holdurheadhigh

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av princessmy - 27 februari 2014 10:45

I think i've died and went to heaven.

Av princessmy - 27 februari 2014 07:25

Gjorde nallar med hjärtslag, dofter, ljud och namngav dom till dom små på Väla! :)

Och så blev dom! Helt underbara, Ove & Ellie! Dom var presenter från mig & Jessica med familj! :)

Första morgonen och jag kunde inte hålla mig längre, kidsen fick sina nallar och det var stora leende man fick av dom när dom fick känna & klämma! :) älsklingar!

Mestadels av lördagen spenderades i scoutstugan då vi fixade den inför söndagens kalas!

& gos med fasters älsklingar såklart. Ett par koppar kaffe hos världens bästa Eva & Magnus blev det också, Gud vad jag tycker om dom!

Och så var söndagen här och även Emilias 2 årsdag. Helt sjukt vad tiden har gått snabbt. Lite paketer sen var det dags att göra oss fina!

Jag & Tina smet iväg en stund till stugan där vi gjorde kakmonstret tårtor och hade gräddkrig :*

Kalas fina Willeponken. <3

Vakna upp till en fantastisk utsikt på måndagsmorgonen och åt en brakfrukost med mina bebisar, så mysigt.

Dom har även 2 kossor och 1 tjur. Jag gillar dom men dom gillar uppenbarligen inte mig. Haha kolla bara krullet längst upp på huvudet, hur sött?!

Haft en helt fantastisk helg i Helsingborg och det var SÅ jävla kul att träffa alla igen. Saknar dom så det gör ont men snart ses vi igen, älskade ni! <3

Av princessmy - 27 februari 2014 07:13

Aldrig gammal, haha aaaaaldrig!

Presentation


Ännu en människas kaotiska liv där tankarna blir till meningar bakom en data skärm.


Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards