holdurheadhigh

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av princessmy - 12 mars 2014 00:52

Tänkte vara en sån duktig människa idag och ta tag i dehär med arbetsförmedlingen... Är ju redan inskriven och så men dom bad mig komma tillbaka efter den 3 mars. Mmmm... I 2 äckliga jävla timmar satt jag rakt upp och ner med 48263272 andra människor utan någon som helst kontakt med en handläggare. Tiden har nog aldrig gått saktare och människor som kom EFTER mig ropade fittorna in FÖRE mig. Då gick jag. Jävlar så sur jag var, fyfan.

MEN, hade ett givande möte på u-basen. Dom förbereder mig så gott dom kan inför lördag. Är ett jävla nerv vrak inför det. Jag & mina syskon ska för första gången på extremt länge sitta ner och prata, min bror och syster kommer komma till Kristianstad och ha möte med mig på u basen och med världens bästa sonia. Ska självklart bli extremt kul att träffa mina syskon, BÅDA två SAMTIDIGT och samtidigt presentera dom för teamet som har hjälpt mig upp på banan igen, psykiskt & fysiskt men jag är sååååååååååååå nervös. Kan inte sova. Och jag vägrar röra dom jävla sömntabletterna mer, ligger hellre sömnlös då än att bli hög som ett hus och skämma ut sig totalt och inte minnas något dagen efter. Dom gav mig sömn men mer ångest än vad jag hade utan dom. Har hämtat ut atarax men dom biter inte på mig, ganska så förståligt med tanke på vad för sömntabletter jag har gått på i några månader nu.. Hoppas på att kroppen vänjer sig av med möget och att jag får in en normal dags sömn.

Peddo kom iallafall hem hit i eftermiddags, vädret har ju varit helt underbart så vi käkade korv med bröd ute och en kopp kaffe. Underbart, helt jävla underbart. Senare på kvällen tog jag en långpromenad under en stjärnklar himmel och med coldplay i öronen, massa tankar körs runt och de enda som hjälper är att gå ut och gå för mig, ren terapi.

Imorgon har jag akut besök hos tandläkaren, är duktigt jävla nervös inför det med. Kommer kosta röven och hoppas verkligen man kan förhandla sig till en schysst avbetalningsplan och jag kommer våga vägra laga hål om jag inte blir sövd. Inte en chans i helvete ja tänker laga ett hål i vaket tillstånd eller köra in en spruta i munnen - ALDRIG!!! Och så ska jag ge arbetsförmedlingen en chans till och ett snabbt besök på u-basen för att avrunda kvällen med en jävla massa tvättande. Låter som en rolig onsdag va? Mm.. Mena väll.

Ovido - Quiz & Flashcards