holdurheadhigh

Alla inlägg under augusti 2012

V

Av princessmy - 31 augusti 2012 22:07

Bilden som inte kom med...

Av princessmy - 31 augusti 2012 22:01

Projekt färga hår! Men nu syns inte resultatet så jätte bra, slänger upp en bättre bild imorgon!

Av princessmy - 31 augusti 2012 13:19

startade min gamla stationära dator igår, tänkte sälja möget så rensade den. Ohgud, vilka bilder! Tog bort dom flesta men några guldklimpar sparade jag allt. Slänger upp dom här, haha.


                       

Av princessmy - 31 augusti 2012 12:47

 


GE MIG !

Av princessmy - 31 augusti 2012 12:33

Glömde helt bort att blogga igår, inte för jag gjorde något sådär speciellt WOOOOOOW! Jag höll mitt löfte iallafall, dygnade men stupade i säng vid 8 tiden, vaknade när åskan vart precis åvanför oss och somnade om till 1-2... haha. illa. MEN, jag höll det. Enda som räknas! Städade över lägenheten igår, tog en del på natten men orkade inte allt, höhö. Vart ju, pga åvanämnda skäl rätt trött så soffan vart min bästa vän igår tills finaste Hosham kom hit på kvällen. Vi ringde hit Kajsa, jag har smittat stackaren.. Nåja, vi följde henne hem sen. Är ganska noga med att få en promenad varje dag nu. Måste komma igång med mer. Men mer om det en annan gång.

Idag ska jag göra en drastisk sak! Jag ska färga håret. Jag orkar inte med hårfärgen jag ligger inne med längre och har låtit håret vara udner sommaren för det skulle bli bättre men tappar hår som en häst så nu får det var så. Allt eller inget, haha.

nä nu orkar jag inte skriva mer.


 

jag skojar inte, så ser jag ut i skrivande stund, tagen för kanske 2 min sen. Det är en dusch DIREKT!

5 O

Av princessmy - 30 augusti 2012 03:37

Haha polisen stoppade precis mig!! Coolt!

Av princessmy - 30 augusti 2012 03:36

Kajsa gav upp och efter 4 redbull från min sida beslutade jag mig för att gå hem, typ skuttar hem nu. Helt sanslöst vad vaken jag är haha! Väldigt dimmigt dock men att utmana sina rädslor ska vara bra har jag hört ;)

Av princessmy - 30 augusti 2012 03:02

Jag & Kajsa har gett oss in på att dygna! Tufft med en förkyld kompis men vi kämpar på! Kl 8 får vi lägga oss. Ska bli skoj och se om vi pallar. Uppdaterar er under nattens gång...

Har för övrigt haft en jätte mysig eftermiddag med fina Bea & Emma, en kaffe hos Emma och en middag på Martini, livs kvalité utan dess like.

Mest för att jag saknar denna lilla goding. Förhoppningsvis får jag snart pussa på henne igen. Finaste lilla guldklimp.

Ovido - Quiz & Flashcards