holdurheadhigh

Alla inlägg under februari 2012

Av princessmy - 29 februari 2012 22:25

fan vad jag fryser. När jag satte mig ner rann svetten typ. haha. Städade som fan. Toaletten är klinskt ren nu. Skönt. Disken är undan och golven dammsugade. Ska damma här på fredag så här är rent och snyggt tills lördag. 


Nä, har fan inte ens ätit kvällsmat. Varit sjukt slarvig idag. Ska koka lite makaroner medans jag ställer mig i duschen, en varm och lång sådan ska det bli. är bajs trött med. Förstår inte när jag sovit hela dagen typ. Men det är bra det, utvilad tills denna hektiska weekend but i fucking love it! 


Ett meddelande till Cassandra Frid: Jag läste alldeles nyss ditt sms du hade skickat imorse, anledningen till att jag ringde idag var bara att checka av lite inför lördag, missade när du ringde senare ikväll. Jag är pågång att skicka en kärleksförklaring till dig men varkens din blogguppdatering eller en statusuppdatering om mig har kommit, jag inväntar respons! Call me when you can, I love u long time anyways!   

.

Av princessmy - 29 februari 2012 18:53

Hittade denna smygbilden på mig... wonder who took the picture?!


 

Av princessmy - 29 februari 2012 18:36

Hemma nu. Eller varit hemma ett tag. Mår inte bra alls. Yr, snurrig, äcklig känsla i magen (typ vrålmätt och spyfärdig), huvudvärk i en härlig blandning. Gick som ett kolli hem från freddan, fick typ tvinga min kropp fram. Sovit typ hela dagen med. Har inte druckit mer än ett litet glas vatten heller så det är nog det som spökar. Ska hälla i mig några liter nu, ta en dusch och börja städa. Tvätt-tid imorgon förmiddag innan jag befinner mig på centralen 13.52


Vill tacka för härlig respons för bilden nedanför både i bloggen & sms, ni är för fina ni. Hade aldrig orkat utan mina psykologer till vänner som puschar, skriker och slår på en (ironiskt) för att man ska kämpa vidare.

Ni är verkligen världens finaste, bästiaste och fantastiska vännerna i hela världen.   


  

Av princessmy - 29 februari 2012 01:00

I do because I can

I can because I want to

I want to because you said I could'nt


 

   mina feta armar kommer väl aldrig försvinna dock...

Av princessmy - 29 februari 2012 00:21

det dära samtalet med min bästaste syster behövde jag. Hon är galen. Berättade om Mr X med, hon lät nästan mer exalterad över det än att jag funderar på att följa med till stugan i påsk? haha. Har inte nämt Mr X heller i bloggen för han och jag är inte ute efter samma saker. Nåja, vi får se hur det blir med det.


Blev iallafall medbjuden till stugan dom har i Osby över påsk. Sjukt fin stuga med typ 10 steg till bryggan som tillhör stugan och en stor öppen sjö med båt och grejer. Rena paradiset. Var där senast kanske.. 03? haha. min svågers bror ska också dit, det som lockar mig, haha. Nä fyfan. Så får jag egentligen inte tänka. Det enda som jag tycker är jobbigt med att "bo" med min syster och hela familjen är att jag är det enda svarta fåret som röker.. av ALLA! Så jag är inte jätte pepp på att gå ut och röka och lukta röv när man kommer in.. Jag tycker helt ärligt det är skit jobbigt, haha. tro mig, älskar den familjen över allt annat men sånt är rena stressmomentet för mig som orsakar både de ena och det andra för mig. sjukt jobbigt.


nej, imorgon är det städning deluxe som gäller. Måste börja göra iordning här, dels för att som jag nämt typ 38945848957 gånger redan så kommer Janniké på torsdag och sen dagen med stort D är på lördag. Måste verkligen STORstäda, alltså då menar jag verkligen STOR STÄDA! hur kul...........?!


På fredag är det tänkt att vi ska till helsingborg för att träffa Tina och hennes älskade dotter Emilia. Längtar så jag spricker! Ska pussa, lukta och gulla isönder mig med henne. Underbara unge. Thank god att min generösa sugadaddy laddade på mitt jojo kort för ett tag sen, mohaha.


Nej, nu skall jag kissa, byta om och sen kommer Hanna en sväng, fortsatt trevlig tisdagnatt på er!

- kärlek




Av princessmy - 28 februari 2012 21:43

 

hittade denna på fb innan idag.. Tror Hanna har glömt att berätta något för mig? Nejdå... Ser ut som ett mongo men tur för henne att hon inte taggat mig, haha!


Egentligen har jag så jävla mycket jag vill berätta för er alla. Med & motgångar. Saker jag ser framemot och saker jag drar mig för att göra. Jag vill göra så mycket, jag har så mycket idéer vad jag vill göra detta året och saker som faktiskt går att genomföra. Men sen kommer frågan om jag faktiskt vågar chansa? Jag & hanna prata om att dra till usa och jobba. Där kommer dom första problemen.. greencard & arbetsuppehållstillstånd. Nästan omöjligt att få det om man åker privat. Jag vill till Irland och hoppa runt på dom gröna kullarna med ett fyrklöver i ena handen och en irlänsk halv liters öl i den andra. Vill till Austrailen och se Sydneys operahus, åka runt på savannen och utmana mig själv bland alla gifta insekter, jag vill bada på bondi beach. Jag vill till Thailand, phi phi iland, james bond iland.. u name it. Jag vill tatuera mig, pierca mig och permanenta håret lite vågigt. Vill uppleva New York både på sommaren och vintern. Sitta i central park och dricka vin mitt på ljusa dagen, åka häst och vagn igenom där, gå i snygga skor längs time square, åka upp i empire state building.


Alla dessa resor kan jag såklart inte göra i år och ett par år framåt men jag strävar efter det iallafall. Har miljontals saker jag måste göra i sverige innan jag flyr. Enda sen jag var liten har jag drömt om att flytta ifrån sverige. Aldrig varit tillräckligt stort här. Svenskar är pinsamma, sveriges rättsystem är för patetiskt att ens tala om, samma med sjukvården. Äckel moderater skämmer ut vårt avlånga land och göra oss till små parasiter på världskartan med alla sjuka saker dom tillåter landet att göra.


Nä fan, nu måste jag ringa min syster för lite allmänt snack och komma på andra tankar!

- på återseende.

Av princessmy - 28 februari 2012 20:00

Satt och läste lite i min gamla blogg och hittade detta inlägg, minns det fortfarande så klart. Mitt älskade och saknade lilla hjärtegryn.


9/1 - 2011


" Sen dagen pappa förlorade kampen har min brorsdotter sagt att farfar faktiskt lever, i himlen. Varje gång hon kommer fram och säger så ler jag mot henne, nickar och pussar henne på pannan. Söndagen efter pappas bortgång var vi alla syskon här hemma och rensade inkl barnen. Min brors dotter kallade på mig, tog min hand och led mig till balkongdörren, en mer stjärnklar himmel har jag nog aldrig sett. Hon rycker i min hand, kollar på mig och säger " Kolla My, där är farfar, ser du han? " "
 
Skrivet den 4/2 2011
Av princessmy - 28 februari 2012 18:50

tanken slog mig nyss att idag är det exakt ett år sen jag lämnade nycklarna till mitt barndomshem och flyttade ifrån kivik. Det är helt jävla SJUKT, ETT år?! Vart fan har tiden tagit vägen? Ett år sen jag var i min och pappas lägenhet sist. Shit, förstår verkligen inte det.


Nåja, har haft en grym dag med härliga brudar. Vaknade ganska sent för att vara mig nu mera, lite frukost, lite dans och en dusch på det sen vart vi redo för stan! Gjorde stan, Jessica shoppade som aldrig förr, jag och Hanna bak efter haha. Jessica tog bussen mot österlen vid tre och samtidigt mötte vi upp Freddan, UM och vidare för att möta upp Ellen för en kaffe. Hur mysigt som helst. Hemma sen en timme tillbaka kanske, hunnit se BB avsnitt (hoppas INNERLIGT att jessica åker ut, får ont i huvudet av bara tanken på henne) och skrikit av smärta i mage alltså, fan vad ont de gjorde. Ingen aning om vad det var men det gick över. SKÖNT!


Igår sov jag ju över hos Freddan, typ mitt andra hem... haha, fan vad jag har många hem då! Freddan, Freddie, Jessica & Johan.. och mitt eget. Och min systers hus.. jaja, och så kom hennes tvillingbror..... Dog halvt. Visste att han var snygg men inte SÅ snygg.. guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.. Satt i typ 5 timmar och studerade honom medans han målade, haha. Sån stalker men SÅ värt det. Gillar händiga män, haha. Nä, inga ord passar bra ihop här. Finns nog inte ens ord att förklara utsikten..


Wellwell.. Ska slå på en film nu, borde käka kvällsmat men är vrålmätt sen innan idag.

Ska slå en pling till Cassandra senare idag, tösabiden blir ju 22 år idag! Ringde och sjöng för henne inatt men ett samtal till är ju givet. Skall dessutom slå en pling till Tina med och höra hur det är med henne och lilla hjärtat.


OCH.... det är BARA 2 dagar kvar nu tills Jannike är här nere, mer taggad har jag nog aldrig varit! <3



Ovido - Quiz & Flashcards