holdurheadhigh

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av princessmy - 17 maj 2012 23:09

har varit här i 6 timmar i vackra simrishamn och träffat nästan alla godingar redan, inkl lilla zääääääta! Jag fullständigt älskar att vara här, finns inget bättre ställe. Från att vara deppig, hata allt och bara känna att livet suger till att må bra, skratta och umgås med folk som gör att man fullständligt sprudlar av lycka. Det är galet. Nu säger jag absolut inte att mina vänner i kristianstad inte kan göra det, för det kan dom. ordentligt. Men simrishamn är simrishamn. 


Sitter just nu på cassandras jobb, ska snart hem och då kommer urs, hampus & corre och hänger lite till, nog för att jag umgåtts med dom hela kvällen redan men man kan bara inte få för mycket av simrishamn folk. Går bara inte. 


- Jag älskar känslan av att känna sig hemma. 

JAG ÄLSKAR ER!


tummen upp för er!  

Av princessmy - 17 maj 2012 11:12

Idag blir jag ett med mitt vackra österlen. Längtar så jag nästan spricker. Ska pussa och krama på alla mina godingar där nere och bara njuta av att vara i deras sällskap. There's no such place as Österlen.


Men innan dess ska det hinnas med en dusch, hänga undan tvätt och diska undan så jag slipper komma hem till en soptipp som det ser ut till att vara just nu.. Illa!


Vi hörs när vi hörs!


 

visst har jag en snygg sovtröja på mig idag?

Av princessmy - 17 maj 2012 11:07

Jag & Ellen vart på stan igår och gick snabbt inom smideskedjan och fick på oss dom här solbrillorna.. Ellen ville fota oss och jag kunde verkligen hålla mig för skratt när jag såg hur jävla dum jag såg ut i ett par alldeles för små brillor! haha, enjoy!


 

värsta är väll att Ellen faktiskt köpte sina, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards