holdurheadhigh

Alla inlägg den 21 mars 2014

Yey

Av princessmy - 21 mars 2014 08:49

Well did I pull it of eller?! Läkarbesöket gick super bra igår, dom ville bara ha en 2årig uppföljning efter operationen så vikten togs och snack om kosten, dom var väldigt nöjda med mitt resultat och ska egentligen ner och lämna blodprover nu innan 9.30 men är SÅ jävla trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna så vart tvungen och dricka kaffe och det fick man tydligen inte när man skulle fasta. Så går ner på måndag istället.
Åkte in till stan efteråt och mötte upp peddo och även Sofia efter en stund, gjorde stan och tog en kaffe i solen. Hela staden vaknar till liv nu, helt underbart! Hämtade ut medicin med, läkaren igår skrev ut kortisonspray till mig så jag kan komma över mitt nässprays beroende! Ska kombinera kortisonen och mitt vanliga spray en vecka sen gå över till kortisonen direkt. 180 äckliga kronor, VAD ÄR DE FÖR PRIS??? De va receptbelagd och enbart 140 doser! Blev helt chockad.. Hoppas jävlar möget Fungerar iallafall!

En nyfunnen polare ringde inatt, haha alltid så nervöst och prata i telefon för första gången, alltså vi är ju bekanta sen innan, träffats ett par gånger på pizzerian när jag var där mycket men nu har vi int setts på ganska länge.. Blev ett samtal på 2 1/2 timme.. Vid tre la vi på så det förklarar väll varför jag är sleten med.. Så ska möta han i stan över en snabbis sen tar vi bussen ner mot UNDERBARA Österlen för dejten och middag. Gud vilken helg som väntar, ni ska bara veta :*

Ovido - Quiz & Flashcards