holdurheadhigh

Alla inlägg den 5 mars 2014

Omg

Av princessmy - 5 mars 2014 13:23

Alltså..... OMG!! Jag hade inte kunnat begära en bättre helg, herregud alltså!!! Lördagen vart så jävla lyckad, så många älsklingar under samma tak som sjöng för både mig och peddo, söp skallarna av oss och åkte limousin in till stan, en helt sjuk resa där jag och tusse spårade totalt hahahahaha. Grand hade en cp lång kö så vi drog till bånken där vi dansade rövarna av oss, spårade ur totalt och vi klämde vakter och alla andra killar på röven, dansade upp folk mot väggarna hahahaha alltså dör. Hamnade i bråk med en vakt men som tur löste det sig och när bånken stängde drog vi och käkade och sen en taxi hem.

Vart helt jävla förstörd på söndagen, har blåmärke ÖVERALLT, ett köttigt på hakan t.o.m Sjukt bakfull så hade jag kalas då joanna, thea, Jessica, Johan & maj kom! Så himla mysigt trots att jag var sjukt jävla sleten men bebismys gör mycket
Tusen miljoner tack för denna helgen och alla fina presenter, använde nästan upp hela presentkortet igår och fick ett par grymt fina jeans och en ny skinnjacka! Ni är helt jävla Amazing
Gårdagen spenderade jag med peddo då vi både fyllde år. En brak frukost, gjorde stan, en födelsedagsfika, trams & slams, presentbyten & sist men inte minst en middag på martini med Sofia & wohjan. En helt underbar födelsedag. Fick dolce & Gabbana the one parfymen av peddo & Ellen, blev helt stum.. Dessa tjejer, TACK!! Är så tacksam för allt just nu, kunde verkligen inte begära en bättre "högtid" än så.. (Förrutom febern och förkylningen men det är inget jemfört med allt detta)

Love u all!

Ovido - Quiz & Flashcards