holdurheadhigh

Alla inlägg under september 2012

Av princessmy - 3 september 2012 22:49

Hosham & jag, en av dom finaste vännerna på hela jorden.

Har haft en sjukt fin kväll med underbara vänner och nu avslutar vi den med kvarteret skatan reser till Laholm! ;)

Fun

Av princessmy - 3 september 2012 17:31

Haha! Nu börjar väll ryktena..

-

Av princessmy - 3 september 2012 16:13

BARA sjukt! Slängde på när det var 47 min och jag hade fortfarande inte kommit fram till kuk vårdcentralen.. Vad är det för jävla sjukvård vi har idag?! Patetiska moderatfittor.

<3

Av princessmy - 3 september 2012 12:58

alltsååå jag dööööööööööööööör vad jag vill berätta en sak för er. Det är så sjukt så det finns inte. Jag nämde det i våras också men blev tyvärr inte av men nu så. I Oktober. Slutet av oktober. Närmare bestämt 22 oktober. GAAAAAAAAAAAH! Kajsa vet om det, Hosham likaså. Jöns också men sen tror jag inte fler vet. Jo pullan, mattias tror jag med. Jag tänker inte skriva ut det förrän allt är bokat och klart men herregud. Jag dör nästan bara jag tänker på det. Det kommer bli helt sjukt. Galet. 7 års väntan är snart över.

Hm!

Av princessmy - 3 september 2012 12:47

Goooood morgon från Albogatan! Hemma sent inatt och är i full gång att tvätta som fan. Måndagar är nog veckans mest tråkiga dag..

Av princessmy - 3 september 2012 04:34

" so now I got the whole world in my hands "

Av princessmy - 3 september 2012 02:40

Back in Kristianstad! Maroon 5 strömmar ur högtalarna och Statoil för en kaffe är nästa anhalt!

Av princessmy - 3 september 2012 02:03

Vi har Vägarbete lastbilar framför oss mellan Hässleholm - Kristianstad...... KUL! Max 5 km i timmen typ, blir en natt i bilen känns det som..

Ovido - Quiz & Flashcards