holdurheadhigh

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av princessmy - 28 mars 2014 09:26

Strålande sol, strumpbyxor & en lång tröja, packning för en vecka & påväg till Helsingborg, kan knappast bli bättre! 4 dagar av bebismys, pussar & kramar och göra absolut ingenting står på schemat, SÅ mysigt! Visserligen ska vi till Danmark (helsingör) imorgon, tydligen kostar det bara 40 kr med färjan från Helsingborg så får man åka obegränsat! Tur är väll de då mina pengar lyser med sin frånvaro på kortet så det blir en begränsad helg men vad gör det när vi är ett gäng på 7 pers som förmodligen kommer ha de time of our lives. Hoppas dock sjösjukan håller sig ifrån mig, annars är det jag & my som hänger över däck hela kvällen!

Tina, my & kidsen möter mig om 40 min sen är det direkt hem till deras föräldrar i kattarp för lite mys, ska bli SÅ kul att träffa Eva & Magnus igen, lite som mina extra föräldrar, så jävla Goa.

Mår så fruktansvärt bra just nu och allt är verkligen påväg att lösa sig, är så tacksam för allt och skulle bara vilja skrika ut min glädje för allt i min närvaro. MEN jag sitter på tåget så får väll hålla det inom mig.
Gotta go, smack!

Ovido - Quiz & Flashcards