holdurheadhigh

Direktlänk till inlägg 23 juli 2015

Sämst

Av princessmy - 23 juli 2015 13:00

jag tänker inte ens ursäkta mig denna gången, jag är helt enkelt sämst på att blogga..

Menmen vad gör det?! Och nu tror jag att ni undrar vad jag gör? Jo! Det ska jag tala om för er, jag är påväg mot mitt älskade Göteborg! Kände de va dags för en tur dit och till min allra favorit göteborgare (som dessutom fyller 26 imorgon)! Beroende lite på vad vädret bjuder på får vi se vad vi hittar på, men ärligt talat spelar de ingen större roll då jag bara får hänga med Jannike så är det ett nöje i sig!
Helt galet att vi har känt varandra i 10 år iår, sjukt vad tiden går snabbt. Och att vi hållt kontakten genom alla år trots 30 mil mellan oss. Ett bevis på vad äkta vänskap är! <3

Nåja annars? Gick på semester i måndags, magisk känsla! Har semester i tre veckor nu och det njuter jag av till Max! Innan i helgen & veckan vart jag och Kajsa ute o röjde 2 kvällar, vi var i Malmö o shoppade, hade filmkväll och bara mös! Perfekt mjukstart. :)

Och så är plugget igång, än så länge funkar de bra! Men det ÄR svårt att jobba 100 % och plugga samtidigt som man har ett hem o sköta, handla, städa, tvätta o bara hinna andas. Men detta är verkligen vad jag vill så jag ser inget misslyckande längre fram! ;-)

Nåja, lite bilder kanske från månaden som gått?!

Gjorde naglar samma dag jag gick på semester, nööööööööjd tjej!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av princessmy - 4 januari 2017 21:29

av sömn sitter jag här. Gick av mina två nätter imorse och uppenbarligen vart jag trött. Vaknade till riktigt 19:30 ikväll, haha.. som det kan gå!   jaja mina vänner, 2017 är här. Jag hoppas ni hade ett bra nyår? Vi började dagen med att åka till...

Av princessmy - 31 december 2016 02:15

.... så hamnade jag här av oklar anledning.. Suttit nu en stund och skummat igenom flera sidor, har fått upp flera ögonblick i huvudet. Vilken resa jag gjort, så onödigt ärlig jag varit många gånger i mina inlägg. Det är helt SJUKT vad mitt liv har f...

Av princessmy - 28 juli 2015 15:31

Kärlek & relationer01. Ditt civilstånd? Singel!02. Är du nöjd med det? aadåå.03. Vem kysste du senast? R.04. Har du varit kär på riktigt? Ja.05. Har du varit ihop med någon du älskar? Nej.06. Vem hade du sex med senast? R.07. Ditt äldsta strul? gansk...

Av princessmy - 26 juli 2015 22:35

Precis landat i min egna säng och jag måste erkänna att det är grymt skönt, ens egna säng är typ det heligaste för mig haha. Kom hem från Göteborg idag, HERREGUD vilka dagar! Lätt den bästa turen upp dit någonsin. Samma dag jag kom upp så mött...

Av princessmy - 24 juni 2015 20:26


idag hatar jag att vara kvinna. Om ni män bara FÖRSTOD vad vi behöver gå igenom som är född med ett kvinnligt organ.. Vi har mens, blöder och får finnar, mensvärk & ömma bröst på köpet. Blir vi gravida blir vi feta och odrägliga och ska trycka ut en ...

Ovido - Quiz & Flashcards