holdurheadhigh

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av princessmy - 20 mars 2014 00:37

Idag har jag inte gått i många knop om jag ska vara ärlig, orkade inte ens gå ner på netto. Pallar inte träffa olämpliga människor, stöter tyvärr på rätt många såfort jag går utanför dörren men det skona jag mig själv för. Hosham har varit min enda kontakt kroppsligt när han kom på en cigg nu ikväll. Har precis haft en givande samtal med urs & Ola! Snackade väll lite mer än timme med urs själv sen ringde Ola och vi kopplades ihop alla tre. Dör av garv varje gång jag snackar me Ola, han är fan magisk! Blev ett samtal på nästan två timmar och även hunnit med det obligatoriska natti samtalet med peddo så nu ligger jag bara diggar till musik i soffan och slöar, inväntar John blund..

Går då? Jo jag halvsov på arbetsförmedlingen när jag & halva Kristianstads arbetslösa satt på ett basmöte. För ett år sen hade jag ALDRIG gått dit utan en ångestattack och svårt för att andas som alltid slutade med att jag sket i att gå dit. Det här basmötet har alltid varit den sista kontakten jag haft med AF imed jag alltid sket i det och blev utskriven så för mig var det en seger och ett enormt steg i rätt riktning när jag gick dit som en jävla kung haha. Nä men ni fattar, det är jätte stort för mig och jag gav mig själv en klapp på axeln efteråt! Stack hem till Sofia och tog en kaffe och begav mig sedan hemåt och chillade!

Morgondagen ser ut som så att jag ska på läkarbesök på vårdcentralen här.. Blivit kallad till en läkare och jag vet inte riktigt varför, har inte bokat något så lär bli spännande varför någon vill träffa mig. Efteråt måste jag dra till försäkringskassan och följa med peddo på stan, en fågel viskade i mitt öra att Sofia även joinar så blir nog en mysig dag!

Nä nu ska jag snapchatta vidare, vilken fantastiskt kul app, har snapchattat med Mattias, Freddie & cassie flitigt sen igår när jag börja använda det. Haha, fett kul ju!

Ovido - Quiz & Flashcards