holdurheadhigh

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av princessmy - 18 mars 2014 10:51

Haha alltså. Jag trodde jag aldrig skriva detta och verkligen mena det. På riktigt. Jag ska på dejt på fredag. En riktig dejt, en Dubbeldejt. Vi ska Lixom laga mat, spela spel och dricka lite och sova över allihopa i Ystad hos urs för att äta en mysig frukost tillsammans dagen efter. Haha alltså när allt bestämdes igår höll jag på att få en ångestattack. Gick från stan hem och tur var väll det.. Ser jätte mycket framemot det och speciellt dela det med min bästa vän och urs som jag känt så länge jag kan minnas, finns ingen hellre jag skulle göra detta med. Killen jag dejtar är SVENSK, (Hujedamig) heter Jesper och bor i Tomelilla. Sjuk humor har han, lika twisted som min. Aja, vi får se hur kvällen artar sig, tror det kommer bli helmysigt!

Nu ska jag dricka kaffe och hoppa in i duschen, första mötet på arbetsförmedlingen idag.... Yeeeeeeeey

Ovido - Quiz & Flashcards