÅ HÄRIFRÅN! Vi omplacerar orden i meningar med vilje, ( vilket leder till mig sjukt dåliga svenska just nu....) Ett klappträ skrev för några dagar sen till mig " vill du göra sex med mig " och det var förstås jävligt kul för oss alla! Såhär löd vår konversation nyss:

OM folk bara förstod vår vänskap... Haha.

Av princessmy - 26 augusti 2013 03:40

Med denna bild checkar jag ut för idag! ;)

Av princessmy - 26 augusti 2013 01:44

Here I am igen.. Fast nu håller jag mig vaken. En väldigt fin människa ska komma om en timmes tid. Som jag ska ligga och gosa med heeeeela natten lång. Det ska bli himla mysigt.

Annars? Hänt en del som vanligt, hängt mycket med biggi, Ellen & Bahaa. Isolerade mig från folk igår och gjorde dumma saker igårkväll men så länge man är ung och har kul skiter jag i vilket.

Tänkte stanna hemma idag också men blev en runda till stan ikväll, träffade på ovanligt mycket folk. Sa hejdå till en väldigt kär vän som tar sitt pick & pack och flyttar till Stockholm imorgon. Kommer bli fett konstigt utan Seif här i krokarna men jag stöttar honom så länge han lever sin dröm.

Biggi & Bahaa kom vid elva tiden och vi drog till åhus. Inte bryggan utan ett helt för mig, okänt ställe men det måste vara det vackraste jag sett här uppe. Precis vid stranden och med månen som speglar sig i vattnet. Jag & biggi tog oss en promenad och snackade om livet och alla dess gåtor. Så sjukt tacksam för jag har en sådan vän i mitt liv..

I veckan ska jag ner och hälsar på mina godingar på Österlen!! Först ett stopp hos Joanna så jag får träffa familjens nya prinsessa och pussa på henne en halv evighet, sen bär det av emot Simrishamn där jag ska sova hos Jessica och mysa med tusse och dom och slutligen dagen efter ska jag käka lunch med Cassandra & Fredrika hemma hos deras mormor & morfar. Dom är så goa, känns nästan som mina extra morföräldrar. Ska bli sjukt kul iallafall, var alldeles för längesen jag spenderade ett dygn där nere. Vill ta ner biggi där någongång så han får se var jag växte upp. Vi var på Kiviks marknad tillsammans men där ser man inte spec mycket av guldkornen. Jag & Ellen kanske ska ner och bestiga stenshuvud i veckan dessutom.. Lär dö. FYFAN vad den backen är jobbig. Måste hämta andan i flera timmar efteråt haha.

Naj nu ska jag ta på mig myskläder och mysa ner mig i soffan i väntan på min dröm man!

Puss & kram

Sleten tjej på Statoil innan vi drog till Åhus.. Haha. Varit jävligt seg hela dagen!

Bilden gör sig inte rättvis... Tyvärr.

Av princessmy - 23 augusti 2013 04:35

Mysig dag. Träffat härligt folk, varit med Metaq en sväng på jobbet & hängt med Ellen & biggi!

Problemet som jag skrev igår om är löst, killen fattade nog att jag är fel människa att jävlas med när jag är vän med dom jag är. En tung sten försvann från mina axlar, jävla klappträ!

Nu ska jag försöka sova, u-basen &förmodligen Malmö imorgon, whoooopa!

Hahahaha vi skulle bara mysa lite med biggi, men det slutade såhär... Lyckat!

Av princessmy - 22 augusti 2013 03:02

La la la la la .... Sömnlös trots att jag tagit sömnpiller, bra skit de dära.. Varit en fartfyll dag iallafall, Hosham sov här, städat lägenheten, drog in till pizzerian och hoppade in och jobbade, hängde med grymma människor, drog iväg en timme med Metaq, biggi & Hosham, myst med Wilma lite, Ellen kom, kaffe i mängder, psykbryt på kattafan, skratt & lite fisar. Där har ni min dag. Ellen körde nyss och här är jag.. Klarvaken. Trots att jag inte sov så mycket inatt.. OCH sömnpiller. Skumt det dära..

Har egentligen så mycket att berätta för er. Men jag får ont i magen av att bara tänka på det. Så jag kommer kanske berätta det när det är löst. Rätt kul om 10 år och läsa tillbaka om problemen man hade som "ung".. Därför jag har kvar min gamla blogg, nostalgi på hög nivå.

Annars? Livet flyter på rätt bra här förutom det som hände igår. Sänkte mig totalt men å andra sidan så har man världens bästa bredvid en som står med mig i med & motgångar. Kan inte tacka dom nog för det. Jag, biggi & Ellen ska nog mot malmö på fredag, möta upp Bea och känna av Malmö festivalen på det rätta sättet! Fest på lördag också. Börjar känna mig gammal fan. Får bli ändring på det.

Nåja, lite Bilder kanske.

Redo för middagen igår på martini igår!

Hann ju dock med lite bebismys innan :)

Inatt.. Var sjukt ledsen och då är en mans famn den bästa trösten. I detta läget var jag sjukt tacksam för jag har mest killkompisar, bättre tröst kan man inte få.

Bästa biggi. <3

Och så säger kattafan hej till er!

Av princessmy - 20 augusti 2013 11:01

Den 15 augusti, kl 16:09 tittade denna lilla godingen ut till världen. En frisk liten tjej som är älskad av så många redan. Där med blev min skit unge till brors barn mamma & min bror morfar och jag har fått titeln "morfars syster" på köpet.. "Mammas faster" föredrar jag ju!

Aldrig i livet kunde jag tänka mig att allt skulle sluta såhär. Men jag är så himla glad för deras skull och Thea took my breath away från första stund. Nästa vecka ska jag ner och pussa på henne heeeeela dagen. Vår lilla prinsessa, välkommen till familjen mitt lilla hjärta. <3

Av princessmy - 20 augusti 2013 10:54

Idag är det Ellens födelsedaaaag! Och vad gör man då? Jo, fixar med tårta & presenter i hemlighet så vid tolvslaget inatt sjöng vi in hennes födelsedag! Det var väldigt uppskattat. 2 gigantiska tårtor, kaffe & världens godaste parfym fick hon. Himla mysigt, vi och våra araber!

Idag ska jag göra stan en sväng, håller på att tvätta just nu och senare blir det att äta på martini med Ellens vänner och efter det blir det fest Whoop Whoop. Ska leta efter rislyktor, tänkte vi skulle ut till Åhus inatt och skicka upp sådana.. Himla fint.

Ovido - Quiz & Flashcards