holdurheadhigh

Alla inlägg under december 2012

Av princessmy - 30 december 2012 13:58

Idag är det en fett jobbig dag. Tusen saker ska klaffa och göras inför imorgon. Behöver kaffe!

Av princessmy - 27 december 2012 12:38

Mysig gårkväll. Vart bara hemma om och slängde av väskorna innan jag tog bussen in till stan igen. Mötte upp Pullan och drog till maxi för att hämta ut mina antidepressiva. Så sjukt jävla dyrt. Pank igen.

Hem till Pullan igen och jag fick se hennes nya lägenhet. Bra stadsdel och tjusig lägenhet. Inget att klaga på där inte... FÖRRÄN! Vi blev utelåsta.... HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Vi skulle bara ner i förrådet och sen när vi kommer upp igen ska Pullan dra i handtaget när hon låser upp och får då med sig HELA handtaget i handen. Jag börjar skratta så jag gråter och behöver sätta mig ner men med Pullan vart det värre.... Hahahahaha. Värst vart nog när JAG, jag trodde jag kunde laga det. Vi fick ju panik tillslut för båda våra mobiler vart innelåsta. Nä, så står jag där... Och vips så trillar handtaget på insidan av också. Hahahahahahahahahaahahahahahah.
Tillslut fan det inget annat val än att plinga på hos grannen så kom det en annan granne som tillslut hjälpte oss med att komma in & skruvade fast möget igen, haha. Blev skräckfilm och lite sånt tills jag började känna mig sjukt konstig i kroppen. Typ som när jag är hög. Det lugna ruset i kroppen. Tills min vänstra arm började domna bort och jag började kallsvettas. Då började jag få panik. Jag hade ju tagit min antidepressiva och det kunde vara blodtryck & sockerfall tydligen så jag slängde i mig allt sött jag hittade och efter en stunds sömn mådde jag bra igen. Sjukt konstigt. Ska hålla koll på det ett tag nu.

Nåja, Hosham hämtade mig vid 12-slaget. Blev bara en kort stund. Gick och la mig när jag kom hem men vid 1 kom min man knackandes på dörren. Han körde inte förrän 7 imorse så det var en mysig natt. Vaknade redan vid 11 så jag förstår inte varför egentligen. 3 timmars sömn.. Skoj!

Om en timme ska jag möta upp Pernilla för att göra staden! Längesen jag träffade henne och jag behöver känna kristianstadpuls. Landet är så jävla trist, deprimerande. Så jag ska njuta till fullo.
Mitt vackra kristianstad, jag älskar dig!

Av princessmy - 26 december 2012 15:30

Jag har en fråga till er, har ändå sisådär 30 läsare varje dag. Jag har frågat mina vänner som jag vet går på sömnpiller och jag har inte tid hos min läkare förrän den 4 januari & hon har dessutom semester över jul och nyår...

Jag har nu fyra nätter tagit mina sömnpiller zopiklon 7,5 mg. Dom funkar kick ass, får ett härligt rus sen somnar jag som en stock. Men dagen efter... Är sjukt trött, hängig, lätt irriterad och har grov ångest. Dom funkar i det syftet jag tar dom i men det är väll fan inte meningen att jag knappt ska kunna hålla ögonen öppna dagen efter?

Vet inte om kroppen ska "vänja" sig vid dom och komma in i en rytm men det är väll fan inte bra att kroppen vänjer sig vid narkotika igen? Det ska ju förhoppningsvis bara vara en korttids behandling. Jag vill aldrig hamna i drogträsket igen.

Fan, hjääääääääääälp mig!!!!

Av princessmy - 26 december 2012 13:21

daga för mig att checka ut ifrån allerum.. tråkigt som fan. har haft en väldigt mysig jul här med massor utav god mat, skratt, massa bajs & en alldeles underbar liten Emilia att pussa på. Just nu sitter hon och skrattar på golvet och leker med sina julklappar. haha, finaste lilla bajsunge. 


Kommer sakna allihopa väldigt, väldigt mycket men jag saknar Kristianstad & jag saknar min säng. Ska mysa med Hosham ikväll och inatt kommer min man. Så mysigt. längtar. 


Dags att packa det sista, tack Allerum & helsingborg för denna gång, vi ses snart igen.   

Av princessmy - 25 december 2012 20:59

Alldeles för mycket tankar idag. Tur man varit på kalas & fått pussa på Emilia hela dagen.


..

Av princessmy - 25 december 2012 07:07

Ibland gör man bara det..

Av princessmy - 23 december 2012 18:24

Älskling. Du gör mig lycklig. <3

Av princessmy - 23 december 2012 18:22

Ovido - Quiz & Flashcards