holdurheadhigh

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av princessmy - 25 augusti 2012 12:10

Jag är så jävla tacksam och glad att jag hittat min fasta punkt här. Att jag är trygg med det jag har och älskar det helhjärtat. Att jag bara har vänner jag litar på, som ger styrka och mod. Som jag kan skratta helhjärtat med, som man inte behöver fjäska för att han eller hon ska bli på bra humör, att kunna vara sig själv med folk.


Jag är extremt glad att jag kommit så långt med mig själv självförtroende mässigt. Nu får ni absolut inte tro att jag tror jag är störst, bäst och vackrast men att jag vågar ta för mig mer. Att jag vågar träffa nytt folk, vara galen inför folk jag inte känner, visa vem jag är utan att spela något spel, stå för det jag tycker utan att vara rädd för att bli dömd. Blir jag dömd, fine. Deras problem. Jag kan inte bry mig mindre. Allt onödigt som kommer över mig låter jag bara sköljas av. Jag tar inte åt mig av människor som inte är värda mer än smuts i mina ögon. Jag kan helt enkelt inte bry mig mindre. Jag har lärt mig det. Jag har inte kvar några energitjuvar i mitt liv och det är en stor förändring.


Jag tror det är som Lang & jag har sagt att det är väll i denna åldern man rensar bland sina vänner och behåller dom man förmodlingen är vänner med livet ut. Ta Hosham som ett exempel, han bara stampade rakt in i mitt liv utan någon som helst förvarning och nu är han här. En av mina närmsta som jag skulle kunna ta en kula för. Han är så fantastisk på alla sätt och vis. Nu låter det som jag är kär i honom, but I promise you, Im not! Och syskonen bengtsson. Vi har känt varandra sen vi vart 15-16 år gamla men sen jag flyttade till kristianstad har jag & freddie bara kommit närmre och närmre varandra och Cassandra och jag har lärt känna varandra mer "djupare" (okej, lät jävligt gay.. men ni fattar) sen jag vart mycket hos dom när sommarkortet gällde. Och jag älskar dom! Dom är så fina så jag nästan spricker!


Nu tänker ju inte jag skriva om alla mina vänner men ni fattar va? Hur mycket jag värdesätter människorna runt omkring mig. Hur tacksam jag är varje dag att jag har dom i mitt liv. Och för allt som kommit med. Hade jag inte lärt känna Fredrik hade jag inte känt Freddie & Cassie, hade jag inte varit väldigt nära min granne hade jag aldrig träffat Hosham, hade inte pappa flyttat till kivik hade jag inte lärt känna min bästa vän eller min längsta barndomsvän - min homie i oslo! Inte Jessica eller Bea heller.


Allt leder till något gott i livet. Allt negativt för något positivt med sig. Det gäller att se alla guldkorn i livet. Jag har sinnet öppet för nya möjligheter, träffa nya människor, hitta på galenskaper för man vet aldrig vart det leder. Det gäller att njuta så länge man lever. Att man försöker tänka positivt gör saker så mycket lättare. Omge dig med människor som gör dig glad så ska du se att du mår bättre.


Tack för allt, ni är det bästa i mitt liv.


My brother in crime (haha) & min bästa vän!   

Av princessmy - 25 augusti 2012 10:15

Helt fantastisk låt. Lovelovelove it!


Kurar mig som fan här hemma, druckit flera koppar med varm dryck för att repa halsen och massa citronvatten för det skall döda ev. bakterier. Känner mig redan bättre men behöver inte göra kryss i taket än kanske. Men positivt än så länge.

Av princessmy - 25 augusti 2012 09:00

Mögollon. Min hals är jätte svullen. Gör inte ont eller något sånt men det låter som jag är en i star wars typ.. Ska kura mig som fan idag så jag känner mig bättre imorgon!

En bild på mig & världens finaste Lang <3

Ovido - Quiz & Flashcards