holdurheadhigh

Alla inlägg under juli 2011

Av princessmy - 31 juli 2011 03:15

haft en fantastiskt mysig kväll med mina homies från österlen. Restaurangen vi skulle käka på skulle stänga om 35 min och hungriga som vi var och hade bara buffé i huvudet kände att det inte var lönt.. Vi drog vidare till restaurangen Rosegarden och helvete vad gott det var. 199 kr / per person för en buffé men det var det värt. Aldrig ätit godare kinamat än där. Och jag har aldrig sett en människa äta så mycket som Hampus gjorde, aldrig. haha, helt sjukt att allt får plats i hans mage. Satt där säkert i 2 timmar och senare drog vi hemåt och började lira poker som kajsa tog hem big time.. haha, helt sinnes. Dom körde för typ 2 timmar sen och jag ska snart bege mig till min andra bästa vän för att möta John blund.. om det går.


Imorgon är det tvätt som gäller inför Österlen på måndag och Liseberg på tisdag!! :D


Hände en sjukt läskig sak precis efter jag publicerat listan nedanför men berättar mer om det imorgon.. Funderar på att ringa ABK & Polisen på måndag..

Av princessmy - 30 juli 2011 19:26

i väntan på österlen.. :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: En sak Mattias sa.
Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade till.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma som jag gör nu.

Det sista du sa högt: im coming home.

Det senaste någon sa till dig: pusshej

Vad har du druckit idag: Mjölk som fan!

Vad var det senaste du åt: frukost.

Vad var det senaste du köpte: ägg.

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun.

Vad är det för väder hos dig nu: pissväder...

Godaste glassmaken: twisters!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske.

Sover du tungt: haha ibland.

Drömmer du mardrömmar: ibland.

Trivs du med ditt jobb: Japp!

Favoritklädsel: Chill kläder mmmm...

Favoritlåt just nu: Im coming home - p.diddy

Vad ser du om du tittar till höger: pappas blomma. <3

Vad gör dig glad just nu: att jag ska få träffa mina homies.

Vad ska du göra härnäst: hoppa in i duschen!

Höger eller vänsterhänt: vänster såklart!

Humör just nu: Blandat.

Favoritgodis: choklad!

Kläder just nu: har bara underkläder på mig just nu.

Sommarplaner: Sommaren är typ över...

Hur många kuddar sover du med: 3 minst.

Spelar du något instrument: haha luftgitarr?

Morgon eller nattmänniska: NATT!
Vad är viktigast för dig: att mina nära mår bra.

Är du kittlig: haha jaa.. men det är vår hemlighet!

Snarkar du: ibland kanske.

Stjärntecken: Firre! =)

Äckligaste insekten: utan tvekan spindlar. fyfan.

Längtar du mest efter just nu: tills mina darlings kommer.

Av princessmy - 30 juli 2011 16:42

min tråkiga helg är nu mera inte så tråkig då Mattias ringde och hörde om han, kajsa o hampus kunde komma upp så kunde vi hitta på något! Bestämdes också att vi ska äta på kina restaurang i stan, så gooott o så myspys. Vi kompleterar varandra så bra. - Jag älskar oss.


Iförrgår hade jag en myspys dag med min syster och hennes dotter. Dom hämtade upp mig så drog vi in till stan och sprang runder och lunchade. Vart på stan 3-4 timmar och under tiden Mia stannade o gick in i varenda butik hon hittade stod jag och Ella utanför o möspös och fnittrade åt min systers galna shopping, haha. Efter stack vi o handlade och därefter lämnade hon av mig. Tur att vi ses 12 Augusti igen iallafall. :) Jag älskar mina syskonbarn villkorlöst och det hoppas jag dom vet.


Nu skall jag ge mig på disken från helvetet.

Sooolong!



Av princessmy - 29 juli 2011 15:26

åååh fan vad skönt det är när månadens alla räkningar är betalda! Blev helt frustrerad igår när jag såg att jag hade fått in 10.000 kr på kortet så hade jag tagit ut 100 kr och så fanns det bara 9400 kr kvar?! Fattade ingenting, blev sjukt förbannad och kunde knappt somna för 500 spänn är rätt mkt.. Där fanns lixom inga överföringar, inga uttagna pengar eller betalda räkningar som kunde tagit pengarna. Skulle bara kolla idag innan jag ringde banken men så var där helt plötsligt 9900 kr på kortet.. så jaja, jag vet inte. Bara jag har mina pengar så,haha! Nu är iallafall både hyran, telefon räkningen, elen, egoboost, brandkuksläckaren och någon till betald och insatt i min fina röda pärm. Vet dock inte när mina autogiro räkningar dras? Har både min hem & livs försäkring på autogiro nämligen.. Nåååååja..


detta tycker jag iallafall att vi ska fira med LISEBERG!! På tisdag drar vii! =)

Av princessmy - 26 juli 2011 18:52

Har ni sett något mer häftigare?

Shit alltså, är helt stum, tänk om man kunde dansa sådär.. och ha den kroppen.. haha!


Beyonce är utan tvekan en av dom vackraste människorna i världen!

Av princessmy - 26 juli 2011 17:05

aldrig någonsin kommer jag utsätta mig för det jag gjorde igår. - Åka till Ullared i semestertider och lönedag. ALDRIG IGEN! det var de värsta jag varit med om. Äckligt mycket folk ÖVERALLT. Man kunde inte köra en kundvagn 10 cm utan ett stopp. Folk armbågade sig fram och svettlukten låg som ett grönt moln över varuhuset. Jag hade panik och mitt humör var inte alls bra stundtals, speciellt inte när jag hamnade i bråk med en ungjävel o en pantad mamma.


Nåja, fick lite handlat så jag är nöjd. Det vart en trevlig dag med Jessica o hennes syster och mamma. :)


Har bråkat med CSN idag och bokat tvättid också. Vardagssaker. Pratat med min syster, med min farbror idag också. Insett vilken fantastisk människa jag har till vän.


Av princessmy - 25 juli 2011 01:46

jag har legat på helspänd hela kvällen sen jag fick höra om dödsolyckan på väg 11 i sanktolof/smedstorps korset idag. En bil med 5 tjejer voltade och föraren som var 21 år omkom. Mitt hjärtade stannade och första tanken var att det var en av mina vänner. Jag har smsat & ringt till alla mina närmsta och efter mycket tankar, frustration så fick jag tag i dom och alla var OK.


Det är fortfarande lika hemskt även om vi inte känner personen i fråga men det hade känt extra tufft om det var någon man kände. Fortfarande kan det vara en bekant eller någon man gått i skolan med. Hur det än är så är det fruktansvärt tragiskt och jag hoppas familjen i fråga är starka nog att ta sig igenom tiden dom har framförsig nu.


Sen vill jag också skänka en tanke till alla familjer som förlorade sin syster eller bror, mamma eller pappa, dotter eller son till terrorattackerna i vårt grannland Norge. Det är en ofattbar tragedi och jag hoppas att människan som orsakat detta lidande till hela norska folket får de straffet han förtjänar.

Av princessmy - 24 juli 2011 19:18

hur trött och seg i huvudet jag än är så är det helt faaakking omöjligt att sitta still när jag sätter igång kickstart my heaaaart - motley crue. Luftgitarren börja komma fram nu och mitt headbang sitter där.


Är bjuden till LA tredje veckan i augusti för att se Motley Crue, dyra biljetter men min kompis har fri biljetter. haha så jävla sugen alltså. Pinsamt att stå med tusentals amerikanare med min luftgitarr, eller vad säger ni?


nu ska jag koppla in min dator i mina högtalare och rocka som det inte finns någon morgondag..



Ovido - Quiz & Flashcards