holdurheadhigh

Alla inlägg under november 2012

<3

Av princessmy - 24 november 2012 00:26

My little princess, i love you with all my heart.

Av princessmy - 24 november 2012 00:22

Har haft en sån sjukt mysig kväll med finaste familjen Månsson / Käppler! Tina & My hämtade upp mig på knutpunkten där Hosham släppte mig, stack och handlade och vart inne om och hälsade på Tinas päron, guuuuud vad jag älskar dom, helt underbara!

Vidare hem hit och lagade en sån fett god middag så det knullade i munnnen på oss. Åt oss vrålmätta och dukade fram massor med godsaker.

Allt detta blandat med MASSOR av bebismys med min lilla favorit och en jävla massa skratt mellan mig, Tina & Kenny! Trivs verkligen som fisken i vattnet här. Mitt egna lilla paradis. Emilia blir större och större för var gång jag ser henne. När hon ler mot mig smälter jag, pussar på henne och säger att jag älskar henne. Skruttan hsr börjat få tänder med så när hon ler ser man små vita saker titta fram, haha åh. Fasters lilla älskling.

Av princessmy - 23 november 2012 03:45

Okej! Jag kan inte sova. Och många timmars sömn denna natt är borta för länge sen. Jag är aaaalldeles för exalterad för morgondagen!!

Det blev hastigt och lustigt bestämt ikväll att jag ska åka till världens finaste Tina med familj imorgon och stanna över natten! Hosham ska till Helsingborg och frågade om jag ville följa med honom eller om jag ville passa på att hälsa på Tina. Jag är egentligen bjuden på fest imorgon men Tina var och är ett självklart val! Med tanke på att cashen verkligen inte rullar in som dom ska så måste man passa på när erbjudandet finns, hoho.

Nåja, jag smsade tina men hon svarade inte så smsade jag My brother in pop, Kenny! Vi bestämde att det skulle bli en överraskning och han sa att han hämtar mig på centralen där Hosham skulle släppa mig och dessutom radera smsen jag hade skickat till Tina! Vi vart överexalterade som fan och tyckte vi var hur busiga som helst haha, men Tina hade hunnit läsa dom men det är egentligen skit samma för nu är vi tre som längtar efter morgondagen så vi nästan spricker. En hel kväll med massa bebismys, bästa sällskapet och en mage att pussa på. - helvete vad jag längtar! <3

Min fina lilla tjej sist vi sågs.

Av princessmy - 22 november 2012 11:23

Gooooooooodmorgon från Nygårdsvägen! Det är här jag har spenderat mina två sista nätter men nu längtar jag hem till min säng, hoho.

Idag står garderobs rensning på schemat hos Karro! Imorgon är det stan, på lördag fest på kungen & sist men inte minst. Julskyltning på söndag. Så myspys.

Nu hör jag hur Kajsa står och steker något, gotta Go!

Av princessmy - 20 november 2012 20:14

Hahhahahaahahhaahaha, alltså. Detta är sjukt! Kajsa ringer mig och säger att Rebecka hade sett oss i programmet 112 på liv och död. DOOOOG. Vi trodde vi blev filmade för några veckor sen när dom spelade in på statoil när vi vart där men när jag såg avsnittet, (Det sändes igår och finns på tv4play.se) så är det från utgången i somras när jag & min dåvarande granne hade fest. I avsnittet ser man dock bara mig, kajsa, jessica & Mohammed gå förbi men ändååååååå. COOOLT! Jag är tvstjärna.


Men den kvällen vart en utav dom bästa. Förrutom att jag blev lite för full inne på bånken men allt annat. GRYYYYYM! Kul att det finns på film också! ;)


 

tog en liten printscreen från mobilen, hoho

Av princessmy - 20 november 2012 13:29

Jag är så sjuuuuuuk!!! Förkylningen dödar mig långsamt. Och då skojar jag inte. Men idag känns det helt okej faktiskt. Låg inne heeeeeela dagen igår. Samlade på mig ett berg av snorpapper, luktade död kvinna och såg ut som en också. Men Kajsa kom förbi en runda, Mostafa & Hosham också. Myspys. Vid 11 tiden drog vi till Statoil sen placerade jag mitt arsle i soffan med en kopp te (?! mm... Vet. Te, jag hatar te. Men jag vill bli frisk) och femtio nyanser av mörker.

Nu vill jag in till stan och vara bland människor lite. Ta en dusch och sminka sig. Fan vad härligt. Måste byta ett par byxor, nåja!

Av princessmy - 19 november 2012 12:22

Och lördagen då. Spenderade hela för&eftermiddag på Österlen sen vart det dags att åka mot Kristianstad igen. En snabb dusch, slänga på sig smink och riva ut halva garderoben för att hitta kläder vart jag på G mot syskonen Bengtsson där det vankades fest! Många brudar, bra musik, massvis med alkohol och skön stämning gjorde kvällen till en awesome sådan. Jag skulle ju ta det lugnt men ja. Ni vet nog redan hur det slutade. Det blev Gangnam style, skratt, lite bajs och en himla massa shots! Vid 11 drog dom andra ut men Hosham & Mustafa kom och hämtade mig & Kajsa! En runda till stan, jag yrade runder för jag vart aaaalldeles för full, träffade på Hampus & Mattias. Yrade inne hos baha, slutligen körde vi hem till mig där ja höll på att somna. Hosham & Mustafa gick kanske.. 2? Därefter fick jag finbesök ganska snabbt och han gick halv 7 i gårmorse.. Jag var död hela söndagen.

Kajsa, Hampus & Mattias tittade förbi en sväng men jag vart helt död. Kanske beror på att jag vaknade med världens förkylning med. Söndagen spenderade jag i soffan. Fick säga nej till besök men Hosham kom vid 12 tiden inatt och stannade till kvart över 3. Vart faktiskt riktigt mysigt. Vi drack te (?!) för att kura vår förkylning och pratade om saker vi aldrig gjort innan.

Mustafa kommer hit vid 5 tiden så får vi se vad som händer. Jag har bara god lust att låsa inne mig hela dagen. Men har ett fett jobbigt samtal att ringa men jag hatar att prata i telefon när jag är förkyld. Jag håller verklign med männen här, man ÄR döende när man är förkyld. Jävla skit.

Nåja, hoppas ni mår jävligt bra iallafall!

Av princessmy - 19 november 2012 12:03

Fredagen. Ja, vad säger man. Det blev hastigt & lustigt bestämt att vi skulle åka ner till Mattias. En god middag, jävligt fint sällskap och en jävla massa öl. Hur kul som helst! Badtunnan stod redo och det blev 2 timmars bad. Så sjukt härligt.

Vid 2 tiden drog alla hem och jag & Mattias däckade framför tvn.
I lördags hämtade vi Kajsa & Hampus på fooooormiddagen när vi hade vaknat till liv och jag hade duschat. Drog till Kivik och handlade fedefrukosten. Sjukt mysigt. Älskar att umgås med mina finisar.

Joel kom och på ettteeeermiddagen drog vi alla + Jozefine mot Stenshuvud och besteg det berget. Behöver jag nämna hur svettig jag var?! Helt sjukt. Men så värt det när man kommer upp. Underbara Österlen. Ni får mig att må bra!

Ovido - Quiz & Flashcards