holdurheadhigh

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av princessmy - 11 mars 2014 22:24

Well heeeeeeeello you! Kan komma på 1000 saker jag hade velat göra med dig! #hotmotherfucker #dravery #MUMS

Av princessmy - 11 mars 2014 00:21

Okej..... Så är det måndag, eller ja tisdag enligt klockan. Sömnlös och lite smått ångest. Några jobbiga dagar väntas men får göra det bästa av situationen iallafall. Spontan utgång i lördags, SVIN kul! Urs dök upp från ingenstans och OM vi gjorde bånken... Jag gjorde bånken så pass att jag blev utslängd. Yepp! För dom trodde jag hade sex på toaletten... Vilket jag inte hade. Kissade med en kille dock och det var inte så populärt av vakterna tydligen. Lärde känna ett sjukt härligt gäng från Tomelilla och söp med dom hela kvällen typ, blev indragen av okända män på män toaletten och kissade, dansade röven av mig och söp bort mina sista pengar. MEN vad gör det när jag spenderade kvällen som en kung. Enligt bilder satt jag även med andra okända män, kommer inte ens ihåg dom. Då har det jävlar i det varit en bra kväll! Fyllekäk på pizzerian och så haffade peddo en okänd man som skulle köra oss hem... Men som glömde detaljen att urs också skulle följa med och körde utan honom. DOOOOOOOOG av skratt, fyfaaaaaaan vad kul de va och fick ett sms av urs "hejdå" för han trodde vi hade lämnat honom, såklart inte. Vi sprang och mötte upp han och drog hem hit och efterfestade. Mitt ragg drog vid 3-tiden dagen efter och jag kände att jag är alldeles för gammal för detta supande, 2 helger I rad är INTE bra för kroppen, psyket eller plånboken så nu är det vita helger framöver men SÅ jävla värt det. Herregud så kul de va i helgen!

Ingen aning vem männen är eller varför han håller på mitt bröst och jag pussar han på kinden, lider dock med den andra killen som får sitt huvud klämt med min arm, hahahahahahahahahaha dööööör

Ovido - Quiz & Flashcards